7. forduló, 9. forduló, Tündöklő Rhodion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:28'
EZ A 29. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
30. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3636
SZÁMLA : XXXX

TÜNDÖKLŐ RHODION KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,101] koordinátán.
Acharimordax átutalt a bankszámládra 150 aranyat a táborozásod 4. napján. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szeksztánst (270 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[35,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,99] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás sáska lehet. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás sáska bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriás sáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[35,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával alaposan megvágod a gátvakond fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [35,96] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Ruházatát egy sakál trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nyikolaj Buharin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [34,95] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő surranó kígyó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával végigmetszed a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 81.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[33,94] Még mindig bozótos. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.


(Továbbmész...) [33,93] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy garokk volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[20 pontot használtál fel, van még 61.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz zárnyitó készletet. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 21.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Mostantól külön állíthatod a kalandozókkal és a szörnyekkel szembeni merészségedet. (ld. enc.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 143 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

TŰZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tűzbokrok, szívós, nedves ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idő alatt égnek el. Minden, a vadonban sok időt töltő vándor és kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tűzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a tűzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az előbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértő, akár néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG
Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni.

KARAKTERLAP

Tündöklő Rhodion, egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 8. fordulód.

Erő: 11 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 10 Életpont: 79/69 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 17 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 156 TP-t kaptál. Jelenleg 500 TP-d van. A következő szinthez még 500 TP szükséges. Trófeád: kaszabolósáska. A 8. fordulódban 49 arany került a bankszámládra. 49 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért

Összsúly: 22.67 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,93) garokk (#73)
(33,94) 12. jellempróba, félelem-járó (#56)
(34,95) surranó kígyó (#30)
(35,96) oltár, Nyikolaj Buharin (4316. kalandozó)
(35,97) Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, gátvakond (#57)
(35,98) óriás sáska (#27)
(35,99) gumifa (#38)
(35,100) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.01.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek