77. forduló, 79. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 13. 12h:13'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,53] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 243.]

d 49 eldobod a 49. tárgyat
Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 242.]

kno 3 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

fog 34 220 elfogod a 34. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

fkt 4 felt. készítesz a 4. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 234.]

fkt 555 felt. készítesz az 555. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

fkt 138 8 felt. készítesz a 138. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 204.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz fejszét. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 184.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 1692 kézbeveszed/felveszed az 1692. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[70,53] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 1045), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19420.
Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. (ld. enc.)

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Göcsörtös bunkóval megcsapod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 224 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 11 kerek kő, 1 rézpáncél, 1 szulfagor agyar, 5 rókafarok, 13 kazmár gyökér.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 1 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Sötét motyogó, 1 Garokk, 1 Orzag bilincse. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Ellenvarázslat, 1 A bajnok manifesztációja. Ez póker! Vesztettél. 224 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 54 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 224 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,52] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő kőtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " I't LyáRRtam - Buldózer " Találsz egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 csatabárdot. [134 pontot használtál fel, van még 45.]

kf 555 kézbeveszed/felveszed az 555. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[72,51] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kilukasztod a hegyi rák jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a hegyi rák ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 gyíkfüvet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 1045), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19620.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,51] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy goldugar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. (ld. enc.) Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gonyolék irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,51] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kőszáli disznó. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 34 keresed a 34. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kőszáli disznót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRITIKUS TALÁLAT (548.TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc mesterei úgy tartják, hogy igazán hatékonyan csak egy kézzel lehet harcolni, és az "ügyetlenebb" kézben forgatott fegyver inkább csak hátráltat a mozgásban, a szabad cselekvésben, és behatárolja a lehetőségeinket. Nem véletlen, hogy a klasszikus fegyverművész iskolák jobban preferálják a pajzshasználatot, mint a balkezes fegyver forgatását, és ha oktatják is annak használatát, azt csak amolyan kiegészítés vagy hiánypótlás gyanánt teszik. A kalandozó életforma elterjedése Ghallán aztán megmutatta, hogy ez a mára megmeszesedett álláspont nem tartható. Megszámolni sem lehet azokat a kalandorokat, akik rendre rácáfoltak erre a régimódi felfogásra, és képesek mesterien forgatni mindkét fegyverüket egyszerre, még úgy is, hogy azok más-más típusba tartoznak. Ha a Közös Tudatod eljutott a támadás magasiskolájáig, a képességek kilencedik szintjére, akkor te is a fegyvermesterek közé sorolhatod magad! Bár tudásod még fejleszthető, és messze nem tökéletes, a tudattársaidtól kölcsönzött határozottság és elszántság akkor is célba juttat majd, ha egyébként a támadásod az átlagosnál gyengébbre sikerülne. Nem hogy hátráltat majd a balkezes fegyvered, de épp ellenkezőleg! A vele leadott támadásod sokkal határozottabb, intenzívebb, erőteljesebb lesz. [Mostantól a balkezes támadásaidra kapsz tapasztalatszint/5 sebzést (lefelé kerekítve). Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 20 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 20 Életpont: 221/180 Jellem: jó (123) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 62/17 Pénz: 513 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 12/6
Eddig összesen 607 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 061 TP-t kaptál. Jelenleg 74 878 TP-d van. A következő szinthez még 122 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, rőtmanó berzerker, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/77 vágófegyverek: 19/6 (+14%)
ütőfegyverek: 12/67 (+5%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 16/25 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,70 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/87 (+11%) 2. nyomkövetés: 14/22 (+18%) 3. mászás: 6/39 (+300%)
4. csapdakészítés: 8/97 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/34 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 4/55 (+18%) 11. szerencsejáték: 1/21 (+11%) 12. versengés: 1/89 (+45%)
13. zene: 1/20 14. szörnyismeret: 4/12 15. zárnyitás: 3/51
16. vadászat: 1/61 17. bányászat: 22/13 (+64%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tisztítótűz (#44)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 2)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 1045), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19620.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 379 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * csatabárd (#555) 1 csontkés (#11)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
13 mérgezett tüske (#23) 1 * rövid kard (#171) 8 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
1 + nyílcsapda (#243) 1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 20]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 15 aurach fog (#657) 2 csuklyavirág (#133)
1 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 1 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 2 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 1 liumbe hajtás (#655) 66 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
1 rákpáncél (#97) $4 rézdarab ($70) 3 smirglilevél (#29)
7 sünmedve tüske (#14) $2 szárnyas hernyó ($69) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110)

Összsúly: 52.98 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
74 arany (#50) 1 fáklya (#36) 1 gernim balzsam (#1894)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 madártoll (#112) 12 pirkit (#153)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 6 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 csatabárd (#555) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyíkfű (#201) 1 rákpáncél (#97) 4 rézdarab (#70)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75
50
51
52
53
54
(70,53) vérfürdető magszim (#148), zombi (#49), szintszívó (#96), oltár, kék rothasztó (#421)
(71,52) kőevő (#62), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, 22. jellempróba, érclelőhely
(72,51) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, hegyi rák (#61), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135)
(73,51) goldugar (#65), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(74,51) kőszáli disznók (#34), mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek