77. forduló, 79. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 6. 12h:03'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-5] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Professzorral. Fairlight apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrült varázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy Mnebolath trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy szellempajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

hu 182 hulladék: 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mandibulakasza (ld. enc.), egy rézsisak (ld. enc.) és 3 nyílvessző. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ököllel eltalálod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [45 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 6 1 mozogsz északra, nyugatra, északkeletre
[46,-6] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 vashegyű lándzsát 20 aranyért, 3 nyílvesszőt 3 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [45,-6] Folytatod sétádat a házak közt. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 10 madártollat 10 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért.
(Feltételes lopás:) Megkeresed Fintor táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 90 életpontot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. Az őrparancsnok tájékoztat, hogy 100% a valószínűsége, hogy az ítélet akasztás lesz. Szerencsére a becsületes marhák nem vették el az erszényedet, így meg tudod vesztegetni az őröket, hogy kedvezően tanúskodjanak, tekintettel hátrányos helyzetedre. (-200 arany.) A városi bíró elé vezetnek. Nagyot nyögsz, amikor meghallod az ítéletet: kézlevágás! Gyorsan megvesztegeted a bírót, az enyhébb büntetés érdekében. (-50 arany.) Néhány perc múlva már bilincsbe verve csücsülsz a tömlöcben. Hamarosan kiengednek. (-40 TVP.) Ezen a mezőn nem mersz egy újabb lopást megkockáztatni [de lopás parancsaid nem törlődtek!].
Találkozol Melinkával. Elenios híve . Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egyszercsak megpillantod egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve . Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...) [46,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csodabogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csodabogár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 89.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [45 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 15 Szint: 12 Merészség: 5/1 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 170/154 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 4
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 219 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/12
Eddig összesen 344 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 731 TP-t kaptál. Jelenleg 27 649 TP-d van. A következő szinthez még 5 351 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/11 (+6%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 6/84

Óvatosság (labirintusokban): 0
46,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 2. nyomkövetés: 17/65 (+5%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 3/53 5. csapdakészítés: 7/88 (+12%) 6. csapdaészlelés: 11/3 (+5%)
7. gyógyítás: 32/24 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 8/72 (+48%)
10. harcművészetek: 1/0 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 7/33 14. bányászat: 5/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 12 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 42.23 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
209 arany (#50) 3 kaja (#2) 6 madártoll (#112)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mandibulakasza (#127) 1 rézsisak (#72) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47
-8
-7
-6
-5
-4
(45,-6) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), útonálló (#130), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,-7) csodabogár (#755), Elenios oltár, 29. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)
(46,-6) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,-5) az 53. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)

Üzenet küldése a karakternek