Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 22. 9h:10' EZ A 716. JÁTÉKHETED, 666. FORDULÓD 717. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
ftv 280 45 | felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 45. szörnyet |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted az ősi matéria testét. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ősi matéria testét. (8 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 425 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 223 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával megdöfködöd az ősi matéria testét. (9 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 259 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod az ősi matéria testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Az ősi matéria most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2355, sebződés: 793, gyógyulás: 180, összesen: -613 ÉP}
f 942 | kísérletezel a 942. tárggyal |
kt 943 1 | elkészíted a 943. tárgyat (1 darabot) |
h 341 351 99 | használod a 341. tárgyat |
kf 1321 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat |
kf 1482 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat |
hh 1253 1546 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
at 4187 10 | TU-t adsz át a 4187. kalandozónak 10 |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 992 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 192 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 192. varázslatot |
kb 886 392 942 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 250 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-34 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy tünde nyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányászvorthag sáros combját. (9 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+114 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 100 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a bányászvorthag nyakát. (5 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Gonemutlan tőrével meghorzsolod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A bányászvorthag néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 108 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-59 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
18591 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2661, sebződés: 885, gyógyulás: 490, összesen: -395 ÉP}
(Továbbmész...) [293,118] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dranadáni kőtörő. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 200 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dranadáni kőtörő testét. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dranadáni kőtörő testét. (9 támadással 1195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Transzformálsz! (+119 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 159 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a dranadáni kőtörő testét. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. A dranadáni kőtörő mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A dranadáni kőtörő szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 110 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával megérinted a dranadáni kőtörő testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 428 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a dranadáni kőtörő testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A dranadáni kőtörő rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 106 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3568, sebződés: 1126, gyógyulás: 403, összesen: -723 ÉP}
(Továbbmész...) [294,119] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy baljós árny közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 220 szúró, 220 vágó, 220 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 4944 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! A baljós árny még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
22138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4944, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 540 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a dűneszellem testét. (8 támadással 579 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a dűneszellem kiszáradt karját. (9 támadással 1158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Transzformálsz! (+115 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 399 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a dűneszellem testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 23299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2860, sebződés: 490, gyógyulás: 278, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [296,119] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy vízbeölt ryuku intéz feléd kihívást. {támadása: 100.} [védettséged: 65]
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 351 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Gonemutlan tőrét a másikra támadsz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 389, gyógyulás: 38, összesen: -351 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Marokra fogva a Gonemutlan tőrét ellenfeledre rohansz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 60, gyógyulás: 55, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 5 ép-t sebez. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 120, gyógyulás: 55, összesen: -65 ÉP}
Meglengetve a Gonemutlan tőrét ellenfeledre rohansz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A fényaura 17 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 94, gyógyulás: 56, összesen: -38 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gygyan krokodil testét. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gygyan krokodil fejét. (9 támadással 1188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a gygyan krokodil testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Előremozdulva, a gygyan krokodil kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 445 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő. 19356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2826, sebződés: 445, gyógyulás: 334, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [296,118] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy wayazamund szirén lehet. {támadása: 90.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 1280 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a wayazamund szirén testét. (8 támadással 589 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén testét. (9 támadással 1174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod a wayazamund szirén jobb oldalát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A wayazamund szirén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3237, sebződés: 393, gyógyulás: 280, összesen: -113 ÉP}
v 198 283 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[283,22] A tengerpart után hegyvidékre tévedsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
lm 22 22 26 | mozogsz 22 22 26 |
h 473 6 | használod a 473. tárgyat |
lm 23 19 45 | mozogsz 23 19 45 |
lm 45 53 34 | mozogsz 45 53 34 |
lm 34 34 36 | mozogsz 34 34 36 |
lm 32 32 | mozogsz 32 32 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 112 | bemész a 112. titkos labirintusba |
lm 50 50 47 | mozogsz 50 50 47 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 48 15 1 | mozogsz 48 15 1 |
lm 1 8 14 | mozogsz 1 8 14 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 375 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászskorpió testét. (9 támadással 1141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a vadászskorpió fejét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A vadászskorpió ollóival kegyetlenül kicifrázza a jobb lábadat. (2 támadástól 547 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadászskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2467, sebződés: 547, gyógyulás: 309, összesen: -238 ÉP}
(Továbbmész...) [282,21] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kyorg őrgólem. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kyorg őrgólem bal vállát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kyorg őrgólem jobb lábát. (9 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 397 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével többször eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 448 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Biethlan lándzsával valamennyire megsebezgeted a kyorg őrgólem testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 436 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megérinted a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 443 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21270 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3081, sebződés: 910, gyógyulás: 289, összesen: -621 ÉP}
(Továbbmész...) [282,20] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy pézsmatököt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kyorg őrgólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 20d6+175.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Párszor kipécézted a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kyorg őrgólem jobb karját. (9 támadással 792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kyorg őrgólem nyakát. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 427 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Gonemutlan tőrével megérinted a kyorg őrgólem bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21270 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2670, sebződés: 893, gyógyulás: 374, összesen: -519 ÉP}
szk 456 610 | keresed a 456. szörnyet a 610. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 732 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a kísértetvándor testét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 7 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával megvagdalod a kísértetvándor kopott ruháját. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Fényaurád 7 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bűvölt kristály. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2506, sebződés: 737, gyógyulás: 311, összesen: -426 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a bumshir óriásmacska testét. (9 támadással 988 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 416 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 drakolder póráz (ld. enc.). 17556 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 469, gyógyulás: 252, összesen: -217 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 627 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a kísértetvándor jobb vállát. (6 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával megvagdalod a kísértetvándor testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17567 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2431, sebződés: 785, gyógyulás: 403, összesen: -382 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 198 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem jobb oldalát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a raskhiir szellem véres combját. (9 támadással 1121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Gonemutlan tőrével többször eltalálod a raskhiir szellem jobb lábát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 476 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a raskhiir szellem testét. (6 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Gonemutlan tőrével megbököd a raskhiir szellem testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A raskhiir szellem védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 486 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a raskhiir szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2973, sebződés: 1160, gyógyulás: 509, összesen: -651 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Párszor kipécézted a kyorg őrgólem jobb karját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával megdöfködöd a kyorg őrgólem jobb oldalát. (9 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 217 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a kyorg őrgólem bal lábát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 424 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával többször eltalálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a kyorg őrgólem fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 437 életpontot vesztesz.) A kyorg őrgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2782, sebződés: 893, gyógyulás: 334, összesen: -559 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 25 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY) A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg. |
BRILL AZTTAR KULCS (943. TÁRGY) Huh, micsoda felfedezés. Ha a kínkeservesen összegyűjtött kulcsszilánkokat egymás mellé illesztenéd, azok azon nyomban eggyé tapadnának össze. Az így kapott mágikus kulcs minden bizonnyal egy nagyon erős zárba fog illeni, már csak a helyet kellene megtalálni, ahol a fúzió létrejöhet. A brill azttar kulcs elkészítéséhez 5 db kulcsszilánkra van szükséged, melyet a KT 943 paranccsal illeszthetsz egymáshoz 8 TVP árán. |
BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY) Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül). |
DRAKOLDER PÓRÁZ (773. TÁRGY) Soha Ghalla történetében nem volt faj a kyorgokon kívül, amely akár csak megpróbálta volna a triklem drakoldereket engedelmességre kényszeríteni. A kyorgok azonban nemcsak megpróbálták, de sikerrel is jártak. Óriási fókuszgömbjeik segítségével közvetlenül a Mágia létsíkjáról nyerték az energiát a varázslathoz, amelyet egyszerre százötvenegy mágus mormolt el. A drakolderek közel kétszáz éven át szolgálták a kyorgokat - ez a mágikus póráz volt egy-egy ilyen lény engedelmességének záloga - azonban amikor a fogva tartó varázslat meggyengült, és a drakolderek elszabadultak, az egyben a kyorg birodalom végét is jelentette. A drakolder póráz nem átadható. |
Erő: | 86 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (106) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 88 (92) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/999 év |
Egészség: | 84 (97) | Életpont: | 1686/1581 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (107) | Varázspont: | 3850/2585 | Pénz: | 16678 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 610/227 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 52 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 234 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 38 | 5. csapdakészítés: | 43 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 229 (+1) | 12. taumaturgia: | 124 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 17 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 53 | 18. pszi: | 46 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 18 (+1) | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 421 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 80 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (167,16,3) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | a lélek védelme (#57) | fényaura (#211) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 59, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | |
armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 45. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 59, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Teremtő (#579) | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 4) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | azúrharmat (#1161) | 4 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | kaja (#2) | 5 | kerek kő (#19) | 5 | kulcsszilánk (#942) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 4 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | brill azttar kulcs (#943) | 1 | bűvölt kristály (#775) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 2 | dramoan kő (#967) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
40 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |