77. forduló, 79. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 27. 9h:38'
EZ A 98. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
99. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[78,-18] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran templomot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett sörényes ubuk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,-19] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával kicsit megvágod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [76,-20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. [36 pontot használtál fel, van még 183.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 10 3 elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 dárdát. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+41 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 81.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[75,-21] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. (ld. enc.) A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-21] A terep továbbra is ritka erdő.


(Továbbmész...) [73,-20] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 45.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[72,-19] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fabontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fabontó szójer testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [71,-18] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetős torony (549. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Carmen El Saphir. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [24 pontot használtál fel, van még 21.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak.] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függőt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következő kérését:
- Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdőre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tőled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 16.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 219 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Kár, hogy nem tudod megsemmisíteni, de majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 78. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 12 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 18 Életpont: 177/126 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 37/26 Pénz: 80 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 248 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1764 TP-t kaptál. Jelenleg 29221 TP-d van. A következő szinthez még 3779 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, törpemammut, halálmadár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << csontszablya (#64) << bunkósbot (#9)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 37 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 3
10. harcművészetek: 10 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 69.66 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195) 3 spiritusz (#170)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 dorony tüdő (#212) 3 fabontó (#106)
2 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659) 12 ubuk tüske (#131)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,-18) kardfogú fülemüle (#146), cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), pókvadász (#59), Carmen El Saphir (5909. kalandozó)
(72,-19) fabontó szójer (#71)
(73,-20) oltár
(75,-21) trikornis (#104), halálmadár (#351)
(76,-20) sörényes ubukok (#89), Dornodon oltár
(77,-19) oltár, süvítő rája (#113), sóhajtó dorony (#112)
(78,-18) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, sörényes ubuk (#89)

Üzenet küldése a karakternek