75. forduló, 77. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 4. 12h:05'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,51] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy gátvakond nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 204.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ba 974 nem támadod a 974. szörnyet
BA 974 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ba 352 nem támadod a 352. szörnyet
BA 352 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

ek 116 40 5 t. energia kisütése: 116 40 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

dd 85 70 eldobod a 85. tárgyat a 70. tárgyat
Elhajítasz 3 óndarabot. Elhajítasz 4 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 173.]

v 22 98 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rákpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rákpáncél (ld. enc.), 2 ragasztó (ld. enc.). [-13 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz csatabárdot. (ld. enc.) 174 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

m 7 6 3 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délkeletre
[68,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy tetemember.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 179 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18185.
Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla az <<Illúzió Mesterei>> dicsőségére! -Fealefel Throm " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [68,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a süvítő rája testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[68,52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 181 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18395.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,53] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Ez Maad egyik erdeje. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trollfa lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trollfa testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [67,54] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gorombilla testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy láplidérc áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 10 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a láplidérc nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Eldobod az értéktelenné vált szürke rinocérosz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes láplidérc trófeát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18605.
Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 86.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[66,55] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő bombagoly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bombagoly bal szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bombagoly testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bombagoly feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bombagoly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy autentikus vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vapár cserjét. (ld. enc.) Találsz egy halálbokort. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [66,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18815.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 62.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

kf 1679 kézbeveszed/felveszed az 1679. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 27 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (541. TUDATI KÉPESSÉG)
"Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 541 <0- 50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jóvadászatot!

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

CSATABÁRD (555. TÁRGY)
A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

BOMBAGOLY (79. SZÖRNY)
Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz.

VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.

Erő: 20 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 20 Életpont: 219/199 Jellem: jó (119) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 62/23 Pénz: 587 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 12/1
Eddig összesen 587 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 705 TP-t kaptál. Jelenleg 64 581 TP-d van. A következő szinthez még 10 419 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, rőtmanó berzerker, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/77 vágófegyverek: 18/71 (+24%)
ütőfegyverek: 12/46 (+8%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 15/98 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
66,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/54 (+55%) 2. nyomkövetés: 13/80 (+27%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 8/55 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/28 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 4/19 (+24%) 11. szerencsejáték: 1/10 12. versengés: 1/44
13. zene: 1/20 14. szörnyismeret: 3/79 (+20%) 15. zárnyitás: 3/51
16. vadászat: 1/45 17. bányászat: 21/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tisztítótűz (#44)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 2)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 1000), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18815.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 436 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
13 mérgezett tüske (#23) 1 * rövid kard (#171) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 2 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 1 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92)
1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243) 1 távcső (#42)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 23]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 15 aurach fog (#657) 2 csuklyavirág (#133)
1 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 1 fabontó (#106)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179)
7 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
62 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 6 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 2 rákpáncél (#97) 3 smirglilevél (#29)
13 sünmedve tüske (#14) $2 szárnyas hernyó ($69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 60.15 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 1 rákpajzs (#98)
4 rézdarab (#70) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 díszes rézpajzs (#84) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 lapockacsont (#33)
7 madártoll (#112) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
2 ragasztó (#83) 2 rákpáncél (#97) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

65 66 67 68 69 70
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(66,55) bombaglyok (#79), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vadász varkaudar (#108)
(66,56) csontváz (#48), élőholt mirg (#135), Raia oltár, 49. jellempróba
(67,50) púpos burástyák (#92), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(67,54) gorombilla (#38), láplidérc (#352), csontlepke (#746)
(68,50) oltár, manifesztátor (#124), élőholt mágus (#175), tetemember (#123)
(68,51) süvítő rája (#113), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár
(68,52) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, szent tölgyfa (#393), púpos burástyák (#92), csontváz (#48)
(68,53) trollfa (#80)

Üzenet küldése a karakternek