72. forduló, 74. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 10. 12h:01'
EZ A 837. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
838. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,1] koordinátán.
WA Schuppanzigh, amikor összefutottatok, adott neked egy Jerome köpenyét (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 208.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 158.]

hu 84 hulladék: 84
Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

a 1560 3936 1 átadod az 1560. tárgyat a 3936. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 légiós hátizsákot Pöti Danon részére. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 66 elkészíted a 66. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bőrpajzsot. IQ-d TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 135.]

ff 87 felt. fegyverváltás: 87
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

ffk felt.fv.kozkázata:
Ok, FFK parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[-3,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bolhakutya közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bolhakutya fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-4,1] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mérges pók lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [-5,2] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21000.
Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 97.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ff 127 felt. fegyverváltás: 127
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 4 7 mozogsz nyugatra, délre, északnyugatra
[-6,2] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gátvakond fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
65 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-6,3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz áll veled szemben.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kilukasztod a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21220.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [-7,2] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a rőtmanó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó ködös testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 570), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21440.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 73.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
[-8,2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű pincsi közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás patkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az óriás patkány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-8,1] Továbbra is síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [-7,0] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nathan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy varkaudar falut. Felfedeztél egy halálbokort. Felfedeztél egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 35.]

ef 20 507 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY)
Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad).

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 15 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 18 Támadás: 14 (15) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 191/191 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 64/2 Pénz: 493 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/9
Eddig összesen 707 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 898 TP-t kaptál. Jelenleg 109 240 TP-d van. A következő szinthez még 10 760 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, élőholt mágus, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/88 (+4%) szúrófegyverek: 10/36 (+27%) vágófegyverek: 1/48 (+148%)
dobófegyverek: 21/2 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
46,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/86 (+45%) 2. nyomkövetés: 16/94 (+39%) 3. mászás: 5/92 (+11%)
4. csapdakészítés: 8/50 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 20/98
7. felderítés: 4/59 8. szörnyidomítás: 2/47 9. teológia: 1/80
10. taumaturgia: 7/40 (+6%) 11. harcművészetek: 16/1 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 5/42 14. vadászat: 5/11 (+3%) 15. bányászat: 13/53 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 540 TU szükséges.)

Összsúly: 65.68 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 légiós hátizsák (#1560)
10 sünmedve tüske (#14) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bomló esszencia (#2367) 1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212)
6 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 1 huhogó bibe (#332)
2 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1
-1
0
1
2
3
4
(-8,1) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, 2. jellempróba, oltár
(-8,2) egy ismeretlen isten rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 18. jellempróba, Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22), óriás patkány (#42)
(-7,0) piromenyét (#99), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 23. jellempróba, varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200)
(-7,2) rőtmanó (#55), szintszívó (#96), csontlepke (#746), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(-6,2) oltár, gátvakondok (#57)
(-6,3) fabontó szójerek (#71), csontváz (#48), csontlepke (#746), karmazsin huhogó (#185)
(-5,2) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), halálmadár (#351), zombi (#49), élőholt mirg (#135)
(-4,1) mérges pókok (#20), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(-3,0) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), 48. jellempróba, Elenios oltár, százfogú (#53), bolhakutya (#17)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.05.10 12:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek