Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 9h:48' EZ A 713. JÁTÉKHETED, 663. FORDULÓD 714. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a sötét kaszás testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a sötét kaszás testét. (9 támadással 1119 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 196 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a sötét kaszás fekete csuháját. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a sötét kaszás fejét. (4 támadással 503 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 413 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 353 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3362, sebződés: 767, gyógyulás: 4, összesen: -763 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
fog 549 219 | elfogod az 549. szörnyet a 219. tárggyal |
t 9966 1 | támadod a 9966. KT tagjait |
ba 761 789 4725 | nem támadod a 761. szörnyet a 789. szörnyet a 4725. kalandozót |
t 9955 1 | támadod a 9955. KT tagjait |
fkt 1161 80 1 | felt. készítesz az 1161. tárgyat (80 darabot) |
dd 2 56 | eldobod a 2. tárgyat az 56. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 992 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 192 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 192. varázslatot |
kb 886 392 942 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Barnega bal oldalát. (3 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a Barnega bal oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A Barnega a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varázskorsó (ld. enc.). 1969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 12, gyógyulás: 97, összesen: +85 ÉP}
tv 108 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot |
ve 85 3 | megveszed a 85. tárgyat 3 |
f 967 | kísérletezel a 967. tárggyal |
kt 968 | elkészíted a 968. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 4, gyógyulás: 67, összesen: +63 ÉP}
be 710 127 220 | bemész a 710. épületbe |
fa 833 1055 1 | feladod a 833. tárgyat az 1055. kalandozónak (1 darabot) |
faa 1088 199 | feladod az 1088. tárgyat a 199. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tlopedmuk nyakát. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tlopedmuk bal lábát. (9 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+114 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Kemény ollójával a tlopedmuk végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-17 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával többször eltalálod a tlopedmuk testét. (3 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) A fényaura 9 ép-t sebez. Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2557, sebződés: 677, gyógyulás: 314, összesen: -363 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda bal vállát. (8 támadással 462 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az algaleioda nyakát. (9 támadással 1113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Transzformálsz! (+111 varázspont.) A fényaura 8 ép-t sebez. Többször megcsíp az algaleioda. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Biethlan lándzsával megbököd az algaleioda jobb oldalát. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 364, gyógyulás: 255, összesen: -109 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon bal karját. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a tleikan hajadon nyakát. (9 támadással 1159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Transzformálsz! (+115 varázspont.) A fényaura 27 ép-t sebez. A tleikan hajadon karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a tleikan hajadon bal oldalát. (2 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 185 életpontot sebeztél. A fényaura 23 ép-t sebez. A tleikan hajadon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 15694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2586, sebződés: 349, gyógyulás: 291, összesen: -58 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a Morghatal A'ton bal oldalát. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Iszonyatos! Sejtjeid velejéig hat a szörnyű érzés. Öregedtél 50 évet. Elérted az öregkort. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Morghatal A'ton jobb karját. (9 támadással 1119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 223 életpontot sebeztél. Fényaurád 16 sebzést okoz. A Morghatal A'ton csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Szerencsére nem öregszel. Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 314 életpontot vesztettél. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a Morghatal A'ton jobb lábát. (5 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 223 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A Morghatal A'ton csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 320 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 kreiton ősgömb és 1 fiatalság itala. 29348 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2738, sebződés: 961, gyógyulás: 351, összesen: -610 ÉP}
(Továbbmész...) [270,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nekromanta kóborló lehet. {egyik sebzési módja: 2x 12d13+80.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (9 támadással 577 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Biethlan lándzsával megdöfködöd a nekromanta kóborló testét. (9 támadással 564 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2225, sebződés: 781, gyógyulás: 4, összesen: -777 ÉP}
(Továbbmész...) [271,64] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy sötét kaszás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a sötét kaszás fejét. (8 támadással 572 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás fekete csuháját. (9 támadással 1146 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás bal karját. (7 támadással 904 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sötét kasza. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2847, sebződés: 709, gyógyulás: 4, összesen: -705 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú fejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 3 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 9 sebzést okoz. A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (61 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (9 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A dranadáni kőtörő Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Patájával a dranadáni kőtörő többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (9 támadással 1153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A dranadáni kőtörő rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 106 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2996, sebződés: 1128, gyógyulás: 466, összesen: -662 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
v 198 284 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[284,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Látsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Ledugod a fejed a víz alá, hogy szemügyre vedd, lentről mi leselkedik rád. Elbűvölve figyeled, amint egy görényteknőc úszik el előtted. Csupán egy érdeklődő pillantásra méltat, majd folytatja útját lefelé, időnként egy kisebb hal után kinyújtva hosszú nyakát, és bajusszal keretezett száját. Egy vízdémon jön feléd. [védettséged: 71]
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gonemutlan tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 56, gyógyulás: 49, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Gonemutlan tőrével tökéletesen perforálod a villámrája fejét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gonemutlan tőrével több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal jobb vállát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 13 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 102, gyógyulás: 53, összesen: -49 ÉP}
Marokra fogva a Gonemutlan tőrét a másikra támadsz. Gonemutlan tőrével több döféssel felnyársalod a vérkeszeg nyakát. (3 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 5622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 150, gyógyulás: 81, összesen: -69 ÉP}
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a wayazamund szirén síkos testét. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén fejét. (9 támadással 1120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 406 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Biethlan lándzsával jól megszurkálod a wayazamund szirén síkos testét. (5 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 421 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A wayazamund szirén csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3665, sebződés: 695, gyógyulás: 361, összesen: -334 ÉP}
(Továbbmész...) [283,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dűneszellem. (ld. enc.) {max. életpontja: 2700.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a dűneszellem kiszáradt karját. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a dűneszellem testét. (9 támadással 1171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával megdöfködöd a dűneszellem testét. (6 támadással 753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. A dűneszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 23299 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3425, sebződés: 886, gyógyulás: 394, összesen: -492 ÉP}
(Továbbmész...) [283,123] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét kaszás. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a sötét kaszás fejét. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét kaszás bal vállát. (9 támadással 1173 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 367 életpontot sebeztél. Fényaurád 23 sebzést okoz. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a sötét kaszás testét. (5 támadással 646 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3153, sebződés: 655, gyógyulás: 6, összesen: -649 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (9 támadással 1136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A Lord Daramoula néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Lord Daramoula jobb lábát. (9 támadással 1181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Lord Daramoula megcsapja a fejedet. (4 támadástól 320 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Lord Daramoula még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vámpírölő (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 28072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3261, sebződés: 843, gyógyulás: 473, összesen: -370 ÉP}
szk 591 588 606 | keresed az 591. szörnyet az 588. szörnyet a 606. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 25 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 66 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a templomos lovag jobb lábát. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a templomos lovag nyakát. (9 támadással 1082 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával többször eltalálod a templomos lovag sisakfedte fejét. (6 támadással 753 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a templomos lovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 361 életpontot vesztesz.) A templomos lovag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23159 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3313, sebződés: 810, gyógyulás: 6, összesen: -804 ÉP}
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY) A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük. A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod. |
RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY) A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.) |
WAYAZAMUND SZIRÉN (590. LÉNY) Wayazamund szirénnel Ghalla délkeleti csücskében, a tengerparton sétálva találkozhatsz. Még a nők sem tudják kivonni bűvölő pillantásuk hatása alól magukat, ha viszont férfi vagy: biztosan elvesztél. A wayazamund szirének évszázadokkal ezelőtt szerződést kötöttek az árnytündérekkel, mely a két teljesen különböző faj egymás mellett élését próbálta elősegíteni. Persze ez az íratlan egyezség nem tartott sokáig, hiszen a halált megtagadó árnytündéreknek semmi vesztenivalójuk nincs, így becsületük sem sok: a tengerpart elbűvölő lényei azóta a halál angyalainak esküdt ellenségei. Persze ettől te még nem leszel biztonságban a velük való találkozáskor. És jobb, ha azzal is tisztában vagy, hogy vágófegyvered támadása könnyedén lecsúszna síkos delfinbőréről. |
DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY) A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség. |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 86 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (106) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 87 (91) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/1003 év |
Egészség: | 84 (97) | Életpont: | 1683/1643 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 88 (107) | Varázspont: | 3844/2757 | Pénz: | 14197 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 598/267 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 52 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 234 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 38 | 5. csapdakészítés: | 43 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 20 | 11. teológia: | 227 (+1) | 12. taumaturgia: | 123 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 17 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 52 | 18. pszi: | 45 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 17 (+1) | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 370 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 80 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 8 darabot ) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (167,16,3) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) | fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | a lélek védelme (#57) |
fényaura (#211) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
ősi sorvasztás (#258) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 58, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | |
armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 58, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Teremtő (#579) | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 3) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | cápafog (#833) | 4 | csillagbot (#929) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 68 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
3 | madártoll (#112) | 17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | pézsmatökmag (#934) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | azúrharmat (#1161) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 2 | fiatalság itala (#473) | 4 | halcsont (#390) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 15 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton ősgömb (#889) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét kasza (#957) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 169 | víz (#27) |