Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 14. 15h:02' EZ A 680. JÁTÉKHETED, 659. FORDULÓD 681. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
hu 71 123 | hulladék: 71 123 |
dd 20 22 123 | eldobod a 20. tárgyat a 22. tárgyat a 123. tárgyat |
h 341 71 | használod a 341. tárgyat |
h 341 872 | használod a 341. tárgyat |
h 341 731 | használod a 341. tárgyat |
bb 150 304 500 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (304 darabot) |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
vv 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 527 995 992 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 4 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
kb 886 392 899 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a selyemszárnyas fejét. (8 támadással 443 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a selyemszárnyas nyakát. (9 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Transzformálsz! (+112 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 73 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a selyemszárnyas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2639, sebződés: 452, gyógyulás: 313, összesen: -139 ÉP}
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
kf 918 | kézbeveszed/felveszed a 918. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a kék rothasztó jobb első lábát. (8 támadással 534 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a kék rothasztó jobb első lábát. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 12439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 65, gyógyulás: 72, összesen: +7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 375 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a vadászskorpió nyakát. (9 támadással 1102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Transzformálsz! (+110 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 293 életpontot sebeztél. Cápafoggal többször eltalálod a vadászskorpió testét. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 583 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2548, sebződés: 583, gyógyulás: 292, összesen: -291 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,64] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei.
f 766 769 779 | kísérletezel a 766. tárggyal a 769. tárggyal a 779. tárggyal |
kt 766 769 779 | elkészíted a 766. tárgyat (769 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tlopedmuk fejét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tlopedmuk sötét ruháját. (9 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Transzformálsz! (+115 varázspont.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a tlopedmuk bal lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A fényaura 11 ép-t sebez. Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-17 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2497, sebződés: 376, gyógyulás: 272, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [262,66] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tleikan áruló. {védettsége: 65 szúró, 200 vágó, 65 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tleikan áruló testét. (9 támadással 1169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Transzformálsz! (+116 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 401 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a tleikan áruló fejét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a tleikan áruló testét. (3 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 393 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod a tleikan áruló robusztus termetét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A fényaura 24 ép-t sebez. Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart.
A tleikan áruló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
23554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3462, sebződés: 589, gyógyulás: 435, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [262,67] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy patás tanough. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough testét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a patás tanough bal hátsó lábát. (9 támadással 1146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 386 életpontot sebeztél. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a patás tanough rövid lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A patás tanough agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a patás tanough hátrataszít. (1 támadástól 343 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a patás tanough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2677, sebződés: 563, gyógyulás: 271, összesen: -292 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod az árnygólem fejét. (5 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 479 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Shengoroth karmával végigvagdosod az árnygólem árnyékos karját. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fényaura 8 ép-t sebez. Az árnygólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az árnygólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 1076, gyógyulás: 314, összesen: -762 ÉP}
(Továbbmész...) [264,67] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bányászvorthag közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 77.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 250 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy aranyló ugarhéj felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányászvorthag fejét. (9 támadással 1145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a bányászvorthag jobb oldalát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). A bányászvorthag rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 106 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával többször eltalálod a bányászvorthag testét. (4 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Cápafoggal megkarcolod a bányászvorthag testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 92 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
18591 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 737, gyógyulás: 458, összesen: -279 ÉP}
(Továbbmész...) [265,67] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ősi matéria. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 120 szúró, 120 vágó, 120 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd az ősi matéria testét. (8 támadással 171 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod az ősi matéria kavargó tömegét. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 291 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd az ősi matéria testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 48 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával megdöfködöd az ősi matéria kavargó tömegét. (8 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod az ősi matéria jobb oldalát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A fényaura 8 ép-t sebez. Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2044, sebződés: 710, gyógyulás: 190, összesen: -520 ÉP}
kf 993 2 | kézbeveszed/felveszed a 993. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elnyelés varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a nekromanta kóborló jobb oldalát. (9 támadással 686 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. Fényaurád 19 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 565 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3270, sebződés: 709, gyógyulás: 6, összesen: -703 ÉP}
(Továbbmész...) [266,69] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy baljós árny közeledik. (ld. enc.) {max. életpontja: 2160.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A baljós árny csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 555, gyógyulás: 6, összesen: -549 ÉP}
szk 456 605 | keresed a 456. szörnyet a 605. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
TEREMTŐ KORONÁJA (918. TÁRGY) Ha a legyőzött Teremtő a lábaidnál fekszik, némi intelligenciával hamar rájöhetsz, hogyan csatolhatod le testének tetejéről különös csillogású fejfedőjét. Ez a groteszk formájú lény nem véletlenül viselte ezt a gigantikus tulajdonságokkal bíró koronát aránytalanul töpszli testén, és nem csak azért, hogy kiemelje a tömegével gyártott Alkotók sorából. Inkább a következőkért: a Teremtő koronája viselésekor +30 max. ép-vel, +3 szerencsével és +1 támadással ajándékoz meg, és ehhez képest csekélység csupán, hogy erőd 3-mal csökken. Ezenkívül, ha az árnytündérek között jársz, +4 sebzést is kapsz az ott lakók öldöklésére. A Teremtő koronáját a már meglevő sisakodra is felhelyezheted, így viselhetsz mellette egy másik sisakot. |
KOCKAGYÉMÁNT (914. TÁRGY) Meglepő a formája ennek a csillogó drágakőnek, de az anyaga majdnem mindenben a közönséges gyémántéra hasonlít. Ha azonban hosszasan a kockagyémánt belsejébe nézel, gomolygó, sűrű, fényes fellegek jelennek meg a szemed előtt. Régen szinte minden kyorg hordozott egy ilyen tárgyat magánál, hiszen a kockagyémánt minden mágia alapját, a mágikus esszenciákat hordozza belsejében. Ahhoz, hogy hatását élvezni tudd, nem kell a KF-elned: ha nálad van minden köröd elején 50 VP-vel többet fogsz regenerálni. A kyorgok szerint ezt a hatást csak az érdemli meg, aki maga küzdötte végig a kockagyémántjához vezető utat. Ehhez tartva magad e tárgyat nem fogod másik játékosnak átadni. |
KOPONYAZÚZÓ EMMA (495. SZÖRNY) Koponyazúzó Emma a leghíresebb táncoló ogrék egyike. Hírnevét annak köszönhette, hogy bár élete során kétszer is az Esthar birodalom papjainak fogságába esett, mégis életben maradt. Márpedig a rakshallionok sosem hoztak a hegyvidék óriás népe számára túl kegyes ítéleteket, hiszen az ogrék gyermekded módszerekkel gyilkolták a birodalom lakóit. A közel nyolc méter magas Koponyazúzó Emmát mindig is nagy szerencsével áldották meg az istenek, ennek köszönhetően volt rá ideje, hogy alaposan rászolgáljon a gúnynévre, melyet környezete akasztott rá, és azóta is büszkén visel. A hegyekbe tévedt alanori kutatók közül még most, sok évszázad elteltével sem sokan térnek vissza. Ilyenkor csupán egy önmagába feledkezett táncoló árnyék vetül a környék sziklás fennsíkjaira... |
EZÜSTTÖLGY PAJZS (993. TÁRGY) Ez a halványzöld színű pajzs az elfek számára készíthető legtökéletesebb védelmi eszköz. Szabályos kör alappal, és gömbölyded formákkal rendelkezik, és az ívben hátrahajló szélek miatt használójának csuklóját is megóvja az eltévedt csapásoktól. Anyagát idegen világból származó ércekből készítették, melyeket még halandók közül senki nem látott. A pajzs mértani középpontjában egy ezüstszínben tündöklő tölgyfa áll, mely a harc hevében szikrázó izzással vakítja el ellenfeledet. Nem csoda tehát, hogy használatakor +20 védettséget, +24 sebzést kapsz, és max. ÉP-d 110-zel nő. A pajzs hatása a megzavarodott ellenfeledre is hat: ő 6-tal kevesebb sebzést fog okozni. Ezeken kívül a tárgy különös védőaurát von köréd, minek köszönhetően immúnissá válsz a szörnyek kritikus ütésére, halálpillantására, annihiláló érintésére, a kisebb és nagyobb tulajdonságvesztésekre. A tárgy nem átadható. |
PATÁS TANOUGH (611. SZÖRNY) Egyes árnytündérek kedvenc hátasállata. Mármint a patás tanough azon példányai, amelyeket sikerül hosszú és keserves munkával megszelídíteni. Eddig ez az árnytündéreken kívül még senkinek nem sikerült, köszönhetően annak, hogy a patás tanough szintúgy két síkon létezik egyszerre. Leginkább egy törpemammutra emlékeztetnek, vérben úszó szemüket, hosszú kosszarvukat és éjsötét bőrüket leszámítva. De ez csak a nappali formájuk, a hiedelmek szerint éjszaka háromszor ekkorára nőnek, két lábra állnak, és az engedelmesség utolsó csírája is lefoszlik róluk. Ezen még az árnytündér mágia sem segít, gazdáik ilyenkor bezárják őket valahova, vagy csupán védőaurát vonnak maguk köré, és a Fortunára bízzák, mi legyen azokkal, akikkel a tanoughok ilyenkor találkoznak. Nem árt, ha felkészülsz rá, hogy ezen állatok szelídítetlen vagy átalakult mutációjával találkozol: hiszen könnyen előfordulhat, hogy némi futással tudod csak megóvni az életed. |
BÁNYÁSZVORTHAG (593. SZÖRNY) A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra. Kérges, mindenhol csíkos bőrrel fedett testüket négy vaskos, tömör láb hordozza, de mozgásukat időnként hátsó farkukkal is koordinálják. Pofájuk közepén hosszú ormány nő, az alagútfúrás során a karmaikkal fellazított földet ezzel kotorják félre. Alapjában véve nem agresszív állatok, de ha megtámadják őket, a beléjük nevelt ösztönöknek köszönhetően könnyen meg tudják védeni magukat. |
SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY) Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia. |
BALJÓS ÁRNY (588. SZÖRNY) Először csak megvastagodik a lépteid kísérő árnyék, majd hamarosan azt veszed észre, hogy teljesen a fejedre nőtt. Körülbelül ez kíséri ennek a furcsa teremtménynek a megjelenését. És a bajok még ezután fognak megsokszorozódni: miközben az éjfekete jelenés valótlan karmait a nyakad köré kulcsolja, hogyan is védekezhetnél... soha nem tudhatod, hogy nem csupán a saját árnyékodat püfölöd-e. Vámpirizálni természetesen nem lehet belőle. |
Erő: | 86 (111) | Szint: | 53 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (106) | Támadás: | 75 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 86 (90) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/943 év |
Egészség: | 84 (97) | Életpont: | 1789/1798 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 84 (103) | Varázspont: | 3844/3119 | Pénz: | 7357 arany | Kép. pont: | 74 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 586/244 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 52 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 232 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 37 | 5. csapdakészítés: | 42 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 17 | 11. teológia: | 224 | 12. taumaturgia: | 123 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 17 (+1) | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 51 | 18. pszi: | 44 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 9 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 15 | 24. csapatmunka: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 278 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), 9966. szövetség (#9966), 9955. szövetség (#9955), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (167,16,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs II (#63) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
csábmosoly (#16) | fényaura (#211) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | |
armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Teremtő (#579) | armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Teremtő (#579) | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 3) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyfétis (#766) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | cru tekercs (#779) | |||
4 | csillagbot (#929) | 1 | drag'kór vért (#872) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőszem (#304) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyers zafír (#752) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | pézsmatökmag (#934) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sallank karom (#128) | |||
11 | smirglilevél (#29) | 7 | szent jogar (#150) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
1 | trakuun napkorong (#769) | 15 | tüske (#22) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
38 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
106 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüsttölgy pajzs (#993) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | kockagyémánt (#914) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | Teremtő koronája (#918) | 10 | tükör (#43) |