Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 14. 15h:09' EZ A 720. JÁTÉKHETED, 671. FORDULÓD 721. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyaló halál fejét. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra támadsz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a szárnyaló halál testét. (9 támadással 867 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 339 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyaló halál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szárnyaló halál farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Biethlan lándzsával gyengén megszurkálod a szárnyaló halál nyakát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megbököd a szárnyaló halál bőrszárnyát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A szárnyaló halál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2042, sebződés: 332, gyógyulás: 4, összesen: -328 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat a 893. tárggyal a 996. tárgyat |
ftv 33 248 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 248. szörnyet |
ftv 266 438 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 438. szörnyet |
ftv 266 437 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 437. szörnyet |
ftv 266 448 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 448. szörnyet |
ftv 280 45 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 45. szörnyet |
ftv 280 46 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 46. szörnyet |
ftv 284 583 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 583. szörnyet |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 35 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 20 259 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
vv 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
fno 5 5 | fejl. pont elköltés 5 5 |
kno 12 10 | képesség-növelés 12 |
hh 1253 1546 1253 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal |
vv 224 165 192 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 192. varázslatot |
kb 886 392 942 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
be 705 5 | bemész a 705. épületbe |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kyorg őrgólem bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a kyorg őrgólem jobb oldalát. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megérinted a kyorg őrgólem jókora mancsát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12170 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 459, gyógyulás: 70, összesen: -389 ÉP}
(Továbbmész...) [269,59] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kísértetvándor. {egyik sebzési módja: 2x 9d15+100.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 755 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a kísértetvándor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 8 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2532, sebződés: 676, gyógyulás: 368, összesen: -308 ÉP}
kt 934 30 | elkészíted a 934. tárgyat (30 darabot) |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 729 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kísértetvándor testét. (7 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kísértetvándor jobb első lábát. (7 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 115 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. A fényaura 6 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2540, sebződés: 701, gyógyulás: 363, összesen: -338 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (9 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Transzformálsz! (+113 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 425 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével meghorzsolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bo'adhun aranygömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 13706 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2117, sebződés: 273, gyógyulás: 250, összesen: -23 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 517 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hajadon bal vállát. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tleikan hajadon testét. (10 támadással 1287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Transzformálsz! (+128 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 235 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megérinted a tleikan hajadon sima bőrét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan hajadon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala. 17962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 347, gyógyulás: 285, összesen: -62 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 315 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester testét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kreiton átokmester testét. (10 támadással 1241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 203 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megbököd a kreiton átokmester ráncos csápját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A fényaura 21 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kreiton agy (ld. enc.). 21262 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2335, sebződés: 114, gyógyulás: 274, összesen: +160 ÉP}
(Továbbmész...) [271,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kóbor mortag közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag páncélos karját. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a kóbor mortag testét. (10 támadással 1224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a kóbor mortag jobb oldalát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 417 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2436, sebződés: 451, gyógyulás: 286, összesen: -165 ÉP}
kt 929 20 | elkészíted a 929. tárgyat (20 darabot) |
v 198 283 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,22] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.
im | imádkozol |
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
lm 48 2 | mozogsz 48 2 |
kb 993 1 | kiveszel a bankból a 993. tárgyat (1 darabot) |
kf 993 2 | kézbeveszed/felveszed a 993. tárgyat a bal kezedbe |
lm 1 14 8 | mozogsz 1 14 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1380 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a Bropxat páncélfedte testét. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Bropxat páncélfedte testét. (6 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Fényaurád 5 sebzést okoz. A Bropxat behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A Bropxat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak varkaudar őslich trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Bropxat trófeát. 36509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3030, sebződés: 619, gyógyulás: 248, összesen: -371 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
bb 993 942 312 | beraksz a bankba a 993. tárgyat (942 darabot) |
kf 1930 2 | kézbeveszed/felveszed az 1930. tárgyat a bal kezedbe |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 431 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió testét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a vadászskorpió méretes ollóját. (10 támadással 1211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 615 életpontot vesztesz.) A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 22356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2320, sebződés: 617, gyógyulás: 251, összesen: -366 ÉP}
(Továbbmész...) [282,21] Továbbra is dombság. Látsz egy kazmárt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bumshir óriásmacska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (8 támadással 423 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (10 támadással 1105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+222 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 399 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 423 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2510, sebződés: 450, gyógyulás: 230, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [282,20] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kóbor mortag közeledik. {egyik sebzési módja: 3x 12d16+70.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kóbor mortag páncélos karját. (10 támadással 1218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 355 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 515 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23773 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2630, sebződés: 549, gyógyulás: 252, összesen: -297 ÉP}
szk 610 | keresed a 610. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 9. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 431 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió farkát. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadászskorpió testét. (9 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 594 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a vadászskorpió testét. (2 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 650 életpontot vesztesz.) A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 19273 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2406, sebződés: 1246, gyógyulás: 276, összesen: -970 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
KREITON AGY (1142. TÁRGY) Minden mágus álma, hogy egyszer egy kreiton agyába láthasson, hogy onnan minden ősi varázslat receptjét és rituáléját pillanatok alatt elsajátíthassa. Nos, erre eddig nem termett még biológus, de talán sikerül valami más felhasználási módját találnod a kreitonok agyának. A még halálában is lilán pulzáló szervet azonban nem könnyű kimetszeni, hiszen elég egy eret átvágnod, és az agy, mint valami kocsonya, szétfolyik az ujjaid között. |
BROPXAT VÁLLVÉDŐJE (920. TÁRGY) Bropxat biztosan nem hagyta volna, hogy legendás hírű vállvédője idegen kezébe (vagy vállára) kerüljön. A közel 60 centi széles nyúlékony anyagból gyúrt váll-lemez egyszínű szürkésfekete. Szélei aranycsíkozásúak. Nem tartozik az elsőrangú védelmet adó tárgyak sorába, viszont jótulajdonságai ennek is vannak: ha viseled, ügyességed 2-vel, erőd 1-gyel nő, immúnis leszel az azonnali halált okozó (kritikus) ütésekre, valamint az árnytündér lények ellen +3 sebzést kapsz. Bropxat vállvédőjét nem tudod átadni másik kalandozónak. |
KISZÁRADÁS (268. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez az ősi kyorg támadó varázslat kiszárítja, összeaszalja áldozatát: a kiszáradt bőr pergamenként ragad a csontokra. Csak a leghatalmasabb halandók voltak képesek túlélni, de általában a varázslat számukra is jóvátehetetlen sérülést okozott. Nem mintha ez számított volna, hiszen a varázstámadást fizikaiak követték... A varázslat sikere esetén az ellenfél jóllakottsága alaposan lecsökken, a víz is elszökik szervezetéből. Ha mindez nem lenne elég, a célpont 700 életpontot sebződik. Szerencsére, ezt sikeres mentődobás felezi. Elmondásához 70 varázspont, és egy nothar bogyó szükséges. |
Erő: | 86 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 86 (108) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 87 (91) | Védekezés: | 133 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/978 év |
Egészség: | 86 (99) | Életpont: | 1691/1600 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (105) | Varázspont: | 3971/2925 | Pénz: | 8850 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 621/282 | Halhatatlanság: | 20 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 53 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 236 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 38 | 5. csapdakészítés: | 43 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 36 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 232 | 12. taumaturgia: | 145 (+10) |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 17 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 55 (+1) | 18. pszi: | 47 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 51 | 23. úszás: | 18 | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 130 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 80 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bosszúálló (#562), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) |
nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) | feltámadás (#168) | fürkésző szemek (#213) |
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | bűvölés (#20) (259,1) | csábmosoly (#16) |
a lélek védelme (#57) | fényaura (#211) | esszenciavédelem (#165) | állatvédelem (#192) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | |
energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | |
armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 46. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | Bropxat (#583) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Teremtő (#579) | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 7) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4106 | arany (#50) | 70 | borkonyó bibe (#312) | 1 | brill azttar kulcs (#943) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kerek kő (#19) | 5 | kulcsszilánk (#942) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | bronz taider (#641) | 1 | Bropxat vállvédője (#920) | |||
9 | csillagbot (#929) | 10 | csillaglövedék (#931) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | grifftojás (#179) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kreiton agy (#1142) | 19 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | pszi kő (#248) | 10 | tünde nyíl (#554) | 41 | víz (#27) |