65. forduló, 67. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 24. 9h:07'
EZ A 205. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
206. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-6] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XVII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. január 24. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+5 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 163.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 123.]

kf 6 1 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[48,-6] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy alattomos manó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel épp hogy eltalálod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az alattomos manó ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy megvágod az alattomos manó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [47,-6] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Ezt a támadást elhibáztad! Megnyirbálja a hegyi rák ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a hegyi rák jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-5] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Nem találtad el! A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nathan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy varkaudar falut. Észreveszel egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 78.]

kf 78 kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel súrolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. [45 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 15 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 141/122 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: -4
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 151 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 22/17
Eddig összesen 228 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 6 228 TP-d van. A következő szinthez még 772 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/14 szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48 (+148%)
dobófegyverek: 2/68 (+12%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 2. nyomkövetés: 16/35 (+40%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/53 5. csapdakészítés: 6/34 (+14%) 6. csapdaészlelés: 1/88
7. gyógyítás: 30/26 (+44%) 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 1/37 (+24%)
10. harcművészetek: 1/0 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 6/45 (+44%) 14. bányászat: 5/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 72.30 kg Megterheltség: 180%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50
-7
-6
-5
-4
(46,-5) gyilkos sallank (#85), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 9. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), élőholt mirg (#135)
(47,-6) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), hegyi rák (#61)
(48,-6) alattomos manó (#756)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az őmsinotaurusz szem nem lép működésbe attól, ha más hatás, pl. tükörpajzs, rezisztencia, Istenek talizmánja stb. megvéd a kővéválástól.
* - A Csodák kújtja bizonyos szinteken túl sok TP-t adott. Változott a TP-kapás képlete, és a legutolsó csodakút változás óta a kútból kapott TP-ket ennek megfelelően korrigáljuk a karaktereknél.
* - Sajnos sok problémát okozott az, hogy utólag beraktuk a hópelyhes kupát a 124-es és 181-es labirintusokba, így kivettük onnan. A kupa marad továbbra is licites érdekesség.
* - Az épülő piramis építettsége a föld síkján nem változik. A végtelenségig lehet építeni.
* - A szövetségen belüli MxTU átadásban volt egy hiba. Javítottuk.
* - A Trákin csákánya hibásan működött a Kiégett Földeken, ezért mindig ugyanazt ásta a karakter. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek