Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 22. 8h:59' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 330 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5224 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 90 | elmormolod a 90. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
ee 225 8 107 | eladod a 225. tárgyat a 8. tárgyat a 107. tárgyat |
ee 94 108 129 | eladod a 94. tárgyat a 108. tárgyat a 129. tárgyat |
ee 90 294 65 | eladod a 90. tárgyat a 294. tárgyat a 65. tárgyat |
ee 88 162 195 | eladod a 88. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat |
ve 1 1 | megveszed az 1. tárgyat 1 |
ve 37 30 | megveszed a 37. tárgyat 30 |
h 1137 | használod az 1137. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
ek 122 201 | t. energia kisütése: 122 201 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,110] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ezüstmókus lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg parafenomén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 151-190.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ében dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 25 | kutatsz 25 pontért |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a tetemember jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 1755 100 | használod az 1755. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 99 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Nincs időd félrehajolni. (83 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | |
109 | |
|
|
|
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
[188,107] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona ijesztett meg. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 25 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 20 (34) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 407/174 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 668/64 | Pénz: | 501 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/16 | Pszi pont: | 132/73 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/58 | ökölvívás: | 1/78 | szúrófegyverek: | 23/9 (+8%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 22/58 (+14%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 201 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 132 időszaki: 19 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/95 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 7/15 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 5/21 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 12/9 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 1/42 |
7. gyógyítás: | 4/98 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 10/93 (+42%) |
10. szörnyidomítás: | 6/84 | 11. teológia: | 14/20 (+37%) | 12. taumaturgia: | 30/11 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 16/37 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 5/26 (+29%) | 18. pszi: | 14/95 (+20%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/50 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 2/70 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. úszás: | 7/54 |
25. főzés: | 1/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), élőholt tigris (#766) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
agyburok (#90) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kobudera (#8) | energiatüskék (#29) | >> | félelem-járó (#56) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 41, 44, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2400 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | 4 | szöges páncél (#65) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 25 | drótszőr (#37) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | Tharr Keresztje (#287) |
187 | 188 | 189 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|