88. forduló, 90. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 17. 9h:03'
EZ A 838. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
839. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,19] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Egy pillanatig csendben állsz, meghatódva az alkalomtól. Már tényleg 25 éve lenne? Hihetetlen! Mély meghajlással fogadod el a meghívást, amit a követ viszonoz. (ld. enc.)
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 17 20 21 mozogsz 17 20 21
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar íjász. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 70, gyógyulás: 11, összesen: -59 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar íjász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 80, gyógyulás: 13, összesen: -67 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 5 ork csodaszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Magad mögé lököd a pitiáner dermesztő lidérc trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar felderítő trófeát. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 79, gyógyulás: 12, összesen: -67 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! [45 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 25 27 34 mozogsz 25 27 34
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar bajnok lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [25. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar felderítő lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 72, gyógyulás: 11, összesen: -61 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [27. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar felderítő lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar felderítő. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 82, gyógyulás: 13, összesen: -69 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar felderítő. Ismeretlen fegyvert szorongat. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 1 zárnyitó készletet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 31 57 57 mozogsz 31 57 57
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar felderítő van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 66, gyógyulás: 10, összesen: -56 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 1 zárnyitó készletet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.) Belépsz a térképen is jelölt szobába. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [57. PONT.] Hamarosan egy varkaudar hírnököt pillantasz meg. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar felderítő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar hírnök trófeát. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot (ld. enc.), 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[70 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 55 55 55 mozogsz 55 55 55
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy káosz szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy ében hadúr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz.
Továbbmész.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [55. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar hírnök az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot, 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [53. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar hírnök az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmait végighúzza a varkaudar hírnök a jobb oldaladon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot, 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 4.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 230 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap.
Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után.
Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között.
Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le.

NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA
Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni.
A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. A nevezés pillanatától az Olimpia tényleges szimulációjáig nem használhatsz Átadás: A, Tárgyelrejtés: D <tárgy> <menny.> <kód>, Eladás (EA) és Vásárlás (VE) parancsokat, a visszaélések elkerülése végett. Egyéb, kevésbé nyilvánvaló tárgyátadási metódusoknál (pl. Bűvölés) is jóval kevesebb az esély a sikerre.
Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod, ekkor már újra használhatod az Ad és Tárgyelrejtés parancsokat is.
Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.)

KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 17 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 20 Támadás: 22 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 25 (28) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 Életpont: 226/114 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 112/76 Pénz: 664 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/1
Eddig összesen 929 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 847 TP-t kaptál. Jelenleg 245 166 TP-d van. A következő szinthez még 14 834 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, varkaudar íjász, Poomr Ko.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/87 (+16%) szúrófegyverek: 12/37 (+12%) vágófegyverek: 1/74
dobófegyverek: 23/39 (+13%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 1. szinten, 53. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/91 2. nyomkövetés: 19/53 3. mászás: 13/53
4. csapdakészítés: 10/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 23/18
7. felderítés: 4/83 8. szörnyidomítás: 3/67 9. teológia: 2/78
10. taumaturgia: 7/68 11. harcművészetek: 18/98 12. zene: 1/8 (+1%)
13. szörnyismeret: 5/62 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/55
16. bányászat: 15/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Poomr Ko (#957)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)

Összsúly: 67.33 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 galachmit (#310) 6 grifftojás (#179) 13 gyógykenőcs (#313)
6 nyílvessző (#108) 5 ork csodaszer (#1228) 3 rövid íj (#107)
3 trikornis szarv (#198) 3 varázskő (#305) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46
18
19
20
(45,19) az 54. labirintus bejárata, varkaudar íjász (#687), varkaudar behemót (#189), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar bajnok (#190), varkaudar hírnök (#686), egy mutáns nő

Üzenet küldése a karakternek