67. forduló, 69. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 7. 9h:04'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX

GOLEM765 KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkévaló holdkövét, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy mocsárivérc trófea és egy miksziszi húsgólem trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Laxius W.. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon találkozol egy vörös, göndör hajú, piros szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy angyalok gyűrűjét, egy arany morfjelvényt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy haramakit, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy purifikátor övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Desmodus. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Raia elsőáldozója. Egy bronz morférmet, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy ekharion bébi trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre babarózsaszín. Egy mind. igazgyöngyét, egy bíbor erőövet, egy zangrozi csizmát, egy Jerome köpenyét, egy griff nyakéket, egy regeneráló gyűrűt, egy vasvértet, egy grifftoll kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy obszidián karkötőt visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea és egy északi aurach trófea teszi egyedivé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Laif Barlin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia hűséges követője. Egy elit csatavértet, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
A 2. napon találkozol egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia hűséges követője. Egy elit csatavértet, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy köpködő bruhatag trófea díszíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
Táborozásod 2. napján CobraA12 átadott neked 1 hebrencs csapdát.
Táborozásod 2. napján CobraA12 átadott neked 8 drótszőrt. Roante (4812) ellopott tőled 1 uzbány csőrt.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Leah elsőáldozója. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: felderítő. Ruházatát egy Krogan, a pusztító trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy aranyfecske trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
A 3. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Raia elsőáldozója. Egy bronz morférmet, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy ekharion bébi trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Leah követője. Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mind. igazgyöngyét, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy hegyi góliát trófea, egy óriásféreg trófea és egy Ek'Hor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silver Dragon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon ismét összeakadsz Laif Barlinnal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):




deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db,
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, szem szimbólum (#142) 15 ap /db,
virág szimbólum (#143) 15 ap /db, két kard szimbólum (#144) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db,
vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 123 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 9 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 3 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, lant (#238) 27 ap /db,
pular kristály (#239) 12 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, kvazár (#244) 16 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1200 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, remák szív (#264) 18 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 750 ap /db,
energiapajzs (#290) 9000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, galachmit (#310) 225 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, pukkanó tűcsapda (#336) 9 ap /db, királyi korona (#338) 225 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, mithril (#352) 12 ap /db,
degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db,
szerencsetalizmán (#366) 300 ap /db, Trákin csákánya (#367) 300 ap /db, gránit őrszobor (#369) 375 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db,
moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db,
moa zafír (#381) 60 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db,
polip szívóka (#391) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, fokhagyma (#403) 6 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 22 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db,
teknőcteknő (#416) 18 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 6 ap /db, gránátcsapda (#431) 69 ap /db,
bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db,
Muezli aranykeze (#442) 1312 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db, szellempajzs (#461) 6000 ap /db, kholden kulcs (#470) 30 ap /db,
dizen kulcs (#472) 52 ap /db, obszidián tüske (#481) 90 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, moa töltő (#525) 150 ap /db, lidérckorona (#531) 9000 ap /db, mihlanil (#539) 37 ap /db,
Thargodan korona (#543) 562 ap /db, dentor bőr (#551) 52 ap /db, tünde íj (#553) 45 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
kátrány (#580) 1 ap cseppje, mópat tetem (#584) 6 ap /db, toxyl (#591) 12 ap cseppje, jégkristály (#593) 30 ap /db,
angyalok kesztyűje (#609) 105 ap /db, viharamulett (#611) 60 ap /db, rémplazma (#616) 75 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db,
lélekesszencia (#619) 67 ap /db, tűzbimbó (#623) 7 ap /db, adamantit (#627) 37 ap /db, törpe őskő (#633) 750 ap /db,
áldott kő (#642) 30 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db,
darázsfarok (#654) 21 ap /db, liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, aurach bőr (#658) 21 ap /db,
alligátorbőr (#661) 15 ap /db, alligátorfog (#663) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, sáfránykristály (#675) 30 ap cseppje, szulfin (#676) 30 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, smaragdkő (#678) 75 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db,
ryuku szablya (#695) 105 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
kobudera csont (#705) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, Natharion karkötő (#738) 832 ap /db, dlathog kőzet (#829) 75 ap /db,
nitmák penge (#837) 3000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db, sziklazúzó (#857) 562 ap /db, vörös zselé (#862) 7 ap /db,
yetifog (#863) 6 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1050 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tarantulakarom (#887) 30 ap /db,
szürke briliáns (#908) 45 ap /db, skorpiókarom (#911) 6 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db, nothar bogyó (#923) 6 ap /db,
artikula bélhólyag (#927) 6 ap /db, bahrot bőr (#938) 7 ap /db, keselyűmirigy (#941) 7 ap /db, tl'urlang méreg (#946) 297 ap cseppje,
drakolder gyűrű (#969) 11250 ap /db, Olimposz (#974) 15000 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
párducszem (#1073) 3 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, hókutya nyakörv (#1077) 15 ap /db,
mammutbőr (#1078) 9 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, behemótköröm (#1081) 15 ap /db, hósárkány szív (#1082) 30 ap /db,
jégisten amulett (#1087) 7500 ap /db, törpe szekerce (#1105) 300 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, ryuku evező (#1152) 45 ap /db,
ryuku védőkenőcs (#1154) 36 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 24 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, ektoplazma (#1185) 69 ap /db,
ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, ork csodaszer (#1228) 40 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, holdbőr (#1236) 21 ap /db,
destabilizátor (#1275) 562 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db,
teriád pöröly (#1283) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 105 ap /db, teriád íj (#1288) 1350 ap /db,
biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db, draklen csizma (#1301) 2745 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db,
jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, Durghal pörölye (#1311) 7425 ap /db, Méniach kardja (#1312) 7425 ap /db, moa kulcsmásoló (#1332) 787 ap /db,
moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, wakizashi (#1370) 1125 ap /db,
naginata (#1371) 1125 ap /db, nunchaku (#1372) 1125 ap /db, sode (#1374) 900 ap /db, ogwawa kulcs (#1376) 180 ap /db,
draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, mérg. teriád nyíl (#1380) 195 ap /db,
anguaxin váladék (#1382) 21 ap /db, pöfeteg tojás (#1386) 19 ap /db, Mg'thorath feje (#1397) 4500 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 18 ap /db,
dzsumbujharcos bóla (#1458) 74 ap /db, teriád kobak (#1461) 29 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db, rozsomákszőr (#1510) 1 ap /db,
draklentojás (#1516) 120 ap /db, ryuku tűvető (#1521) 1725 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 675 ap /db,
varkaudar szimbólum (#1528) 157 ap /db, méregtagadó (#1531) 900 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 2475 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 517 ap /db, megsemmisítő (#1540) 112 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 810 ap /db, kígyótoll (#1543) 45 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 2250 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 1725 ap /db, Ek'Hor pajzsa (#1556) 1875 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, mentát korona (#1559) 1875 ap /db,
Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, jégcsákány (#1574) 1312 ap /db, fülemüle síp (#1576) 202 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 618 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db, fenőkő (#1618) 225 ap /db,
vérpettyes gyűrű (#1659) 90 ap /db, medvebőr öv (#1675) 750 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db,
aranyfaló ládikó (#1755) 6000 ap /db, ganüid tájológömb (#1819) 2250 ap /db, sárkánypenge (#1840) 3150 ap /db, gyémánt gyűrű (#1854) 750 ap /db,
dögevő csőr (#1866) 75 ap /db, sámándob (#1868) 4050 ap /db, nerub fúvócső (#1869) 1012 ap /db, nerub szemfog (#1871) 4 ap /db,
behemót amulett (#1872) 225 ap /db, nerub hasító (#1879) 1500 ap /db, nerub csontszablya (#1881) 225 ap /db, szaggató szív (#1885) 4 ap /db,
Kabazuka gyűrűje (#1898) 6000 ap /db, őrjöngő agyar (#1914) 300 ap /db, viharhomok (#1919) 4 ap /db, dűneelf arckendő (#1920) 15 ap /db,
periszkóp csigaház (#1926) 45 ap /db, negátortoll (#1947) 30 ap /db, kronoplazma (#1953) 225 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 600 ap /db,
ősöreg yetibőr (#1980) 375 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
ásó (#34) 5 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
elit csatavért (#295) 30 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, harci kalapács (#174) 36 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ónix masszavadító (#438) 12 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rézdarab (#70) 1 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db,
szuperkötél (#209) 2 ap /db, tatu dob (#234) 4 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tüskecsapda (#242) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 55 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 212 2 eladod a 212. tárgyat 2
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 112 21 eladod a 112. tárgyat 21
Eladtál 21 madártollat. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 166 9 eladod a 166. tárgyat 9
Eladtál 9 ugh mérget. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 332 3 eladod a 332. tárgyat 3
Eladtál 3 huhogó bibét. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 101 14 eladod a 101. tárgyat 14
Eladtál 14 tintát. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 131 10 eladod a 131. tárgyat 10
Eladtál 10 ubuk tüskét. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 2 25 eladod a 2. tárgyat 25
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ea 677 4 eladod a 677. tárgyat 4
Eladtál 4 szulfagor agyart. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ve 308 1 megveszed a 308. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst papi karkötőt. 225 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ve 92 2 megveszed a 92. tárgyat 2
Vásároltál 2 kötelet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Yasmina szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nagyobb monolitot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Chara-din szentelő papja. Egy arany éjmedált, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany végzetmedált, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gárdista övcsatot, egy Hatalom Karkötőjét, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy mind. igazgyöngyét, egy moa nyakláncot, egy nodonrod kitűzőt, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy agyrém trófea, egy ködsárkány trófea és egy sikolyféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben.
Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [75,59] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy sziklafészket. Felfedeztél egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 172.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vasalt bunkóval megcsapod a griffőniksz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a griffőniksz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a griffőniksz a jobb válladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 csontkulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 mozogsz délre
[75,60] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy mély szakadékot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Macskaszemű Marion előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 138.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Villámgyorsan mászol fel a köteleden, a hányingerrel küszködve. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[75,61] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll ritualista került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,62] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 98.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a téfea magoflux fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[76,63] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,63] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 58.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 44.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Melyik szakma az, melynek űzője munkájáért garanciát vállal az idők végezetéig?
[5 pontot használtál fel, van még 39.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 34.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

NAGYOBB MONOLIT (2783. TÁRGY)
Ezen gigászi, lüketető, zöldes-lilás fekete oszlopok megjelenése a városokban elhozta A Sötétség Korát. Egyértelműen a káosz hívők által korábban épített monolitok sokkal nagyobb, monumentálisabb változatai. Minden kalandozó érzi hatásukat, mivel elméjüket szinte teljesen elönti a Káosz zsongása. Irtózatos önuralom kell ahhoz, hogy valaki kizárja ezt a tudatából. Biztos vagy benne, hogy amíg ezek a nagyobb monolitok állnak, addig a helyzet nem javulni, hanem valószínűleg inkább csak romlani fog. Le kell őket rombolni, amiben minden jóérzésű kalandozónak muszáj résztvennie.
Játéktechnikai információk: A Nagyobb monolitot a ZIP 7777 paranccsal rombolhatod. Nem árt azonban felkészülnöd arra, hogy erősített gonosz szörnyek mellett esetleg káosz hívó kalandozók is védik őket. A parancs költsége 10 TVP, ha egy esetleges kalandozócsatában alulmaradsz, 100 TVP, ha eljutsz a rombolásig, azaz a szörnycsatákig. A káoszhívők építhetik is a monolitot az ZIP 6666 100 paranccsal, de nekik is szembe kell nézniük erősített szörnyellenfelekkel. Építeni csak akkor tudsz egy nagyobb monolitot, ha az már részlegesen rombolva van. A nagyobb monolit mezőjén nehezebb koncentrálni, így a lopás és csapdaészelelés is 25%-kal csökken.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fairlight elsőáldozója vagy. Ez a 68. fordulód.

Erő: 25 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 197/180 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 135/2 Pénz: 88 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 463 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 588 TP-t kaptál. Jelenleg 101 898 TP-d van. A következő szinthez még 18 102 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, pattanóböde, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: * 19 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
77,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 17 3. lopás: 1
4. mászás: 6 5. csapdakészítés: 4 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 9 (+1) 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. vadászat: 8 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 16, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 41, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1549

Összsúly: 55.33 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
108 arany (#50) 2 dorony tüdő (#212) 3 huhogó bibe (#332)
21 madártoll (#112) 2 spiritusz (#170) 4 szulfagor agyar (#677)
14 tinta (#101) 10 ubuk tüske (#131) 9 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 csontkulcs (#74) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 gyenge méreg (#26) 6 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153) 1 téfea-agy (#172)
25 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78
58
59
60
61
62
63
64
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778)
(74,59) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), egy alakváltó férfi
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), griffőniksz (#106)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97)
(75,61) Sheran rúnaköve, oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, troll ritualista (#365), emberevő (#119)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, alpesi tehén (#91), téfea magoflux (#98)
(76,63) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), 49. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, mérges nyukmár (#95)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottuk a refrug érmét, hogy elvesszen használatkor, és ne engedje kétszer használni egy fordulóban.
* - Ragnar butykosának bónusza nem érvényesült, ha volt a karakteren szürkeállomány aktivizálása, és az alap bányászat fejlődése egy ásástól 3-4% körül volt. Okosítottunk a programon, és a probléma megszűnt.

Üzenet küldése a karakternek