TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2015. szept. 25. 9h:06'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX
|
KEHES KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Amélia köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrövet, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy moa munkáskesztyűt, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy szem szimbólumot, egy Thargodan karkötőt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját és egy zinthurgirtó éremet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Napsugár. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr kisebb avatárja. Egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hulcarhud övét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpia kvazármedált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xyn Wan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
Az 1. napon találkozol egy ezüsthajú, zöld szemű drow férfival. Fekete a bőre. Chara-din személyes tanácsadója. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. éjkövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg ékkövet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar ékkövet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy óriásmassza trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Timothy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfival. Fekete a bőre. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy sapkát, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Fagyor övsálját, egy felleggyűrűt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy opál karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy saválló fülbevalót, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan amulettet, egy törpe bakancsot, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy dűneelf zombi trófea, egy délceg árnylény trófea és egy füstherceg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. {egészsége: 123.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Romboló Rokkal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {max. életpontja: 460.} Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Átugrott hozzád egy főnixtoll. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, zöld szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Egy beholderfej medált, egy bronz zinthurg éremet, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Ciang Csí trófea, egy Brod trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Antim Ágika. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Az 1. napon összeakadsz Berogurgi Titánival. Tharr hittérítője. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval. éjkövét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy pszi katalizátort, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy méregelementál trófea és egy árnylord trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodakarkötőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy Mutáns koronát, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai rézmedált, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Istenek Talizmánját visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Egy haragvó pegazus a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. {ereje: 144.}
Összeismerkedtek. Az ő neve Morholt. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, piros szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy füstherceg trófea és egy Ting Ro Ce trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb fegyver szakértelme: 67.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Viripotens. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!"
Az 1. napon összefutsz egy világoskék, göndör hajú, égszínkék szemű, körszakállas mutáns férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah főpapja. Egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kreiton jótündér trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 44.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Möszékkel Poszogó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
Romboló Rokk, amikor összefutottatok, adott neked egy aranyfaló ládikót, 14 vas dobónyilat és 10 kristályfolyadékot. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
* 1. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]
* 2. KP: p 64 0 0 |
használod a 64. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]
* 3. KP: v 12 0 0 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]
* 4. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]
v 138 |
elmormolod a 138. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]
pki 32000 |
kiveszel a bankból 32000 aranyat |
Kiveszel a bankból 32000 aranyat. A számládon van még 63993 arany. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
pbe 2000 2832 |
beraksz a bankba 2000 aranyat a 2832. kalandozónak |
Romboló Rokk számlájára átutalsz 2000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
[143,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 82 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. Magad mögé lököd a pitiáner roguena trófeát, és diadalmasan beszerzel egy őrült varázsló trófeát. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}
Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 37 50 |
megveszed a 37. tárgyat 50 |
Vásároltál 50 drótszőrt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 457 1 |
megveszed a 457. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 mithril láncinget. 5920 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 457 |
kézbeveszed/felveszed a 457. tárgyat |
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 1552 1 |
megveszed az 1552. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 saválló fülbevalót. 420 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 1552 |
kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat |
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 737 1 |
megveszed a 737. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 rémbőr tarkóvédőt. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 737 |
kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 710 1 |
megveszed a 710. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 yeti mokasszint. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 710 |
kézbeveszed/felveszed a 710. tárgyat |
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a yeti mokasszint. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 477 1 |
megveszed a 477. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 zafír fülbevalót. 750 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 477 |
kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 626 1 |
megveszed a 626. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 sárkánytőrt. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 626 2 |
kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 849 10 |
megveszed a 849. tárgyat 10 |
Vásároltál 10 ében dobónyilat. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 849 |
kézbeveszed/felveszed a 849. tárgyat |
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted az ében dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 518 1 |
megveszed az 518. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 Rughar gyűrűjét. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
kf 518 |
kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a Rughar gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
ve 305 5 |
megveszed a 305. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 varázskövet. 750 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Barnega testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Barnega bal lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Barnega testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Barnega még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 13 arany és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 varázskorsó. 1 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol Antim Ágika. Egy beholderfej medált, egy bronz zinthurg éremet, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy hősiesítő medált, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Ciang Csí trófea, egy Brod trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {max. varázspontja: 134; max. pszije: 0.}
Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 208.]
h 305 2 |
használod a 305. tárgyat |
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 208.]
be 497 4 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar. {max. életpontja: 151-180.}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus. {max. életpontja: 37-42.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 163.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[5 pontot használtál fel, van még 158.]
be 1215 15 |
bemész az 1215. épületbe |
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld megtétele után (dombságon): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány ekharion, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 6 mérföld megtétele után (dombságon): a távolban sok-sok kétfejű troll nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy vaskohó; 9 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy púderszikla; 12 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy phua-kúp; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány quwarg királynő, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 18 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy szopógödör; 39 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy olvasztókemence.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 128.]
AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED
(154,80) délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 44. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
[169,95] Síkság, továbbra is csak síkság.
Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[170,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi őselementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Barnega trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pszi őselementál trófeát. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [171,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [172,95] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 116-155.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 113.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[173,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [174,95] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 24 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [175,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy norpadolótika. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy massza volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [15 pontot használtál fel, van még 98.]
[176,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kinyílt phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy massza. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [5 pontot használtál fel, van még 93.]
* 1. BP: h 147 0 0 |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 90.]
* 2. BP: h 235 20 0 |
használod a 235. tárgyat |
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 70.]
* 3. BP: h 396 0 0 |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 6 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 22, 13.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.
Erő: |
25 (33) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
28 (36) |
Támadás: |
42 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
20 (34) |
Védekezés: |
78 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
2/2 év |
Egészség: |
18 (24) |
Életpont: |
360/191 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
15 (21) |
Varázspont: |
553/107 |
Pénz: |
14047 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
18/18 |
Pszi pont: |
110/42 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
12 |
Eddig összesen 384 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
14 986 TP-t kaptál. Jelenleg
274 322 TP-d van. A következő szinthez még
65 678 TP szükséges. Trófeáid:
ekharion,
őrült varázsló,
pszi őselementál. A 68. fordulódban 63993 arany került a bankszámládra. 63993 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
6/58 |
ökölvívás: |
1/78 |
szúrófegyverek: |
20/18 (+9%) |
vágófegyverek: |
1/0 |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
1/0 |
dobófegyverek: |
*19/101 (+24%) |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
176,95 mezőn táborozol |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 86 időszaki: 86 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 65 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13/63 (+84%) |
2. nyomkövetés: |
6/68 |
3. lopás: |
1/0 |
4. mászás: |
1/0 |
5. csapdakészítés: |
10/99 (+7%) |
6. csapdaészlelés: |
1/42 |
7. gyógyítás: |
4/98 |
8. titkosírás: |
1/0 |
9. felderítés: |
6/92 |
10. szörnyidomítás: |
3/93 |
11. teológia: |
9/73 (+23%) |
12. taumaturgia: |
25/0 (+45%) |
13. szerencsejáték: |
1/0 |
14. versengés: |
1/0 |
15. harcművészetek: |
1/0 |
16. zene: |
12/52 (+25%) |
17. szörnyismeret: |
3/51 |
18. pszi: |
12/16 (+18%) |
19. zárnyitás: |
1/0 |
20. vadászat: |
4/50 |
21. vitalitás: |
1/0 |
22. bányászat: |
2/8 |
23. testépítés: |
1/0 |
24. úszás: |
7/54 |
25. főzés: |
1/0 |
|
|
|
|
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 31 (limit: 756), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 565. |
Összsúly: 73.51 kg |
Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
168 |
169 |
170 |
171 |
172 |
173 |
174 |
175 |
176 |
177 |
94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(169,95) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(170,95) pszi őselementál (#258)
(171,95) Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, Raia szent lovagja (#239)
(172,95) varkaudar felderítő (#7133)
(173,95) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 23. jellempróba
(174,95) quwarg anyakirálynő (#269)
(175,95) kputtyintó csalán (#247), norpadolótika (#226)
(176,95) tüskés harci gromakok (#156), phua-kúp (#372), kputtyintó csalán (#247)