83. forduló, 85. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 8. 12h:06'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-5] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

beaj 3860 beajánlod a K.T.-be a 3860. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Jokkmokk felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

go 9 gonoszkodsz: 9
Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 244.]

hu 96 87 176 hulladék: 96 87 176
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

hu 106 47 102 hulladék: 106 47 102
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

hu 657 14 hulladék: 657 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttőr. Egy élőholt mirg jön feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 TU.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a szutykos remák fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [45 pontot használtál fel, van még 199.]

m 8 6 1 mozogsz északra, nyugatra, északkeletre
[46,-6] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 5 vashegyű nyilat 30 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [45,-6] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 9 aurach fogat 9 aranyért, 9 fabontót 45 aranyért, 24 madártollat 24 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 16 sünmedve tüskét 16 aranyért, 2 surranó kígyó bőrt 4 aranyért, 13 varkaudar csontot 52 aranyért, 6 vízionár szemet 18 aranyért.
Összeakadsz Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Melinkával. Elenios híve . Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve . Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz.
Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a mutáns testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a mutáns többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a mutáns jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a mutáns megdöfködi a testedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}


Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...) [46,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy acéldarázs. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Authoricus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 163.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy fekete bőrcsizma és 2 sallank nyíl. Egy varkaudar jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 29 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [45 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 108.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy acéldarázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az acéldarázs torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-10 életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 16 Szint: 13 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 182/98 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 7
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 580 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/0
Eddig összesen 395 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 542 TP-t kaptál. Jelenleg 36 244 TP-d van. A következő szinthez még 11 756 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/46 (+9%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 8/32 (+37%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
46,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/64 (+15%) 2. nyomkövetés: 18/44 (+5%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 3/53 5. csapdakészítés: 8/50 (+10%) 6. csapdaészlelés: 11/3
7. gyógyítás: 32/24 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 11/60 (+48%)
10. harcművészetek: 1/0 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 8/21 14. bányászat: 5/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 41.82 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 aurach fog (#657) 1 bakkura csizma (#96) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 9 fabontó (#106) 2 kaja (#2)
18 madártoll (#112) 2 mutáns csont (#331) 16 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 11 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)
5 vashegyű nyíl (#176) 6 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
240 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 fekete bőrcsizma (#247)
2 sallank nyíl (#129) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47
-8
-7
-6
-5
-4
(45,-6) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,-7) acéldarázs (#140), Elenios oltár, 29. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189)
(46,-6) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,-5) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek