68. forduló, 70. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 7. 10h:56'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX

GOLEM765 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,63] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 225.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Belépve, dögletes bűz fogad. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó nukleáris cickány egy pillanatnyi habozási időt sem hagy. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [15 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[76,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az északi aurach bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manóodút. Felfedeztél egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Folyton a szádban forgatod,
Mégsem veszi be a gyomrod.
[5 pontot használtál fel, van még 185.]

m 8 mozogsz északra
[75,62] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 175.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 155.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[76,61] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 amniosz úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia hűséges követője. Egy elit csatavértet, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy köpködő bruhatag trófea ékesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [75,60] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Macskaszemű Marion előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 mozogsz északra
[75,59] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felfedeztél egy sziklafészket. Látsz egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 76.]

m 6 mozogsz nyugatra
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Chara-din szentelő papja. Egy arany éjmedált, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany végzetmedált, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gárdista övcsatot, egy Hatalom Karkötőjét, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy mind. igazgyöngyét, egy moa nyakláncot, egy nodonrod kitűzőt, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy agyrém trófea, egy ködsárkány trófea és egy sikolyféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben.
Otthagyod a másik kalandozót.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 66.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rövid kardot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

kt 147 elkészíted a 147. tárgyat
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 40.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 20.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fairlight elsőáldozója vagy. Ez a 69. fordulód.

Erő: 25 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 198/198 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 135/2 Pénz: 88 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 470 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 291 TP-t kaptál. Jelenleg 104 189 TP-d van. A következő szinthez még 15 811 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, pattanóböde, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: * 19 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 17 3. lopás: 1
4. mászás: 7 (+1) 5. csapdakészítés: 4 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 9 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. vadászat: 8 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 16, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 41, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1549

Összsúly: 56.26 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 2 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 magszim bél (#103) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 grifftojás (#179)
1 hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ormánygőte csont (#21) 4 rákfatty váladék (#333) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78
58
59
60
61
62
63
64
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130), egy alakváltó férfi
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, alpesi tehén (#91)
(75,63) északi aurach (#350), vaskohó (#155), manóodú (#698), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely
(76,61) Fairlight oltár, 31. jellempróba, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186), egy kobudera férfi
(76,63) ork sámán (#345), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba
(77,63) százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek