Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 12. 10h:37' EZ A 7. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
be 501 | bemész az 501. épületbe |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöföd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
kt 56 | elkészíted az 56. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontkéssel megdöföd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontkéssel jól megszúrod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontkést ellenfeledre rontasz. Csontkéssel felnyársalod a királygyík bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontkéssel felnyársalod a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontkést a másikra rohansz. Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontkéssel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
DÁRDA (10. TÁRGY) Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó... |
![]() A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni. |
KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
Erő: | 17 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 85/18 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 2 (+1) |
15,19 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 720 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
csontlepke (#746) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
3 | fáklya (#36) | 11 | kaja (#2) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | smirglilevél (#29) | 6 | tigroszlán fog (#63) |
Összsúly: 23.95 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 10 | smirglilevél (#29) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 3 | fáklya (#36) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) |
14 | 15 | 16 | 17 | |
-1 | |
|
|
|
0 | |
|
|
|
1 | |
|
|
|
2 | |
|
|
|