71. forduló, 73. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 31. 9h:11'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,45] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 239.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 234.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

fog 89 217 elfogod a 89. szörnyet a 217. tárggyal
fog 89 217 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 22 147 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy hebrencs csapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 hebrencs állkapocs, 2 drótszőr, 1 magszim bél. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

dd 242 124 203 eldobod a 242. tárgyat a 124. tárgyat a 203. tárgyat
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. Elhajítasz 1 rókafarkat. Elhajítasz 1 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

dd 70 130 80 eldobod a 70. tárgyat a 130. tárgyat a 80. tárgyat
Elhajítasz 7 rézdarabot. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. Elhajítasz 1 lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 6 0 10 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 7 5 mozogsz északkeletre, északnyugatra, délnyugatra
[57,44] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált törpemammut trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16040.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílcsapdát.

(Továbbmész...) [56,43] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy tetemember áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a tetemember bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a zombi bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 2 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 160 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16250.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [55,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy mély kutat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a százfogú testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. [110 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[56,45] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sörényes ubuk van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a sörényes ubuk köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (ld. enc.) Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Találsz nála 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 162 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16460.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [57,46] Dombos terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy halálbokort. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [58,47] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy királygyík. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a királygyík testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a királygyík testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 49.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[59,46] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [59,45] Még mindig füves síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Felfedeztél egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [38 pontot használtál fel, van még 11.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
[5 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
[A parancs tárolásra került.]

* 3. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET...
Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak.

SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA
Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs.
Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni.
Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód).
Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 20 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 20 Életpont: 215/215 Jellem: jó (107) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 62/2 Pénz: 673 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 12/10
Eddig összesen 544 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 735 TP-t kaptál. Jelenleg 51 101 TP-d van. A következő szinthez még 23 899 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, rőtmanó berzerker, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/77 vágófegyverek: 17/65 (+17%)
ütőfegyverek: 12/30 (+24%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 15/32 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
59,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/56 (+22%) 2. nyomkövetés: 12/94 (+22%) 3. mászás: 3/32 (+14%)
4. csapdakészítés: 7/67 (+39%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/21 (+6%) 9. teológia: 3/46 (+16%)
10. zene: 1/20 11. szörnyismeret: 3/39 12. zárnyitás: 3/51
13. vadászat: 1/45 14. bányászat: 19/89 (+48%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 9 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), óriás csontváz (#176), láplidérc (#352), szeppent rákfatty (#186), sírlidérc (#172), semlegesek (#989), élőholt mágus (#175)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 163 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 16565.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 53 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rákpajzs (#98) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11)
1 * csontszablya (#64) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 13 mérgezett tüske (#23) 6 ubuk dobónyíl (#138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313)
9 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92)
1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243)
1 távcső (#42) 1 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 20]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 12 aurach fog (#657) 4 csuklyavirág (#133)
2 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105)
1 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 grifftojás (#179) 7 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) $1 királygyík bőr ($44)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) $4 óndarab ($85)
14 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 3 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) $2 szárnyas hernyó ($69) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 56.84 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 drótszőr (#37) 1 hebrencs csapda (#147)
4 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 lapkorong (#80)
2 nyílvessző (#108) 7 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 rövid íj (#107) 5 sünmedve tüske (#14) 1 tüskecsapda (#242)
5 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 dorony tüdő (#212) 1 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 manakristály (#500) 1 nyílcsapda (#243) 4 óndarab (#85)
1 rőtmanó kacagány (#714) 2 szárnyas hernyó (#69) 5 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59 60
42
43
44
45
46
47
48
(55,44) mély kút (#93), 42. jellempróba, Raia oltár, százfogú (#53), proteinfecske (#139)
(56,43) mutáns pók (#117), tetemember (#123), zombi (#49)
(56,45) sörényes ubukok (#89), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Elenios oltár, 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(57,44) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 37. jellempróba, rőtmanó berzerker (#369), zombi (#49), csontlepke (#746)
(57,46) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, északi aurach (#350), élőholt mirg (#135)
(58,47) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, királygyík (#26)
(59,45) gumifa (#38), phua-kúp (#372)
(59,46) mély kút (#93), oltár

Üzenet küldése a karakternek