69. forduló, 71. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 9. 12h:07'
EZ A 836. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD
837. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [13,8] koordinátán.
Pöti Danon átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 224.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Sajnos nincs nálad csuklyavirág. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EK 429 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
E 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

ek 289 20 t. energia kisütése: 289 20
Szörny ellenfeleid 20%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

a 500 3936 1 átadod az 500. tárgyat a 3936. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 manakristályt Pöti Danon részére. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

a 153 2246 12 átadod a 153. tárgyat a 2246. kalandozónak (12 darabot)
Átváltozott kalandozónak nem adhatsz át tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[12,7] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kérődző etra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [11,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [10,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csontlepke nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[9,5] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy sírlidérc.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sírlidérc fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [8,4] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kaffogó hebrencs. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt mágus volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [7,3] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy drótszőrű pincsi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 178 (limit: 565), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19790.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[6,2] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [5,2] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 11 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 180 (limit: 565), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20010.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [4,2] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 128.]

ef 20 507 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 211 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 70. fordulód.

Erő: 14 (18) Szint: 15 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 15 Támadás: 14 (15) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 189/189 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 64/14 Pénz: 493 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 24/5
Eddig összesen 674 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 905 TP-t kaptál. Jelenleg 102 739 TP-d van. A következő szinthez még 17 261 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, élőholt mágus, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/68 (+4%) szúrófegyverek: 9/94 (+10%) dobófegyverek: 20/91 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 20 százalék;
57,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/26 (+60%) 2. nyomkövetés: 16/28 (+40%) 3. mászás: 5/69 (-89%)
4. csapdakészítés: 8/9 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/48 6. gyógyítás: 20/98
7. felderítés: 4/59 8. szörnyidomítás: 2/3 9. teológia: 1/80 (+9%)
10. taumaturgia: 7/23 (+5%) 11. harcművészetek: 16/1 12. zene: 1/0 (+100%)
13. szörnyismeret: 5/9 14. vadászat: 5/4 (+2%) 15. bányászat: 13/42 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 624 TU szükséges.)

Összsúly: 55.02 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 3 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133) 5 drótszőr (#37)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72) 6 sallank karom (#128)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1
2
3
4
5
6
7
8
9
(4,2) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), érclelőhely
(5,2) zombi (#49), csontváz (#48), egy ismeretlen isten rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(6,2) mély kút (#93), oltár
(7,3) drótszőrű pincsi (#22), csontváz (#48), élőholt mirg (#135), Elenios oltár
(8,4) kaffogó hebrencs (#88), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba
(9,5) alpesi tehenek (#91), sírlidérc (#172), Tharr oltár, 46. jellempróba
(10,5) egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csontlepke (#746)
(11,6) mély kút (#93), Elenios oltár, mérges nyukmár (#95), piromenyét (#99)
(12,7) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(13,8) gyilkos sallank (#85)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Forkboy 70. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167)
halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196)
magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214)
tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225)
norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) alanori csatamén (#233) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) manaelementál (#290) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) jegesmedve (#637) varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) hattyúkirály (#776)
ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Mallon (#960) Pikoló (#7010)
hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
$rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84)
$óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89)
$bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
$bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) $fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
$vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) $vashegyű nyíl (#176)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) $mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
$xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
$láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242)
kvazár (#244) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) aranytű (#272) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
Szent Kulacs (#285) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) $ezüsttőr (#322) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstdarab (#326) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) pukkanó tűcsapda (#336) $királyi korona (#338) $rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa zafír (#381)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399)
ház (#400) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) kihívás tornya (#502) tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534) főnixtoll (#563)
Martian tekercse (#569) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) aurach fog (#657)
alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) ryuku nadrág (#691) ryuku kopja (#694)
ryuku szablya (#695) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) gnóm csont (#706) etra hályog (#712)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) halálhozó talizmán (#813) jegesmedve bunda (#1067) féregbél (#1071)
ulkor gyöngy (#1072) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109) $varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) varkaudar szimbólum (#1528) szivárványszív (#1529) nodonrod kitűző (#1533)
térhajlító kavics (#1539) légiós hátizsák (#1560) fülemüle síp (#1576) tündöklő szobor (#1587) varkaudar fellegvár (#1821)
Beholder csapda (#2107) varkaudar barlang (#2200) mind. kristálya (#2264) asztrális vortex (#2324) vortexvessző (#2331)
bomló esszencia (#2367) éjurna (#2368) éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15)

Üzenet küldése a karakternek