67. forduló, 69. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 4. 9h:33'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-18] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,-19] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [12 pontot használtál fel, van még 186.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 172.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[69,-19] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alattomos manó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alattomos manó verdeső szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-19] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szőrlajhár közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrlajhár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [67,-19] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[66,-18] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálmadár közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 csontszurony. Magadhoz veszed. [12 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 80 2 elkészíted a 80. tárgyat (2 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 2 lapkorongot. [16 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 157 elkészíted a 157. tárgyat
Legyártottál 1 nyu-shurikent. [6 pontot használtál fel, van még 102.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+70 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[65,-18] A terep továbbra is ritka erdő.


(Továbbmész...) [64,-18] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,-19] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás sáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy félelem-járó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 26.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 20.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY)
Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 68. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 11 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 18 Életpont: 166/127 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 29/2 Pénz: 86 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 215 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1186 TP-t kaptál. Jelenleg 21759 TP-d van. A következő szinthez még 3241 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, törpemammut, halálmadár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 32
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. harcművészetek: 10 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 67.41 kg Megterheltség: 140%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 mérgezett tüske (#23) 3 ragasztó (#83) 3 sallank karom (#128)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszurony (#12) 1 gyenge méreg (#26) 1 huhogó bibe (#332)
3 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
1 nyu-shuriken (#157) 7 sünmedve tüske (#14) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,-19) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, félelem-járó (#56)
(64,-18) egy ismeretlen isten rúnaköve
(66,-18) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), halálmadár (#351)
(67,-19) pókvadász (#59)
(68,-19) Leah rúnaköve, szőrlajhár (#141)
(69,-19) karmazsin huhogó (#185), alattomos manó (#756)
(70,-19) alpesi tehén (#91), mély kút (#93), oltár, mérges nyukmár (#95)
(71,-18) cseréptetős torony (#549)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szívfalás képesség nem képes elpusztítani a szivárványszívet.
* - A homoksárkányoknál gyakran lehet találni dűneelf arckendőt.
* - A buborékpalotában a sziránuszok belátóak voltak, és csak 40 dűneelf arckendőt kérnek 50 helyett.

Üzenet küldése a karakternek