Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 26. 11h:33' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 25 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 117, gyógyulás: 14, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [125,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.
Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
(Továbbmész...) [126,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [124,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [123,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg harcos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 80, gyógyulás: 10, összesen: -70 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,79] Továbbra is síkságon vagy.
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
im | imádkozol |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
k 7 1 | követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
k 8 1 | követed a 8. fajúakat 1 lépésig |
k 9 1 | követed a 9. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY) Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad! |
ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY) Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY) Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges. |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
BUNKÓSBOT (9. TÁRGY) Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik. |
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
CSONTSZURONY (12. TÁRGY) Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 110/112 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 224/132 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 367/4 | Pénz: | 1460 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 22/81 (+15%) | ütőfegyverek: | 3/30 | dobófegyverek: | 18/81 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/9 | 2. nyomkövetés: | 28/81 (+60%) | 3. mászás: | 7/9 |
4. csapdakészítés: | 8/82 (+5%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. titkosírás: | 1/40 |
7. felderítés: | 7/36 (+51%) | 8. szörnyidomítás: | 3/81 | 9. teológia: | 10/98 (+32%) |
10. taumaturgia: | 28/51 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/14 | 12. versengés: | 1/55 |
13. zene: | 6/46 | 14. szörnyismeret: | 5/56 | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 1/53 | 17. bányászat: | 4/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 4974. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | 12. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | sötét tekercs (#535) | 1 | tankány karom (#237) | |||
18 | víz (#27) |