80. forduló, 82. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 12. 15h:04'
EZ A 100. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
101. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,-14] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 11. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+4 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

v 6 2 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 11 12 14 mozogsz 11 12 14
Egyhelyben toporogsz.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kőkorszaki szaki van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-40 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőkorszaki szaki. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 15 16 15 mozogsz 15 16 15
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kőkorszaki szaki lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és kiszedsz egy kőkorszaki szaki trófeát. 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy.
Egyhelyben toporogsz.
[36 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 9 7 8 mozogsz 9 7 8
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [9. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű (ld. enc.) és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. [27 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 7 4 5 mozogsz 7 4 5
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
68 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. [27 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 6 4 3 mozogsz 6 4 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 222 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 81. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 12 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 18 Életpont: 179/100 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 37/18 Pénz: 100 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 257 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 691 TP-t kaptál. Jelenleg 31241 TP-d van. A következő szinthez még 1759 TP szükséges. Trófeáid: kőkorszaki szaki, törpemammut, halálmadár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << csontszablya (#64) << bunkósbot (#9)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 37
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. harcművészetek: 10 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 65.58 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 kőszem (#304) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,-14) a 42. labirintus bejárata, kőkorszaki szaki (#109), Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek