Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 1. 9h:04' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
jlk 1911 | jelszó kimondása 1911 |
ext | visszadátumozás kérelem |
ba 175 | nem támadod a 175. szörnyet |
ba 176 | nem támadod a 176. szörnyet |
fog 57 221 | elfogod az 57. szörnyet a 221. tárggyal |
id 89 30 | idomítod a 89. szörnyet 30 pontért |
f 212 | kísérletezel a 212. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
dd 85 105 44 | eldobod a 85. tárgyat a 105. tárgyat a 44. tárgyat |
ba 172 | nem támadod a 172. szörnyet |
fkt 138 | felt. készítesz a 138. tárgyat |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [60,43] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szeppent rákfatty. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [61,43] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gátvakond testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal felnyitod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor súrolod az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Bronzkarddal megcsapod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [63,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a rájanyék farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [64,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ormánygőte közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel végigmetszed az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az ormánygőte jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]
ef 3 505 | energia fejlesztése 3 |
szk 43 | keresed a 43. szörnyet |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
![]() Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
![]() Ghalla hétköznapi életét merőben felborította az első vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejéből pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretű sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettől az összegtől. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlődik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét. Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkőzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztőben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az előző öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket. Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következőképpen számolhatsz ki: Céllövölde - 1 Ötpróba - 2 Küldetés - 4 Kártyacsata - 8 Labirintus - 16 Szellemkastély - 32 Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a főnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az előző helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következő CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP. Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a főnyeremény mellett újra összegyűjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fődíjat összegyűjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod őket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyűjthetik az összes fődíjat és próbadíjat... |
![]() Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
Erő: | 20 | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 216/185 | Jellem: | jó (109) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (23) | Varázspont: | 62/2 | Pénz: | 673 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 12/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 10/77 | vágófegyverek: | 17/91 (+26%) |
ütőfegyverek: | 12/34 (+4%) | lőfegyverek: | 8/56 | dobófegyverek: | 15/44 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
65,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/22 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 13/17 (+23%) | 3. mászás: | 3/39 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 7/90 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 1/47 | 6. gyógyítás: | 17/58 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 2/21 | 9. szörnyidomítás: | 1/32 (+132%) |
10. teológia: | 3/55 (+9%) | 11. zene: | 1/20 | 12. szörnyismeret: | 3/59 (+20%) |
13. zárnyitás: | 3/51 | 14. vadászat: | 1/45 | 15. bányászat: | 20/53 (+64%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
manifesztátor (#124), vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352), szeppent rákfatty (#186), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 168 (limit: 985), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17065. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 2 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | bronzkard (#2083) | 1 | csontkés (#11) | ||
1 | * | csontszablya (#64) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 13 | mérgezett tüske (#23) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |
2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dobóháló (#221) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 2 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | távcső (#42) | ||
1 | varázskő (#305) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 20] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 12 | aurach fog (#657) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grifftojás (#179) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
39 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
$2 | óndarab ($85) | $1 | ormánygőte csont ($21) | 14 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | $2 | rézdarab ($70) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
13 | sünmedve tüske (#14) | $2 | szárnyas hernyó ($69) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 55.37 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | óndarab (#85) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | rézdarab (#70) | 7 | sünmedve tüske (#14) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|