Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 24. 9h:13' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5224 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 7 24 2 | t. energia kisütése: 7 24 2 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Megmarkolva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ryuku kopjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [144,77] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 26.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [145,77] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. {támadása: 40.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával többször eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ryuku kopjával jól megszurkálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 235 20 0 | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 25 (33) | Szint: | 17 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 27 (35) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 20 (28) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 339/232 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (25) | Varázspont: | 517/97 | Pénz: | 627 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/16 | Pszi pont: | 100/68 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/58 (+96%) | ökölvívás: | 1/78 | szúrófegyverek: | 19/72 (+13%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 19/32 (+12%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
146,77 mezőn táborozol |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 77 időszaki: 77 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/19 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 6/68 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 10/78 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 1/42 |
7. gyógyítás: | 4/98 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 6/92 |
10. szörnyidomítás: | 3/93 | 11. teológia: | 7/80 (+110%) | 12. taumaturgia: | 24/24 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 11/77 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 3/51 | 18. pszi: | 11/67 (+13%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/50 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 2/8 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. úszás: | 9/54 (+36%) |
25. főzés: | 1/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kobudera (#8) | energiatüskék (#29) | >> | félelem-járó (#56) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 28 (limit: 753), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 178. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 567 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
400 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 45 | víz (#27) |
139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|