Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 28. 15h:06' EZ A 678. JÁTÉKHETED, 654. FORDULÓD 679. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
h 926 | használod a 926. tárgyat |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 816 995 992 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 4 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
vv 215 157 227 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot a 227. varázslatot |
kb 886 392 899 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hallod, hogy a helyiek arról pletykálnak, hogy az Esthar császárság déli szegletében egy félelmetes lény, talán az egyik ősi avatár bukkant fel.
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a bosszúálló testét. (8 támadással 584 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszúálló testét. (7 támadással 891 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod a bosszúálló bal vállát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A bosszúálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2217, sebződés: 170, gyógyulás: 6, összesen: -164 ÉP}
fku | felt. kutatás |
v 198 296 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[296,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák.
ek 7 23 1 | t. energia kisütése: 7 23 1 |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 52, gyógyulás: 39, összesen: -13 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 314 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku jobb oldalát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1854 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 335, gyógyulás: 37, összesen: -298 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az óriás vízi sün testét. (3 támadással 516 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-516 életpont.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 516, gyógyulás: 0, összesen: -516 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gygyan krokodil testét. (8 támadással 1036 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+103 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 375 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a gygyan krokodil testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fényaura 10 ép-t sebez. A gygyan krokodil kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 487 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2820, sebződés: 487, gyógyulás: 299, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [294,121] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ködmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a ködmágus jobb oldalát. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával megdöfködöd a ködmágus testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 330 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a ködmágus fejét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A fényaura 17 ép-t sebez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Biethlan lándzsával megdöfködöd a ködmágus testét. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2032, sebződés: 373, gyógyulás: 6, összesen: -367 ÉP}
(Továbbmész...) [293,122] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Tobias Ak'radal közeledik. (ld. enc.) {támadása: 110.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 80 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a Tobias Ak'radal testét. (9 támadással 569 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 585 életpontot sebeztél. Cápafoggal gyengén megszurkálod a Tobias Ak'radal izmos karját. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Gyilkos csapásokat oszt a Tobias Ak'radal fegyverével. (2 támadástól 498 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Biethlan lándzsával többször eltalálod a Tobias Ak'radal jobb lábát. (9 támadással 577 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 273 életpontot sebeztél. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a Tobias Ak'radal testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. Gyilkos csapásokat oszt a Tobias Ak'radal fegyverével. (2 támadástól 500 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2507, sebződés: 1078, gyógyulás: 6, összesen: -1072 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 9 csillaglövedék. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a Lord Daramoula testét. (9 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a Lord Daramoula áttetsző testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A Lord Daramoula csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Lord Daramoula, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biethlan lándzsával megdöfködöd a Lord Daramoula jobb oldalát. (5 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 377 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod a Lord Daramoula áttetsző testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A Lord Daramoula csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Lord Daramoula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Daramoula pálcája. 24200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3452, sebződés: 859, gyógyulás: 479, összesen: -380 ÉP}
(Továbbmész...) [292,124] A bozótos után most hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sebesült dranadáni kőtörő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+100.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (70 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a dranadáni kőtörő bal lábát. (8 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 207 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod a dranadáni kőtörő testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) A dranadáni kőtörő szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 114 életpontot vesztettél. A dranadáni kőtörő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14322 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1836, sebződés: 643, gyógyulás: 233, összesen: -410 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gygyan krokodil jobb oldalát. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (8 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 227 életpontot sebeztél. Cápafoggal többször eltalálod a gygyan krokodil jobb hátsó lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A gygyan krokodil a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 398 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Biethlan lándzsával kicsit megsebzed a gygyan krokodil testét. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A fényaura 7 ép-t sebez. A gygyan krokodil tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dramoan kő (ld. enc.). 16687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3054, sebződés: 853, gyógyulás: 337, összesen: -516 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 333 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 363, gyógyulás: 52, összesen: -311 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 264 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku bal vállát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 291, gyógyulás: 34, összesen: -257 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fényaura 24 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] 3401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 83, gyógyulás: 53, összesen: -30 ÉP}
v 198 284 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 665 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az ősi matéria testét. (8 támadással 188 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod az ősi matéria jobb oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 46 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ősi matéria jobb oldalát. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 263 életpontot sebeztél. Cápafoggal gyengén megszurkálod az ősi matéria kavargó tömegét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 277 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 46 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 784, gyógyulás: 160, összesen: -624 ÉP}
(Továbbmész...) [291,123] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy templomos lovag. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 100.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 9 csillaglövedék. Párszor kipécézted a templomos lovag testét. (9 támadással 646 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a templomos lovag jobb vállát. (9 támadással 1065 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a templomos lovag testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi eredménye! A fényaura 6 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a templomos lovag sisakfedte fejét. (3 támadással 366 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a templomos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23159 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3160, sebződés: 742, gyógyulás: 6, összesen: -736 ÉP}
(Továbbmész...) [290,123] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fényhozó közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 750 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 9 csillaglövedék. Párszor kipécézted a fényhozó felemelt karját. (9 támadással 324 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a fényhozó testét. (9 támadással 556 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a fényhozó testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod a fényhozó testét. (9 támadással 556 életpontot sebezve.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a fényhozó felemelt karját. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2675, sebződés: 456, gyógyulás: 6, összesen: -450 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
szk 596 598 | keresed az 596. szörnyet az 598. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
fku 400 | felt. kutatás 400 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
GYGYAN KROKODIL (612. SZÖRNY) Csupán egyetlen egy hely van Ghallán, amelynek az éghajlata megfelelő a fülledt, de ugyanakkor árnyékos helyeket kedvelő gygyan krokodilok számára, ez pedig a kontinens legkeletibb csücskében, az árnytündérek lakhelyén található. Rendkívül gyorsak, mind a vízben, mind a szárazföldön hihetetlen sebességre képesek, ha éppen az áldozat elejtésének procedúrájával kell foglalkozniuk. Ennek ellenére persze, ha melegre fordul a helyzet, tehetsz egy kísérletet, el tudsz-e futni előle. |
TOBIAS AK'RADAL (613. LÉNY) Az éjfatty vadászat magányos és rendkívül időigényes elfoglaltság. Erre az árnytündérek is hamar rájöttek, hiszen sokan a harcban legjáratosabb közül is hamar felhagytak a tl'urlang vadászattal. Tobias Ak'radal soha nem tett ilyet. Miközben az eltelt évszázadok alatt keresztül-kasul bejárta a Sötét Földet, a kihívások keresésének szentelte életét. Persze nem a tápolás hajtotta, mint a mai éjfatty vadászokat, hanem a vágy, hogy a képességeihez mérhető ellenfelet találhasson magának. Tobias Ak'radal nevét több hősökről szóló legendában is megemlítik, legyőzhetetlen alakja fogalom az árnytündérek körében is. Természetesen a többi árnytündérhez hasonlóan ő is immúnis a vámpirizációra. |
LORD DARAMOULA (615. LÉNY) A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz. |
DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY) Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania. |
FÉNYHOZÓ (602. LÉNY) Bár a kóborló árnytündérek birodalmában nem igazán beszélhetünk kialakult társadalomról, azért nyomokban ennek a fajnak is vannak magasabb rangú személyiségei. A fényhozók ezek, akik a teljes életbe való visszatérést szorgalmazzák, és az ezirányú kutatásokat irányítják. Igazából ők is igazi egyéniségek, így öltözködésük is legalább olyan sokrétű, mint a többi intelligens fajé. Hogy mégis miről ismerni fel őket? Mindannyian szürke homlokpántot viselnek, amire egy kört festettek, amelynek 16 átmérője be van rajzolva. Néhány megfigyelő szerint ez csak tetoválás, de erről még senkinek nem sikerült megbizonyosodni. Nagyon elszántnak kell bizonyulnod, ha te akarsz lenni az első, hiszen könnyen előfordulhat, hogy a fényhozó ellen vívott csatából lelked egy kísérlet alapanyagaként ébred. Mint minden árnytündér, a fényhozó is immúnis a vámpirizációra. Csak FT parancs kiadása után fogod megtámadni, hiszen már pillantása is azonnali halált okoz. |
Erő: | 84 (110) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (104) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 85 (87) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/934 év |
Egészség: | 84 (95) | Életpont: | 1631/1737 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (102) | Varázspont: | 3764/2649 | Pénz: | 162 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 28/-3 | Pszi pont: | 562/560 | Halhatatlanság: | 17 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12 (+1) | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 51 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 45 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 230 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 37 | 5. csapdakészítés: | 42 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 17 | 11. teológia: | 221 | 12. taumaturgia: | 122 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 15 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 50 | 18. pszi: | 42 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 9 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 16 (+2) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 173 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), 9966. szövetség (#9966), 9955. szövetség (#9955), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs II (#63) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) | fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | fényaura (#211) |
esszenciavédelem (#165) | tűzmágia (#157) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | |
armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | armageddon (#218) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 45. szintű lényekre | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 3) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csillagbot (#929) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreommat varázsital (#926) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pézsmatökmag (#934) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | tükör (#43) | |||
49 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
162 | arany (#50) | 1 | Daramoula pálcája (#950) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku kopja (#694) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
2 | tenger gyümölcse (#1155) |