Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 15h:08' EZ A 713. JÁTÉKHETED, 664. FORDULÓD 714. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás testét. (9 támadással 1127 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával megdöfködöd a sötét kaszás jobb lábát. (5 támadással 620 életpontot sebezve.) Fényaurád 34 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 37 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2761, sebződés: 738, gyógyulás: 4, összesen: -734 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
bb 248 500 305 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (500 darabot) |
d 327 2 | eldobod a 327. tárgyat (2 darabot) |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
kf 1390 2 | kézbeveszed/felveszed az 1390. tárgyat a bal kezedbe |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 992 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 192 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 192. varázslatot |
kb 886 392 942 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
m 2 5 3 | mozogsz keletre, délnyugatra, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdvámpír testét. (9 támadással 1191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+119 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a smaragdvámpír áttetsző testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 22 sebzést okoz. A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A smaragdvámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2489, sebződés: 373, gyógyulás: 265, összesen: -108 ÉP}
(Továbbmész...) [282,123] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nekromanta kóborló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elnyelés varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 750 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 285 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a nekromanta kóborló bal lábát. (9 támadással 578 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 379 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a nekromanta kóborló bal karját. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 529 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a nekromanta kóborló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3244, sebződés: 837, gyógyulás: 6, összesen: -831 ÉP}
(Továbbmész...) [283,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő wayazamund szirén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 3200.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a wayazamund szirén síkos testét. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a wayazamund szirén jobb oldalát. (9 támadással 1154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+115 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a wayazamund szirén jobb karját. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmával néhányszor a wayazamund szirén megcsapja a fejedet. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Biethlan lándzsával jól megszurkálod a wayazamund szirén síkos testét. (4 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 439 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a wayazamund szirén síkos testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a wayazamund szirén megcsapja a fejedet. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A wayazamund szirén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3797, sebződés: 708, gyógyulás: 466, összesen: -242 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 342 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Gonemutlan tőrét ellenfeledre ugrasz. Gonemutlan tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 376, gyógyulás: 37, összesen: -339 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Gonemutlan tőrét a másikra támadsz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 47, gyógyulás: 38, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a Gonemutlan tőrét ellenfeledre ugrasz. Gonemutlan tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája fejét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy fullasztás varázslatot, majd rád küldi. Megmarkolva a Gonemutlan tőrét a másikra támadsz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 142 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével megdöföd a hullámelementál bal oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 27 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 148 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
5084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 290, gyógyulás: 71, összesen: -219 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gygyan krokodil nyakát. (8 támadással 488 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a gygyan krokodil testét. (9 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a gygyan krokodil bal oldalát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A gygyan krokodil a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Biethlan lándzsával megkarcolod a gygyan krokodil bal vállát. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 156 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a gygyan krokodil testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gygyan krokodil fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 462 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3042, sebződés: 878, gyógyulás: 387, összesen: -491 ÉP}
v 198 270 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,95] A tengerpartot dombság váltja fel. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült ősi matéria. {támadása: 100.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 665 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted az ősi matéria testét. (8 támadással 176 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biethlan lándzsával többször eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 244 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed az ősi matéria testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősi matéria száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. 11138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1398, sebződés: 336, gyógyulás: 70, összesen: -266 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
kt 968 | elkészíted a 968. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough farkát. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a patás tanough éjsötét bőrét. (9 támadással 1119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a patás tanough testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a patás tanough éjsötét bőrét. (4 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a patás tanough testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A patás tanough agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Egy rúgást kapsz a bal combodba. (1 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A patás tanough összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3446, sebződés: 1033, gyógyulás: 456, összesen: -577 ÉP}
(Továbbmész...) [270,97] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gnomori rémszolga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 2601-2700.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga bal oldalát. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (78 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga véreres karját. (9 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga véreres karját. (2 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2872, sebződés: 694, gyógyulás: 402, összesen: -292 ÉP}
be 694 | bemész a 694. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Feltápászkodsz, és sűrű hajlongások közepette, folyamatosan hátrálva elhagyod az árnytündérek szentélyét. [5 pontot használtál fel, van még 562. Kapsz 4 VP-t.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a sötét kaszás fejét. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét kaszás fekete csuháját. (9 támadással 1119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 364 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a sötét kaszás fekete csuháját. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2572, sebződés: 356, gyógyulás: 6, összesen: -350 ÉP}
(Továbbmész...) [272,99] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ősi matéria mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 120 szúró, 120 vágó, 120 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az ősi matéria testét. (8 támadással 178 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ősi matéria testét. (8 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 254 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria kavargó tömegét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 48 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ősi matéria testét. (9 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 534 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével meghorzsolod az ősi matéria testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Az ősi matéria összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. 22278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 701, gyógyulás: 181, összesen: -520 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elnyelés varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 4848 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a baljós árny száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bev tekercs. 22138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4848, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough farkát. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a patás tanough jobb első lábát. (9 támadással 1115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 208 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöfködöd a patás tanough testét. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A patás tanough agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a patás tanough testét. (3 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 382 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megkarcolod a patás tanough testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 311 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a patás tanough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3695, sebződés: 1004, gyógyulás: 430, összesen: -574 ÉP}
(Továbbmész...) [274,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy baljós árny. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 2160.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4904 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hro tekercs. 22138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4904, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 250 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy áldott kő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bányászvorthag testét. (9 támadással 1116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A bányászvorthag csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-20 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 97 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával többször eltalálod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (5 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 159 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a bányászvorthag bal hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-63 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
18591 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 861, gyógyulás: 482, összesen: -379 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 750 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a takarító bal karját. (8 támadással 279 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a takarító sötét auráját. (9 támadással 552 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 244 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a takarító jobb lábát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biethlan lándzsával megdöfködöd a takarító nyakát. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével meghorzsolod a takarító testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23095 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2603, sebződés: 485, gyógyulás: 6, összesen: -479 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
szk 456 610 | keresed a 456. szörnyet a 610. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
f 923 | kísérletezel a 923. tárggyal |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
kt 981 2 352 | elkészíted a 981. tárgyat (2 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a bányászvorthag testét. (9 támadással 1078 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a bányászvorthag fejét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A bányászvorthag néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 103 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bányászvorthag fejét. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Gonemutlan tőrével megérinted a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 89 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
16027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 792, gyógyulás: 508, összesen: -284 ÉP}
AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -10 támadást és -10 védekezést kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül. |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
TAKARÍTÓ (609. LÉNY) Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak. |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
Erő: | 86 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (106) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 87 (91) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/1004 év |
Egészség: | 84 (97) | Életpont: | 1684/1686 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (107) | Varázspont: | 3850/2404 | Pénz: | 13952 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 610/61 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 52 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 234 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 38 | 5. csapdakészítés: | 43 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 228 (+1) | 12. taumaturgia: | 124 (+1) |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 17 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 53 (+1) | 18. pszi: | 46 (+1) |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 17 | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 392 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 80 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 8 darabot ) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (167,16,3) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) | fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | a lélek védelme (#57) |
fényaura (#211) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 58, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | |
armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 58, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Teremtő (#579) | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 3) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
110 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | csillagbot (#929) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kvazár (#244) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mithril (#352) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | sötét kasza (#957) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 76 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | azúrharmat (#1161) | 1 | bev tekercs (#778) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | dramoan főzet (#981) | 1 | hro tekercs (#781) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | ryuku szablya (#695) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
2 | xirnox szív (#213) |