Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 16. 12h:02' EZ A 837. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 838. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
fog | elfogod parancsok törlése |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
hu 99 677 66 | hulladék: 99 677 66 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf bal karját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 76, gyógyulás: 6, összesen: -70 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [45,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a karmos tankány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 tolmokov-koktélt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra foltos testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ököllel megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Anathera Tsung irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr szentelő papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy gólem talizmánt, egy gyakorlónadrágot, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. ölő éremet, egy réztornyot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy hoarián sárkánybébi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[155 pontot használtál fel, van még 81.]
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Quirov nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ököllel megütöd a Quirov testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a Quirov fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 69 aranyat. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [47,17] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy ork bérgyilász. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász bal oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
ve 14 20 | megveszed a 14. tárgyat 20 |
ve 133 20 | megveszed a 133. tárgyat 20 |
ve 403 1 | megveszed a 403. tárgyat 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 6 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
kt 138 10 | elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
be 54 | bemész az 54. titkos labirintusba |
lm 11 16 17 | mozogsz 11 16 17 |
lm 20 21 25 | mozogsz 20 21 25 |
lm 27 31 34 | mozogsz 27 31 34 |
lm 53 55 57 | mozogsz 53 55 57 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 15 (19) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 20 (23) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 224/134 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 112/80 | Pénz: | 597 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/61 (+8%) | szúrófegyverek: | 12/15 (+8%) | vágófegyverek: | 1/74 |
dobófegyverek: | 23/17 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
100,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/76 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 19/49 (+22%) | 3. mászás: | 13/53 |
4. csapdakészítés: | 10/6 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 1/48 | 6. gyógyítás: | 23/18 (+198%) |
7. felderítés: | 4/83 | 8. szörnyidomítás: | 3/67 | 9. teológia: | 2/69 (+9%) |
10. taumaturgia: | 7/62 (+6%) | 11. harcművészetek: | 18/98 | 12. zene: | 1/6 |
13. szörnyismeret: | 5/62 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 8/53 (+2%) |
16. bányászat: | 15/95 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Poomr Ko (#957) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), drakolich (#760) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) |
Összsúly: 59.42 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 3 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 4 | szulfagor agyar (#677) | |||
26 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
300 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 13 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 18 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tankány karom (#237) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|