82. forduló, 84. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 8. 9h:09'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng, egy mutáns csont, egy bronzhegyű lándzsa (ld. enc.) és egy szöges páncél. Egy élőholt mirg jön feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 38 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütögeted a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [45 pontot használtál fel, van még 208.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[46,-6] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt erődítményt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [46,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nathan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Felfedeztél egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 184.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy bronzsisak, egy vashegyű nyíl, egy mutáns csont és egy bronzhegyű nyíl. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 45 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 28 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 139.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 53 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 132.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 129.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy drótszőrű pincsi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-9 életerő.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 16 Szint: 13 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 181/134 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 7
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 340 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/0
Eddig összesen 385 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 471 TP-t kaptál. Jelenleg 34 702 TP-d van. A következő szinthez még 13 298 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/37 (+6%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 7/95 (+60%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 2. nyomkövetés: 18/39 (+4%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 3/53 5. csapdakészítés: 8/40 (+10%) 6. csapdaészlelés: 11/3
7. gyógyítás: 32/24 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 11/12 (+48%)
10. harcművészetek: 1/0 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 8/21 14. bányászat: 5/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a törpéktől (3) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 56.21 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
5 vas dobónyíl (#189) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 5 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)
8 madártoll (#112) 2 mutáns csont (#331) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
-8
-7
-6
-5
-4
(46,-7) élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189)
(46,-6) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(46,-5) kaffogó hebrencs (#88), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 9. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek