8. forduló, 10. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 4. 15h:07'
EZ A 826. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
827. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,-42] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bolhakutya nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

t 19 támadod a 19. szörnyet
FT 19 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy kavadu! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kavadu bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+6 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[35,-42] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Eldobod az értéktelenné vált Baar-ork trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes spagulár trófeát. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+6 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+6 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+6 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [36,-42] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. Mosolyogva kidobod a nevetséges spagulár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sünmedve trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+7 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+6 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [120 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
[Egy tanács: kicsit túlzottan komolyan vetted a "haladj keleti irányba" javaslatot. Ez nem jelenti azt, hogy eszeveszetten kell kelet felé mozognod. Ha bármi érdekeset találsz, állj meg, vizsgáld meg, ha kell, fordulj vissza. Ha utalást kapsz valamilyen épületre vagy küldetésre, azt mindenképp keresd fel, mert hasznos információkhoz, tárgyakhoz juthatsz. Ezenkívül ha túl gyorsan haladsz kelet felé, nem fogsz veled egyforma szinten álló kalandozókkal találkozni, vagy az is lehet, hogy egyáltalán nem találkozol senkivel. Márpedig ebben a játékban a legfőbb szórakozás, hogy rajtad kívül mások is kalandoznak a világban. Javasoljuk, hogy fordulj vissza egy kicsit, és keresd fel a legutóbbi helyet, ahol valamilyen épületről vagy küldetésről hallottál, és azt nem látogattad meg. Általánosságban, semmiképp sem legyen az X koordinátád nagyobb, mint a fordulód számának két-háromszorosa. Ha ennél nagyobb az X koordinátád, akkor feleslegesen siettél. Hidd el, ez a tanács hosszú játéktapasztalaton alapszik!]
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 147 pontot. A következő körben tehát 149 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY)
A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 9. fordulód.

Erő: 14 Szint: 5 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 83/63 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 44 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 103 TP-t kaptál. Jelenleg 510 TP-d van. A következő szinthez még 490 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 dobófegyverek: 3

36,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 6 (+2)
4. harcművészetek: 1 5. szörnyismeret: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
ismeretlen (#9089)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

Összsúly: 18.94 kg Megterheltség: 49%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

33 34 35 36 37
-43
-42
-41
(34,-42) kavaduk (#19)
(35,-42) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), 21. jellempróba
(36,-42) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, sünmedvék (#33)

Üzenet küldése a karakternek