Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 9. 9h:09' EZ A 248. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 249. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3807 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-8] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos tetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-7] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Felfedeztél egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak tetemember trófeát, és kinyersz egy alkalmas khór darázs trófeát. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-7] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Látsz egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-10 támadás))! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 20 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 28 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Ököllel néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
ef 10 503 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 16 | Szint: | 13 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 184/94 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 12 (14) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 30 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 22/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/70 (+18%) | szúrófegyverek: | 1/48 | vágófegyverek: | 1/48 |
dobófegyverek: | 8/32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,61 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/64 | 2. nyomkövetés: | 18/81 (+20%) | 3. lopás: | 1/41 |
4. mászás: | 3/53 | 5. csapdakészítés: | 8/70 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 11/3 |
7. gyógyítás: | 33/23 (+33%) | 8. titkosírás: | 1/11 | 9. felderítés: | 12/32 (+48%) |
10. harcművészetek: | 8/9 (+110%) | 11. szörnyismeret: | 1/24 | 12. zárnyitás: | 5/4 |
13. vadászat: | 8/21 | 14. bányászat: | 5/53 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
tetemember (#123) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1184 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 50.54 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
100 | arany (#50) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 5 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|