Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 16. 9h:16' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 652. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 59. varázslatot a 90. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 63. varázslatot a 167. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot az 58. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat a 817. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 893. tárggyal a 741. tárgyat |
h 341 87 | használod a 341. tárgyat |
h 341 123 | használod a 341. tárgyat |
h 341 894 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 272 34 | használod a 341. tárgyat |
h 341 909 2 | használod a 341. tárgyat |
bb 2 500 150 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (500 darabot) |
bb 305 152 310 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (152 darabot) |
v 21 40 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 16 57 211 | elmormolod a 16. varázslatot az 57. varázslatot a 211. varázslatot |
kf 816 995 992 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 995. tárggyal a 992. tárgyat |
vv 224 165 4 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 4. varázslatot |
vv 215 157 227 | elmormolod a 215. varázslatot a 157. varázslatot a 227. varázslatot |
kb 886 392 899 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (392 darabot) |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Szomjúságodat oltod. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 13, gyógyulás: 81, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [144,61] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
be 710 213 220 | bemész a 710. épületbe |
fa 328 1055 37 | feladod a 328. tárgyat az 1055. kalandozónak (37 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 601 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kóbor mortag acéltestét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a kóbor mortag nyakát. (8 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 227 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a kóbor mortag jobb vállát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A fényaura 10 ép-t sebez. A kóbor mortag fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 439 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17908 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2460, sebződés: 473, gyógyulás: 242, összesen: -231 ÉP}
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 716 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az Alkotó hordótestét. (8 támadással 308 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vashegyű nyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az Alkotó testét. (8 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 349 életpontot sebeztél. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted az Alkotó tömzsi lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csápok csapnak le rád minden irányból! (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával párszor épp hogy megérintgeted az Alkotó tömzsi lábát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 368 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed az Alkotó tömzsi lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápjaival az Alkotó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az Alkotó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18469 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2987, sebződés: 1051, gyógyulás: 257, összesen: -794 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ov | óvatosságod: |
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 40 42 46 | mozogsz 40 42 46 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az energiaelementál testét. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az energiaelementál masszáját. (8 támadással 975 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az energiaelementál testét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Fényaurád 13 sebzést okoz. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az energiaelementál testét. (6 támadással 764 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az energiaelementál tölcséralakját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Az energiaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 angyalok gyűrűje. 19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 274, gyógyulás: 4, összesen: -270 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 703 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Alkotó testét. (8 támadással 306 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy moa üveggömb tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod az Alkotó hordótestét. (8 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az Alkotó hordótestét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Az Alkotó csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával többször eltalálod az Alkotó testét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 395 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod az Alkotó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Az Alkotó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 402 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az Alkotó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18469 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3076, sebződés: 1051, gyógyulás: 340, összesen: -711 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 96 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az energiaelementál tölcséralakját. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az energiaelementál testét. (8 támadással 1000 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az energiaelementál tölcséralakját. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 90 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az energiaelementál testét. (6 támadással 776 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 365 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod az energiaelementál egyik csápját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3102, sebződés: 274, gyógyulás: 4, összesen: -270 ÉP}
lm 47 51 51 | mozogsz 47 51 51 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 755 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Alkotó testét. (8 támadással 310 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy mópat token felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod az Alkotó testét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd az Alkotó hordótestét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az Alkotó csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 650, gyógyulás: 195, összesen: -455 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 358 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a Teremtő testét. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy sullár hólyag felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a Teremtő egyik csápját. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Teremtő tömzsi lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Csápok csapnak le rád minden irányból! (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 677, gyógyulás: 194, összesen: -483 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 370 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a Teremtő egyik csápját. (8 támadással 356 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy xirnox szív tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a Teremtő testét. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Teremtő tömzsi lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A Teremtő vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (2 támadástól 465 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 698, gyógyulás: 195, összesen: -503 ÉP}
kf 918 | kézbeveszed/felveszed a 918. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 260 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,64] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy Chara-din monolitját.
f 761 776 786 | kísérletezel a 761. tárggyal a 776. tárggyal a 786. tárggyal |
kt 761 776 786 | elkészíted a 761. tárgyat (776 darabot) |
kf 999 | kézbeveszed/felveszed a 999. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a sötét kaszás fejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét kaszás testét. (8 támadással 998 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 216 életpontot sebeztél. Cápafoggal többször eltalálod a sötét kaszás testét. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét kaszás nyakát. (8 támadással 997 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 348 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a sötét kaszás testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3244, sebződés: 575, gyógyulás: 6, összesen: -569 ÉP}
(Továbbmész...) [262,66] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tleikan áruló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [263,66] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy homoktúró galaga. (ld. enc.) {támadása: 65.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [13 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 10 VP-t.]
szk 603 595 598 | keresed a 603. szörnyet az 595. szörnyet az 598. szörnyet |
vv 83 58 58 | elmormolod a 83. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
ftv 266 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot |
ftv 284 400 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 400. szörnyet |
ftv 43 234 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 234. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 127 |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 88. varázslatot a 172. varázslatot |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 832. tárggyal a 738. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat a 842. tárggyal |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 886. tárgyat (392 darabot) |
* 10. BP: | használod az 567. tárgyat |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
EZÜSTTÖLGY NADRÁG (999. TÁRGY) Nem véletlen, hogy Ghallán ritka a jó minőségű, lábra húzható védőruha, hiszen épp ez az, ami először amortizálódik el, az egész napos kalandozás, és a szabad ég alatt töltött éjszakák alatt. Na de mint mindenből, ebből is létezik ritka, de extra felszereltségű mintadarab, melynek elkészítését jó, ha egyetlen faj példányai ismerik a Túlélők Földje kicsiny kontinensén. Ez a faj a tleikanoké, és óriási szerencse, hogy pontosan tudják, mi az, amit egy elf elvár egy nadrágtól. Ennek figyelembe vételével, hosszúra nyúló ceremóniák kíséretében képesek voltak elkészíteni ezt a varázstárgyat: az ezüsttölgy díszítésű nadrágot. És hogy a tényleg méltóságteljes kinézetén és strapabíróságán kívül mivel érdemelte ki, hogy az elfek preferált ruhadarabja legyen: viselője +190 max. ÉP-t, +10 védettséget, és immunitást kap a kisebb és nagyobb ÉP vesztésre, valamint éjfattyak ellen +7 sebzést is. A védettség bizonyos mértékig gazdájának tárgyaira is kiterjed: ezek +1 mentődobást kapnak. A tárgy nem átadható. |
SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY) Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis. |
HOMOKTÚRÓ GALAGA (595. SZÖRNY) Ha a sivatagot járod, és a távolból ijesztő homokoszlop közeledik feléd, talán ideje valamilyen fedezéket keresni. De milyet? A sivatagban? Egyetlen esélyed, ha futásnak indulsz, mert ha nem ezt teszed, könnyen a homoktúró galaga csáprágói között végezheted. Ez a nagyra nőtt csótányra emlékeztető kitinpáncélos bogár egész nap csak a homokot túrja, hogy némi nedvességhez jutassa kiszáradó szervezetét. Ez minden bizonnyal sikerül is neki, hiszen egy-egy példány hosszú évszázadokat képes leélni az árnytündérek birodalmának legforróbb éghajlati övében. A galagák amúgy ragadozók, és ha már a vízkérdés ilyen ügyesen megoldott, csupán a hús beszerzésének procedúrája van hátra... Ütőfegyverrel védekezni ellene: esztelenség. |
ŐSI MATÉRIA (600. SZÖRNY) Már sok-sok ezer év telt el azóta, hogy az első árnypiramis felépült Kelet-Ghallán. Az azt épít(tet)ő, tapasztalatlan árnytündérek célja egyértelmű volt: egy olyan eszközt akartak létrehozni, ami a természet energiáit egy forrásba gyűjtve, semlegesítené a Halál istenének őket sújtó átkát. Az árnypiramis belsejében olyan erős varázslat koncentrálódott, hogy körös-körül, többszáz méteres körzetben az aljnövényzet gyors ütemben kipusztult. Pár évig tartott a folyamat, melynek betetőzéseként az építmény felrobbant, a belsejében nőtt kaotikus sugárzás pedig elszabadult, és önálló tudatra ébredve, útjára indult. Leginkább egy masszára emlékeztet, ami minden közelébe került lelket pillanatok alatt magába olvaszt, és ezáltal csak nő és nő. Szikrázó fellegek és kavargó köd alkotják, és a legtöbbször fojtogató szagot áraszt magából. Miközben a semmiből formálódott iszonyatos mancsa lesújt, élő és holt lelkek halálsikolyait hallhatod fejedben. Az ősi matéria elől elbújni nem lehet, így BA paranccsal hiába is próbálkoznál. Csak mágikus fegyverrel tudsz rajta sebet ejteni, de azzal is nehezen. |
Erő: | 84 (112) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 84 (106) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 84 (88) | Védekezés: | 131 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/930 év |
Egészség: | 84 (97) | Életpont: | 1629/445 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 86 (100) | Varázspont: | 3764/2573 | Pénz: | 512 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 562/593 | Halhatatlanság: | 17 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 51 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | * 44 |
dobófegyverek: | 23 |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (200%) << Daramoula pálcája (#950) (300%) << biethlan lándzsa (#1290) (60%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 .); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45 | 2. nyomkövetés: | 230 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 37 | 5. csapdakészítés: | 42 | 6. csapdaészlelés: | 35 |
7. gyógyítás: | 102 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 35 |
10. szörnyidomítás: | 17 | 11. teológia: | 220 (+1) | 12. taumaturgia: | 122 |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 15 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 14 | 17. szörnyismeret: | 50 | 18. pszi: | 42 |
19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 26 | 21. vitalitás: | 9 |
22. bányászat: | 50 | 23. úszás: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 163 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 49% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 360 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 99 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234), áldott okerón (#336), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), 9966. szövetség (#9966), 9955. szövetség (#9955), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), trakuun lidérc (#576), animált korall (#445) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), mösze uralkodó (#789), Veres Ignác (#4725), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,5,3) | bűvölés (#20) (259,1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs II (#63) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
fürkésző szemek (#213) | csábmosoly (#16) | a lélek védelme (#57) | fényaura (#211) |
esszenciavédelem (#165) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | istenítélet (#284) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | nők (#999) | puha ütés (#60) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi báró (#323) | armageddon (#218) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | armageddon (#218) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | méregfelhő (#37) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elmeszonda (#487) | energiaspirál (#232) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | armageddon (#218) | >> | homogén artikula (#434) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló (#438) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | homokcápa (#448) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pengekarú nitmák (#450) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | sziklaelementál (#437) | bo'adhun csapás (#266) | >> | animált korall (#445) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | rubin góliát (#473) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
energiaspirál (#232) | >> | kreiton átokmester (#537) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
energiaspirál (#232) | >> | rikácsoló kolibri (#483) | armageddon (#218) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | háló (#186) | >> | energiaelementál (#577) | |
armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | armageddon (#218) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | 45. szintű lényekre | védelem sav ellen (#36) | >> | rubin góliát (#473) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | elnyelés (#236) | >> | Techiulan (#400) | |
fürgülés (#92) | >> | nitmák lord (#498) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 3) |
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 1) |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4514 | arany (#50) | 1 | arany foggyűrű (#776) | 33 | aranytű (#272) | |||
1 | bronz nyakörv (#761) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 8 | csillagbot (#929) | |||
8 | csillaglövedék (#931) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | gyakorlónadrág (#894) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 133 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 3 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mópat token (#585) | |||
1 | mul tekercs (#786) | 1 | nyers zafír (#752) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | parduanhályog (#909) | 8 | pézsmatökmag (#934) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 7 | szent jogar (#150) | 37 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | tünde nyíl (#554) | 8 | varázskő (#305) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 34 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | ezüsttölgy nadrág (#999) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 14 | kerek kő (#19) | 2 | pirkit (#153) |