76. forduló, 78. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 20. 15h:03'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,75] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt templomot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,77] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[125,78] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy burástya királynő. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (29 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a burástya királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]

(Továbbmész...) [124,79] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 164.]

ep 720 100 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 64.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 14.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 110/112 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 226/166 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 Varázspont: 367/8 Pénz: 1460 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/3
Eddig összesen 524 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2108 TP-t kaptál. Jelenleg 178283 TP-d van. A következő szinthez még 1717 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, csontváz lord, élőholt quwarg. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 26 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/96 (+6%) ütőfegyverek: 3/39 (+9%) dobófegyverek: 18/96 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/9 2. nyomkövetés: 29/37 (+12%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 8/92 (+5%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 7/51 (+15%) 8. szörnyidomítás: 3/81 9. teológia: 11/18 (+9%)
10. taumaturgia: 28/67 (+5%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 5/74 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/53 17. bányászat: 4/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4974. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzsisak (#88) 3 ragasztó (#83) 1 sötét tekercs (#535)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,80) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, Chara-din monolitja (#534)
(125,78) burástya királynő (#759)
(126,77) Chara-din monolitja (#534)
(127,76) epokitféreg (#147), művészi porolit (#720)
(128,75) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek