68. forduló, 70. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 25. 12h:07'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,95] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+150 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

ek 122 202 t. energia kisütése: 122 202
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 199.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 198.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +19 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

vi 9 0 20 viselkedésed: 9 20
Mostantól különösen vakmerő vagy. A legritkább dolog az lesz, hogy elbújsz valami elől. Merészségi szinted ettől kezdve 9. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

h 1775 350 használod az 1775. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

175 176 177
94
95
96

[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 138.]

ee 152 267 331 eladod a 152. tárgyat a 267. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 3 vasércet. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mutáns csontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

ee 266 1562 451 eladod a 266. tárgyat az 1562. tárgyat a 451. tárgyat
Eladtál 1 kvazár sisakot. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Métely páncélját. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zangrozi csizmát. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

ee 1553 694 108 eladod az 1553. tárgyat a 694. tárgyat a 108. tárgyat
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ryuku kopját. 70 aranyat kaptál.
Eladtál 3 nyílvesszőt. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

ee 223 1550 180 eladod a 223. tárgyat az 1550. tárgyat a 180. tárgyat
Eladtál 1 smaragd védőgyűrűt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Huddens alkarvédőjét. 170 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 133.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +37 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 133.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 154 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 77 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ekharion trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar varázsló trófeát. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits. {max. életpontja: 91-102.} Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 88.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +280 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 88.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 23.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy kinyílt phua-kúpot. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. {max. életpontja: 370-419.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy massza. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [177,96] Még mindig bozótos. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. {támadása: 38.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy massza volt. {egyik sebzési módja: 1x 3d7+14.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [178,96] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy rubin sárkány közeledik feléd! {támadása: 87.} Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Teleeszed magad. (-3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[179,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos került az utadba. {max. életpontja: 450-499.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis varkaudar varázsló trófeát, és kinyersz egy alkalmas qwarg rohamosztagos trófeát. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült magger közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a magger éles mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [179,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 58.]

m 4 mozogsz délre
[179,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával megbököd a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-40 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 137 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 18, 12.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 25 (33) Szint: 18 Merészség: 9/5 Magasság: 162 cm
IQ: 28 (36) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 20 (34) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 361/78 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (21) Varázspont: 553/4 Pénz: 14921 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/14 Pszi pont: 110/6 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 395 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 152 TP-t kaptál. Jelenleg 291 474 TP-d van. A következő szinthez még 48 526 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, őrült varázsló, pszi őselementál. A 68. fordulódban 63993 arany került a bankszámládra. 64312 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/58 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 20/48 (+30%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 20/31 (+30%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,100 mezőn táborozol
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 89 időszaki: 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/23 (+60%) 2. nyomkövetés: 6/68 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 11/6 (+7%) 6. csapdaészlelés: 1/42
7. gyógyítás: 4/98 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 6/92
10. szörnyidomítás: 3/93 11. teológia: 9/96 (+23%) 12. taumaturgia: 25/20 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 12/77 (+25%) 17. szörnyismeret: 3/51 18. pszi: 12/48 (+32%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/50 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 2/8 23. testépítés: 1/0 24. úszás: 7/54
25. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 31 (limit: 756), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 565.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 302 TU szükséges.)

Összsúly: 66.53 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 ében dobónyíl (#849) 2 ezüst gyűrű (#180)
2 fülemüle agyar (#267) 2 gyógykenőcs (#313) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
14 kaja (#2) 1 kvazár sisak (#266) 1 madártoll (#112)
1 méregfog (#1553) 1 Métely páncélja (#1562) 2 mutáns csont (#331)
3 nyílvessző (#108) 1 ryuku kopja (#694) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 3 vasérc (#152) 4 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
874 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563)
1 gromak bőr (#268) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 mandibulapenge (#125)
1 rakolits por (#669) 1 szöges bunkó (#8) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

175 176 177 178 179 180
94
95
96
97
98
99
100
101
(176,95) tüskés harci gromakok (#156), phua-kúp (#372), kputtyintó csalán (#247)
(177,96) 46. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), quwarg nagymester (#214)
(178,96) Sheran rúnaköve, quwarg királynők (#153), rubin sárkány (#330)
(179,97) 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), qwarg rohamosztagosok (#242), magger (#747)
(179,98) kputtyintó csalán (#247), oltár, quwarg nagymester (#214)
(179,99) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár
(179,100) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek