70. forduló, 72. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 30. 15h:04'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,43] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 238.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Fülledt munkásszag fogad. De ezen nincs mit csodálkozni, a malom épülete pont azt a célt szolgálja, hogy Ghalla dolgos emberei előteremtsék mindennapi betevő falatjukat. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Egy ember ő a hétköznapokból, minden hátsó szándék nélkül. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 kígyóbőr kesztyűt, 1 purifikátor hájat, 1 lapkorongot, 1 amnioszt (ld. enc.), 14 aranyat. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 233.]

ftv 44 175 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 175. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fkt 138 9 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (9 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fkt 108 2 felt. készítesz a 108. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fkt 243 felt. készítesz a 243. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ba 175 nem támadod a 175. szörnyet
BA 175 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fm 50 feltételes mászás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fog 43 220 elfogod a 43. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

v 22 137 2 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 mérg. ubuk tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 gyenge méreg, 2 ubuk tüske. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[53,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 149 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15100.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [54,44] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az északi aurach testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 151 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15305.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,44] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kavadu került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A kavadu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bo-skorpió jobb középső lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[86 pontot használtál fel, van még 137.]

m 3 1 4 mozogsz délkeletre, északkeletre, délre
[56,45] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sörényes ubuk nyomokat fedezel fel! Sajnos a hurokcsapda ezen a terepen nem alkalmazható. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sörényes ubuk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt mágus volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,44] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy tetemember.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a tetemember bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz nála 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 153 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15515.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,45] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drónkeselyű. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a drónkeselyű jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a drónkeselyű jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a drónkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked a drónkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. A drónkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 7 madártollat. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 93.]

fog 89 220 elfogod a 89. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
[57,46] Még mindig dombos terepen vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a csontváz jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 1 Korrum pálcáját. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 155 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15725.
Észreveszel egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [56,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. [42 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

DRÓNKESELYŰ (208. SZÖRNY)
Chara-din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyű mágikus képességekkel is rendelkezik, harc előtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyű korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető.

KORRUM PÁLCÁJA (1545. TÁRGY)
Megvizsgálod ezt a rúnákkal telerajzolt varázspálcát. A jelek között ott szerepelnek a fiatalság szimbólumai - ezt meg tudod állapítani a taumaturgiában való jelenlegi jártasságodnak köszönhetően. Talán arra is sikerül rájönnöd, hogyan kell kisütni a pálcában rejlő varázslatot. Ha megpróbálod, a H 1545 parancsot add ki, 5 TVP árán. Ha minden jól megy, tested megfiatalodik, és te megszabadulsz minden természetellenes öregedéstől. Persze ki tudja, Korrum Nert milyen biztonsági intézkedéseket tett arra az esetre, ha pálcája illetéktelen kezekbe kerülne. Készülj fel rá, hogy nem biztos, hogy minden úgy történik, ahogy eltervezted. Korrum pálcáját önként nem ajándékozod oda senkinek, a tárgy nem átadható.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 19 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 18 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 19 Életpont: 215/215 Jellem: jó (107) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 62/15 Pénz: 673 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 531 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 244 TP-t kaptál. Jelenleg 48 366 TP-d van. A következő szinthez még 26 634 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/77 (+4%) vágófegyverek: 17/48 (+27%)
ütőfegyverek: 12/6 (+24%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 15/14 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
56,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/34 (+22%) 2. nyomkövetés: 12/72 (+12%) 3. mászás: 3/18 (+7%)
4. csapdakészítés: 7/28 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 2/15 9. teológia: 3/30 (+9%)
10. zene: 1/20 11. szörnyismeret: 3/39 12. zárnyitás: 3/51
13. vadászat: 1/45 14. bányászat: 19/41 (+70%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 9 darabot ), nyílcsapdát (#243) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sörényes ubukot (#89) hurokcsapdával (#217), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), óriás csontváz (#176), láplidérc (#352), szeppent rákfatty (#186), sírlidérc (#172), semlegesek (#989), élőholt mágus (#175)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
tisztítótűz (#44, 13 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 156 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15830.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 121 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rákpajzs (#98)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * bronzkard (#2083) 1 csontkés (#11)
1 * csontszablya (#64) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 13 mérgezett tüske (#23) 2 nyílvessző (#108)
2 rövid íj (#107) 1 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
4 kötél (#92) 1 megsemmisítő (#1540) 1 távcső (#42)
$1 tüskecsapda ($242) 1 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 20]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 amniosz (#203) 9 aurach fog (#657)
4 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 5 dözmöng szív (#122)
2 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179)
7 gyöngymangó (#135) 3 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 1 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655)
37 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
14 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) $7 rézdarab ($70)
1 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 54.92 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 mérg. ubuk tüske (#137) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 amniosz (#203) 3 aurach fog (#657)
1 éjkő (#2369) 13 gyenge méreg (#26) 1 kavadu lebeny (#24)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 lapkorong (#80)
12 madártoll (#112) 2 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
6 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)
1 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56 57 58
42
43
44
45
46
47
(53,43) oltár, ragyás burástya (#111), zombi (#49)
(54,44) északi aurach (#350), zombi (#49), tetemember (#123), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(55,44) mély kút (#93), 42. jellempróba, Raia oltár, mérges nyukmár (#95), kavadu (#19), bo-skorpió (#54)
(56,45) sörényes ubukok (#89), Elenios oltár, 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tetemember (#123)
(57,44) mélységi grittang (#103), élőholt mirg (#135), tetemember (#123), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 37. jellempróba
(57,45) vaskohó (#155), Raia oltár, phua-kúp (#372), olvasztókemence (#86), érclelőhely, drónkeselyűk (#208)
(57,46) élőholt mirg (#135), csontváz (#48), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), oltár, 25. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek