Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:21' EZ A 82. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 83. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
fku | felt. kutatás |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét.
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 101 10 | megveszed a 101. tárgyat 10 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [126,72] Dombos vidékre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [125,73] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Johnnyu Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy legyengült quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
kt 39 | elkészíted a 39. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 60 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 26 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kicsit megvágod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak szutykos remák trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 107, gyógyulás: 13, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [123,72] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [122,72] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,71] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy templomot. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [123,71] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 107 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
im | imádkozol |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 110/112 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 223/149 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 367/26 | Pénz: | 1460 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 22/66 (+13%) | ütőfegyverek: | 3/30 | dobófegyverek: | 18/63 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/9 | 2. nyomkövetés: | 28/21 (+20%) | 3. mászás: | 7/9 |
4. csapdakészítés: | 8/77 (+5%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. titkosírás: | 1/40 |
7. felderítés: | 6/85 | 8. szörnyidomítás: | 3/81 | 9. teológia: | 10/66 (+25%) |
10. taumaturgia: | 28/41 (-181%) | 11. szerencsejáték: | 1/14 | 12. versengés: | 1/55 |
13. zene: | 6/46 | 14. szörnyismeret: | 5/56 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/0 (+100%) |
16. vadászat: | 1/53 | 17. bányászat: | 4/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 4974. karakternek |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | 12. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | aurach fog (#657) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | tankány karom (#237) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
10 | tinta (#101) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |