68. forduló, 70. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 20. 9h:39'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,81] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Setét Patkány sikerrel lopott egy tudattársától, Lop-Nessy Esztitől. Igaz, az eltulajdonított értéket leginkább az immateriális javak kategóriájába lehet sorolni, és könnyen lehet, hogy a dologból kifolyólag Esztinek gyereke lesz.
Ezenkívül legnagyobb meglepetésedre kiderült, hogy a pihenéssel eltöltött időben a legtöbb kalandozó intenzív társasági életet él. Te is szívesen részt vennél az ilyen mulatságokban. (ld. enc.) Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre sárga. Á, hiszen ez Arisztotelész! Ahogy dumcsiztok, tekinteted a pultra rakott dobókockákra téved. Indítványozod partnerednek, hogy játsszatok egyet. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Ellenfeled mestere a kockának, vagy hihetetlen szerencséje van: percek alatt veszítesz 7 aranyat. Ez nem a te napod volt! Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szerencsejáték: 1. szint). (ld. enc.)
A csapos pultjánál egymás mellé ültetek egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Hoppá, hiszen ez Lisszia Ariaral ! Ahogy dumcsiztok, tekinteted a pultra rakott dobókockákra téved. Indítványozod partnerednek, hogy játsszatok egyet. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Váltakozó szerencsével folynak a játszmák, hol te nyersz, hol a másik játékos. Amikor a végén összeszámolod a pénzedet, kiderül, hogy 2 aranyat vesztettél.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Elérkezett hát a várva várt nap, egybekelhettek szerelmeddel! Bitang Barnabás lesz a pap, aki összead benneteket. Hosszasan készülődtél a különleges alkalomra, magad varrtad a gyönyörű hófehér esküvői ruhát. A patakban megfürödtél, hajadat hosszasan fésülted, ezernyi virággal díszíted magad és bevetsz minden női fortélyt, hogy a leggyönyörűbb legyél. Arisztotelész is kitett magáért, finom szövésű kelméjében, trófeákkal díszített ruhájában még délcegebb, mint máskor. Amikor megpillant téged, láthatóan eltátja a száját. A meghívott vendégek elismerően füttyöngetnek. Egymásba karolva léptek a pap elé. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Arisztotelész, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Arana. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben átveti a kezeteken a bársonykendőt. - Mondd, Arisztotelész, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja Arisztotelész határozottan.
- És te, leányom, Arana, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondod kicsit elpirulva.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor előveszed a korábban megvásárolt aranygyűrűt, és párod ujjára húzod, ő pedig az ő gyűrűjét a te ujjadra csúsztatja. A pap felelemi kezét, és zengő hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Bitang Barnabás . Teljesen elmerültök egymás szemében, ahogy átölelitek egymást, és hosszú, érzéki csók veszi kezdetét. A vendégek éljenezni kezdenek. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, ahol persze az első táncot ti ropjátok. Ez a nap életed végéig emlékezetes lesz! Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mászókarmot (50 arany), 1 galachmitot (1400 arany).
A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)

a 135 4673 3 átadod a 135. tárgyat a 4673. kalandozónak (3 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

a 152 4673 1 átadod a 152. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

a 201 4673 8 átadod a 201. tárgyat a 4673. kalandozónak (8 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 249.]

hu 72 148 267 hulladék: 72 148 267
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Quirov testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Quirov bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Quirov testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 bronzhegyű nyilat 15 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 3 darázsszárnyat 12 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 grákóbőrt 3 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 4 magszim belet 20 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 3 nektoraf faggyút 9 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 5 orgyilkos tőrt 40 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 3 sallank nyilat 9 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,85] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy bőrsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra fejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 36, gyógyulás: 5, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl, egy göcsörtös bunkó, 4 ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 192.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 mozogsz északkeletre
[122,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manifesztátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Morran MacMoran lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 163.]

jlk 2562 jelszó kimondása 2562
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 139 tapasztalati pontot kaptál.

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 158.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[123,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy mutáns pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,82] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy grok-képződményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Wulg a Hontalan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 131.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[125,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Felfedeztél egy gumifát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [125,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 113.]

tv 32 40 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 40. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[124,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng és egy szöges páncél. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró támad rád. (ld. enc.)

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az orgoró jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az orgoró fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [53 pontot használtál fel, van még 60.]

tv 40 32 támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot a 32. varázslatot
40. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 771 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 40.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Követed a délkeletre vezető elf nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
[0 pontot használtál fel, van még 40.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK
A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol.
A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni.
1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy!

SZERENCSEJÁTÉK
Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)
Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen...

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 219/136 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 361/62 Pénz: 3261 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 22
Eddig összesen 463 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5364 TP-t kaptál. Jelenleg 139871 TP-d van. A következő szinthez még 40129 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, csontváz lord, szutykos remák. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 23 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 21/71 (+23%) ütőfegyverek: 3/3 (+11%) dobófegyverek: 17/34 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/99 2. nyomkövetés: 25/69 (+52%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 8/52 (+5%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/20 (+20%)
7. felderítés: 5/89 (+51%) 8. szörnyidomítás: 3/81 9. teológia: 9/14 (+36%)
10. taumaturgia: 27/30 (+120%) 11. szerencsejáték: 1/14 (+114%) 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 5/20 15. vadászat: 1/53
16. bányászat: 4/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4974. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszablya (#64) 3 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 2 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
2 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
4 magszim bél (#103) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
4 mocsári penke (#148) 3 nektoraf faggyú (#667) 1 nyu-shuriken (#157)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 rézsisak (#72) 2 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 1 szögletes kő (#17) 1 tankány karom (#237)
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 vassisak (#160) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
305 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 göcsörtös bunkó (#123) 14 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,85) dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, 25. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,84) manifesztátorok (#124), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba
(123,83) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 42. jellempróba, mutáns pók (#117)
(124,80) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska
(124,82) Sheran rúnaköve, oltár
(125,79) Tharr oltár, 36. jellempróba
(125,80) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(125,81) grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek