76. forduló, 78. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 9. 9h:05'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,56] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5400 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sörényes ubuk nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sörényes ubuk bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 232.]

d 123 eldobod a 123. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

dd 84 33 331 eldobod a 84. tárgyat a 33. tárgyat a 331. tárgyat
Elhajítasz 1 díszes rézpajzsot. Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

dd 97 2083 eldobod a 97. tárgyat a 2083. tárgyat
Elhajítasz 2 rákpáncélt. Elhajítasz 1 bronzkardot. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 116 40 1 t. energia kisütése: 116 40 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

fkt 138 5 felt. készítesz a 138. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 mozogsz északra
[66,55] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bombagoly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bombagoly tollas testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bombagoly tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a bombagoly csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy vapár cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy vadász varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [40 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 110 elkészíted a 110. tárgyat
Legyártottál 1 vapár ágat. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 187 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19020.
[5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[65,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bo-skorpió testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,55] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19220.
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 152.]

v 22 2084 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vaskardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit, 1 vadász tatu bőr. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 555 elkészíted az 555. tárgyat
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csatabárdot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 555 kézbeveszed/felveszed az 555. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 165 elkészíted a 165. tárgyat
Legyártottál 1 mászókampót. [15 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[65,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [66,55] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vapár cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-11 védelem) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [67,55] A terep továbbra is sűrű erdő. Észreveszel egy óriás liánt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a pókvadász bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 90.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[68,54] Még mindig az erdőben vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc sáros testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a láplidérc testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 10 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [69,53] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy szőrös pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szőrös pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy sírlidérc áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Találsz egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 60.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 45.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hosszú íjat. (ld. enc.) 141 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY)
A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 20 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 20 Életpont: 220/159 Jellem: jó (121) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 62/10 Pénz: 587 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 12/3
Eddig összesen 598 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 836 TP-t kaptál. Jelenleg 71 817 TP-d van. A következő szinthez még 3 183 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, rőtmanó berzerker, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/77 vágófegyverek: 18/92 (+21%)
ütőfegyverek: 12/62 (+16%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 16/4 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
69,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/76 (+22%) 2. nyomkövetés: 14/4 (+24%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 8/76 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/28 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 4/37 (+18%) 11. szerencsejáték: 1/10 12. versengés: 1/44
13. zene: 1/20 14. szörnyismeret: 4/12 (+33%) 15. zárnyitás: 3/51
16. vadászat: 1/61 (+16%) 17. bányászat: 21/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tisztítótűz (#44)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 2)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 1025), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19220.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 104 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 13 mérgezett tüske (#23)
1 * rövid kard (#171) 5 ubuk dobónyíl (#138) 3 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 távcső (#42)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 20]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 15 aurach fog (#657) 2 csuklyavirág (#133)
1 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 1 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 2 grifftojás (#179) 7 gyöngymangó (#135)
3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
1 liumbe hajtás (#655) 67 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
14 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 3 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) $2 szárnyas hernyó ($69) 1 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 51.55 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkard (#2083) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 éjkő (#2369)
1 fémrúd (#104) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kötél (#92)
1 lapockacsont (#33) 2 rákpáncél (#97) 3 sünmedve tüske (#14)
1 vaskard (#2084)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyenge méreg (#26) 5 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165)
8 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170) 1 szuperkötél (#209)
3 ubuk dobónyíl (#138) 3 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 4 vasérc (#152)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70
52
53
54
55
56
57
(64,55) vaskohó (#155), mélységi grittang (#103), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746)
(65,55) bo-skorpiók (#54), tavacska, phua-kúp (#372), oltár, 23. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(66,55) bombaglyok (#79), élőholt mirg (#135), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vadász varkaudar (#108), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(66,56) sörényes ubuk (#89)
(67,55) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve, pókvadász (#59)
(68,54) láplidérc (#352)
(69,53) szőrös pók (#100), sírlidérc (#172), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az esszenciakristály és a vortexvessző egymásra váltható a gnóm refrugátorral. H 2069 350 X parancs X db esszenciakristályból X db vortexvesszőt készít, a H 2069 2331 X pedig vesszőből csinál kristályt. A parancs költsége 20 TVP függetlenül a darabszámtól.
* - A kódtörés ezentúl működik sima phu-kúpnál is. Kikapcsolni nem lehet.
* - A yeti nektár és a tűzsárkány ital paraméterezése változott, hogy HH-ból is lehessen őket használni. A H 1400 és H 1983 parancsra a következő csatában használja a karakter. A H 1400 8999 és a H 1983 8999 parancs törli a korábbi beállítást.
* - Ha 2. paraméter nélkül használja valaki a sziránusz térváltót (H 2119), akkor a maximális 60 TVP-ért fog úszni a tómélyi barlangban. Így HH-val is használható a tárgy.
* - Az egyszeri T parancs nem törlődött inváziós ellenfelek esetén. A hibát javítottuk.
* - A program hibásan medvetalp mokasszint írt ki, amikor az azúrcsizma megfogott egy varázslatot. Javítottuk.
* - Az esszenciafókusz (2373) ezentúl H parancsra nem csak esszenciavédelmet rak fel, de fordulónként egyszer ad annyi VP-t is, amennyi invázió ellenfelet eddig megölt a karakter. Maximum a max.VP felét adhatja.

Üzenet küldése a karakternek