Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 25. 9h:07' EZ A 78. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD 79. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 26 138 | bemész a 709. épületbe |
ftv 40 176 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 176. szörnyet |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [125,79] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [126,78] A síkságot ritka erdő váltja fel.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [128,79] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [129,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy tavacska van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varkaudar szablyával alaposan megvágod a karmos tankány rovarfejét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [131,78] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardfogú fülemüle. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [132,77] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy tetemember. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
k 7 1 | követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
k 8 1 | követed a 8. fajúakat 1 lépésig |
k 9 1 | követed a 9. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 219/139 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 361/61 | Pénz: | 3181 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | *21/101 (+30%) | ütőfegyverek: | 3/12 (+9%) | dobófegyverek: | 17/70 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/99 | 2. nyomkövetés: | 26/41 (+72%) | 3. mászás: | 7/9 |
4. csapdakészítés: | 8/57 (+5%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. titkosírás: | 1/20 |
7. felderítés: | 6/40 (+51%) | 8. szörnyidomítás: | 3/81 | 9. teológia: | 9/47 (+33%) |
10. taumaturgia: | 27/57 (+27%) | 11. szerencsejáték: | 1/14 | 12. versengés: | 1/55 |
13. zene: | 6/46 | 14. szörnyismeret: | 5/20 | 15. vadászat: | 1/53 |
16. bányászat: | 4/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 4974. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | energiatüskék (#29) | >> | 12. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | csontváz (#48) | zombi (#49) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | trollfa (#80) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | griffőniksz (#106) |
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | nómenklatúra (#158) |
orgoró (#170) | sírlidérc (#172) | dögkeselyű (#174) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) |
élőholt quwarg (#202) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | halálhozó (#419) |
sarki róka (#636) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | ork bérgyilász (#781) |
Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | $grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | $kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
$csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | $szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura csizma (#96) |
rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $magszim bél (#103) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) |
$sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) |
$mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) |
$vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) |
nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) | vashegyű lándzsa (#182) | mérgezett vasnyíl (#187) |
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | $dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) |
fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | $tankány karom (#237) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | templom (#256) |
friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $fülemüle agyar (#267) | gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | ezüsthegyű nyíl (#323) |
ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | tolmokov-koktél (#351) |
quwarg boly (#359) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) |
Vlagyimir szobra (#433) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) |
varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | főnixtoll (#563) | Fortuna szentélye (#645) |
sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | $darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | aurach fog (#657) |
elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | szulfagor agyar (#677) | etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) |
jegygyűrű (#736) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) |
varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | vark. pecsétgyűrű (#1171) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) |
vadászkés (#1264) | Sheran cserepe (#1271) | csodabazár (#1404) | esélynövelő (#1409) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |