61. forduló, 63. forduló, Golem765 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. máj. 31. 18h:27'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4491
SZÁMLA : XXXX

GOLEM765 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 206.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 magszim belet (ld. enc.). Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 186.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az emberevő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 mozogsz délre
[75,61] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő troll ritualista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval megütöd a troll ritualista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 171.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 163.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vasvértet. (ld. enc.) 333 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mászókampót. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[75,62] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 123.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Elszáll az erdőbe, magában morogva,
Szeme óriási, szárnya meg vékonyka.
[5 pontot használtál fel, van még 118.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Semmi. Több szerencsét legközelebb. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[76,63] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut ormányát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,63] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 85.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a százfogú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 71.]

m 2 mozogsz keletre
[78,63] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy grok-képződményt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 59.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 43.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[78,64] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 19.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Egynek túl sok tartani, de ha kettőnél több bírja, megszűnik annak lenni, ami.
[5 pontot használtál fel, van még 14.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Bárhogy erőlteted az agyadat, képtelen vagy már koncentrálni. Valószínűleg a mai feltalálások már elvonták minden szellemi energiádat. Pedig érzed, hogy közel jársz a megoldáshoz! (Megjegyzés: egy körben egy gnómnak maximum három, más fajúaknak maximum két sikeres feltalálása lehet.) [10 pontot használtál fel, van még 4.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Golem765, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Fairlight hűséges követője vagy. Ez a 62. fordulód.

Erő: 23 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 155 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 148/148 év
Egészség: 14 Életpont: 190/170 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 125/2 Pénz: 53 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 420 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 961 TP-t kaptál. Jelenleg 88 907 TP-d van. A következő szinthez még 31 093 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, pattanóböde, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 12
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
78,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1492 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 3 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 8 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. vadászat: 8 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 16, max: 50)
xirnox (#122), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), Fintor (#6108), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kardfogú fülemüle (#146), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
2.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 41, 53.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a IX. olimpián, első hely a futás-versenyen a X. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XX. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXII. olimpián.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 1549

Összsúly: 57.58 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 9 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 1 rézsisak (#72)
3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79
59
60
61
62
63
64
65
66
(75,60) emberevő (#119)
(75,61) Sheran rúnaköve, oltár, világítótorony (#156), troll ritualista (#365), bíbor szulfagor (#358)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, fémbontó szójer (#150)
(75,63) vaskohó (#155), manóodú (#698), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, oltár, mélységi grittang (#103)
(76,63) törpemammut (#115), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), 44. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbány (#102), százfogú (#53)
(78,63) Chara-din monolitja (#534), grok-képződmény (#149), 27. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, proteinfecske (#139), drasmólyom (#60)
(78,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(78,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek