Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 12. 9h:05' EZ A 728. JÁTÉKHETED, 679. FORDULÓD 729. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat a 893. tárggyal a 996. tárgyat |
hh 1253 1546 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal |
vv 224 165 192 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 192. varázslatot |
kb 886 392 978 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
be 705 6 | bemész a 705. épületbe |
bb 948 560 741 | beraksz a bankba a 948. tárgyat (560 darabot) |
bb 913 1617 713 | beraksz a bankba a 913. tárgyat (1617 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszúrod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy igazgy. fülbevaló, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 arany. 3696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 26, gyógyulás: 72, összesen: +46 ÉP}
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 328 10 | megveszed a 328. tárgyat 10 |
ve 170 11 | megveszed a 170. tárgyat 11 |
ve 923 99 | megveszed a 923. tárgyat 99 |
ve 1153 10 | megveszed az 1153. tárgyat 10 |
ve 1117 5 | megveszed az 1117. tárgyat 5 |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 736-795.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. A becsapódástól 107 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kentaurusz jobb oldalát. (6 támadással 771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 231 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével eltalálod a kentaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Patájával a kentaurusz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 77 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 189, gyógyulás: 181, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy kentaurusz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 42.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 102 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kentaurusz szügyét. (6 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszúrod a kentaurusz jobb vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 187, gyógyulás: 177, összesen: -10 ÉP}
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,64] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dred Hornwill formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
f 764 775 785 | kísérletezel a 764. tárggyal a 775. tárggyal a 785. tárggyal |
kt 764 775 785 | elkészíted a 764. tárgyat (775 darabot) |
le 913 | leveszed/lerakod a 913. tárgyat |
kf 998 | kézbeveszed/felveszed a 998. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tlopedmuk testét. (8 támadással 532 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk jobb lábát. (10 támadással 1324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). Transzformálsz! (+132 varázspont.) Gonemutlan tőrével megérinted a tlopedmuk nyakát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2529, sebződés: 393, gyógyulás: 292, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [262,66] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy tlopedmuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk bal lábát. (10 támadással 1358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Transzformálsz! (+135 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 233 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tlopedmuk testét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Kemény ollójával a tlopedmuk végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-13 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
21474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2444, sebződés: 458, gyógyulás: 335, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [263,66] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dűneszellem. {támadása: 100.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a dűneszellem testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűneszellem fejét. (10 támadással 1321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a dűneszellem jobb oldalát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűneszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2874, sebződés: 477, gyógyulás: 346, összesen: -131 ÉP}
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homoktúró galaga jobb oldalát. (10 támadással 1357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Gonemutlan tőrével többször eltalálod a homoktúró galaga fejét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a homoktúró galaga csáprágójával. (3 támadástól 357 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával meghorzsolod a homoktúró galaga jobb vállát. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megbököd a homoktúró galaga testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a homoktúró galaga többször is megmar! (3 támadástól 318 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2939, sebződés: 675, gyógyulás: 439, összesen: -236 ÉP}
(Továbbmész...) [261,64] Változik a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét kaszás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a sötét kaszás bal lábát. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás bal lábát. (10 támadással 1358 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 510 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a sötét kaszás jobb lábát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Fényaurád 15 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2672, sebződés: 310, gyógyulás: 6, összesen: -304 ÉP}
(Továbbmész...) [262,64] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő eldüeni vándor nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 90.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 862 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az eldüeni vándor testét. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az eldüeni vándor eltorzult arcát. (10 támadással 670 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 327 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével párszor épp hogy megérintgeted az eldüeni vándor bal karját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült az eldüeni vándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-15 TVP). Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Biethlan lándzsával néhányszor megkarcolod az eldüeni vándor jobb karját. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 703 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod az eldüeni vándor jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja az eldüeni vándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-19 TVP). Sajnos nem sikerült az eldüeni vándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az eldüeni vándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lad tekercs és 1 éjkristály. 25492 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3406, sebződés: 734, gyógyulás: 6, összesen: -728 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im | imádkozol |
ep 720 100 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
szk 456 | keresed a 456. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 9. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és varázslat szintenként +1 sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. |
MONUMENTALIZMO (548. SZÖRNY) A magashegységek sziklavölgyeinek kiváló ismerője, és a zord körülmények között éléshez remekül alkalmazkodott élőlény a monumentalizmo. A szürke bőrű óriás olyan ügyesen el tud rejtőzni a hegyoldalak mélyedéseiben (közben teljesen kitöltve azt), hogy legtöbbször csak akkor veszed észre türkizkék színben izzó, téged vizslató szemét, amikor már késő: a bizalmatlanságáról híres lény meg is indította ellened mindent elsöprő támadását. |
EZÜSTTÖLGY KARKÖTŐ (998. TÁRGY) A karkötő foglalatába helyezett ezüst fénnyel ragyogó, ismeretlen eredetű drágakövek (melyek összességében egy ágait minden irányba nyújtogató tölgyfát ábrázolnak) kisugárzása briliáns, nem is csoda, hogy mindig is keresett volt e csupán a legendákból ismert varázstárgy az elf hatalmasságok között. Persze nem csak a szépsége miatt, erre rögtön ráébredhetsz, ha az ezüsttölgy karkötőt a kezedre csatolod: max. ÉP-d 80-nal, védettséged 8-cal, támadásod 1-gyel megnő, és immúnis leszel a kisebb és nagyobb vp vesztésekre. Ezenkívül, ha viseled, és éjfatty támadna rád, te +8, ellenfeled pedig -10 sebzést kap az adott harcra. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 87 (114) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 86 (108) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 88 (94) | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/976 év |
Egészség: | 86 (99) | Életpont: | 1698/1586 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (103) | Varázspont: | 3977/3589 | Pénz: | 8142 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 657/153 | Halhatatlanság: | 21 % | EFejl: | 43 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 53 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 46 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 237 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 39 | 5. csapdakészítés: | 44 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 36 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 232 (-5) | 12. taumaturgia: | 141 (-5) |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 56 | 18. pszi: | 50 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 51 | 23. úszás: | 20 | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 279 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 80 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből tulajdonságodat TF-eled6) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bosszúálló (#562), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | bűvölés (#20) (259,1) |
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | fényaura (#211) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | kiszáradás (#268) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | |
armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | |
armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | 46. szintű lényekre | kiszáradás (#268) | >> | gygyan krokodil (#612) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 8) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11895 | arany (#50) | 1 | árnygyűrű (#1617) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bűvölt kristály (#775) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
29 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kyorg karkötő (#913) | 1 | kyorg köpeny (#741) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | őselemek köpenye (#560) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sziréngyűrű (#948) | |||
1 | tükör (#43) | 20 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | ezüsttölgy karkötő (#998) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | íjászkence (#1225) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | Kaldor varázspora (#1272) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | párducbőr övtáska (#1117) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
11 | spiritusz (#170) | 10 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tünde nyíl (#554) |