61. forduló, 63. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 8. 12h:17'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


98 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,55] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Raia hűséges követője. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet és egy bakkura csizmát visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy Quirov trófea és egy trikornis trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Mokesz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 11. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy törpemammut trófea és egy vérszomjas csüldő trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Torgeist. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 51. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Raia hűséges követője. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 58. napon összefutsz Kovával. Tharr hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy epokitféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Érzékeled auráját: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 58. napon találkozol Professzorral. Fairlight tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 58. napon megintcsak összeakadsz Professzorral. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 67. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah követője. Egy koponya szimbólumot, egy szöges páncélt és egy bakkura csizmát visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy ork sámán trófea és egy északi aurach trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Brynhildur. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Professzor, amikor összefutottatok, adott neked 11 aranyló ugarhéjat, 10 fűszertartót, 11 huhogó bibét (ld. enc.), 2 szent kehelyt (ld. enc.), 5 vizestömlőt, 7 zöld üveget, 16 sullár hólyagot (ld. enc.), 22 uzbány csőrt (ld. enc.), 17 ork csodaszert (ld. enc.) és egy kötelet. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 10 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

a 100 5148 11 átadod a 100. tárgyat az 5148. kalandozónak (11 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 11 aranyló ugarhéjat Professzor részére. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 213.]

a 210 5148 10 átadod a 210. tárgyat az 5148. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 fűszertartót Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

a 332 5148 11 átadod a 332. tárgyat az 5148. kalandozónak (11 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 11 huhogó bibét Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

a 257 5148 2 átadod a 257. tárgyat az 5148. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 szent kehelyt Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

a 3 5148 5 átadod a 3. tárgyat az 5148. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 vizestömlőt Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 193.]

a 82 5148 7 átadod a 82. tárgyat az 5148. kalandozónak (7 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 zöld üveget Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

a 168 5148 16 átadod a 168. tárgyat az 5148. kalandozónak (16 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 16 sullár hólyagot Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

a 169 5148 22 átadod a 169. tárgyat az 5148. kalandozónak (22 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 22 uzbány csőrt Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

a 1228 5148 17 átadod az 1228. tárgyat az 5148. kalandozónak (17 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 17 ork csodaszert Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

a 92 5148 1 átadod a 92. tárgyat az 5148. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

a 221 5148 2 átadod a 221. tárgyat az 5148. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 dobóhálót Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

a 36 5148 2 átadod a 36. tárgyat az 5148. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 fáklyát Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

a 410 5148 1 átadod a 410. tárgyat az 5148. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbőr övet Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

a 37 5148 30 átadod a 37. tárgyat az 5148. kalandozónak (30 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 30 drótszőrt Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

a 32 5148 2 átadod a 32. tárgyat az 5148. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 szeksztánst Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 143.]

a 165 5148 1 átadod a 165. tárgyat az 5148. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Professzor részére. [5 pontot használtál fel, van még 138.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megpöccinted a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[69,-13] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy trikornis. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-13] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász nyúlánk szívókáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,-13] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy trikornis. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 53.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[66,-13] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy drasmólyom. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom jobb vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [65,-13] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szőrlajhár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrlajhár nyakát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [64,-13] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy khór darázs. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG)
Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.]

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY)
Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.)

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

TÚLÉLŐ ÉLETMÓD (429. TUDATI KÉPESSÉG)
Kihasználva a Közös Tudatodban rejlő lehetőségeket, eljutottál arra a szintre, amikor Túlélő ösztöneidet egy csettintéssel maximális fokozatba tudod kapcsolni. Elég egy rövid koncentráció valamint némi tudati energia bevonása és máris igazi Túlélőgéppé válsz. Nincs akadály, ami az utadba állhatna, nincs ellenség, amely legyőzhetetlen lenne. [A képességet az EK 429 paranccsal aktiválhatod 1 TU és 10 TVP árán, valamint egy csuklyavirág feláldozásával. Ilyenkor a teljes fordulóra +4 támadást, +4 védekezést és +3 szerencsét kapsz!]

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni. (Mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot.) Ráadásul ez a könnyű öv nem foglal helyet más övek elől.

DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 15 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 138/136 Jellem: semleges Tul. pont: -4
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 161 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 22/5
Eddig összesen 214 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 400 TP-t kaptál. Jelenleg 4 571 TP-d van. A következő szinthez még 2 429 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/72 (+12%) szúrófegyverek: 1/48 dobófegyverek: 1/10

Óvatosság (labirintusokban): 0
64,55 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 (+45%) 2. nyomkövetés: 14/22 (+22%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 5/74 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/88 6. gyógyítás: 29/82
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 5/4
10. vadászat: 3/81 (+44%) 11. bányászat: 4/85 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 67.75 kg Megterheltség: 169%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 aranyló ugarhéj (#100) 30 drótszőr (#37) 2 fáklya (#36)
10 fűszertartó (#210) 1 kötél (#92) 77 tinta (#101)
45 víz (#27) 5 vizestömlő (#3) 7 zöld üveg (#82)
1 mászókampó (#165) 2 szeksztáns (#32) 1 kígyóbőr öv (#410)
2 dobóháló (#221) 17 ork csodaszer (#1228) 76 ugh méreg (#166)
22 uzbány csőr (#169) 8 spiritusz (#170) 16 sullár hólyag (#168)
20 isteni könnycsepp (#260) 2 szent kehely (#257) 15 rákfatty váladék (#333)
11 huhogó bibe (#332) 23 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 lajhár csont (#236) 6 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70 71
-14
-13
-12
(64,-13) khór darázs (#348)
(65,-13) szőrlajhár (#141), Sheran rúnaköve
(66,-13) drasmólyom (#60), Fairlight oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(67,-13) trikornis (#104)
(68,-13) pókvadász (#59), Leah rúnaköve
(69,-13) trikornis (#104)
(70,-13) süvítő rája (#113)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kriosztázis (476. varázslat) ellen ezentúl kicsit nehezebb megdobni a mentődobást.
* - Változott néhány, a csodák kútjából megszerezhető tárgy:
1. Éjmágus tükre (1100): A hadiszerencse II. mellé felrakja az erőpajzs III. varázslatot is.
2, Augur varázskönyve (1097): A használatakor nem egy szopókövet pusztít el, hanem az összeset.
3. Baghar fétise (1098): Automatikusan használja a karakter, amikor Thargodan városba megy.
* - Változott a csodák kútja. Egyes események picit erősödtek, pl. több jellempontot ad, vagy magasabb szinteken több TP-t. Ugyanakkor erősen korlátoztuk a kapható pszipontot, max. 100 PP-t adhat egy használat. A nagyon ritka események közé bekerült, hogy egy védőkristályt (2240) kap a karakter.
* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.
* - Ha egy alakváltó átalakult más karakterré, és a táborozás alatt rálépett valaki, akkor az korlát nélkül csatázhatott vele. A hibát javítottuk.
* - Újranépesítettük a quwargos labirintusokat (244-248) minden karakternél. Ismét be lehet menni ezekbe.
* - Bekerült a játékba a Föld síkja.
* - A nyugati "ryuku" szigeten elhagyatott aranybányát fedeztek fel az itt kutató kalandozók.
* - Hópelyhes kupa került az alábbi labitinusokba: 124, 181. Aki már volt benn, az is megtalálhatja, ha ismét bemegy.
* - A tündöklő dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.
* - A Korona elleni ismeretlen lázadók lerombolták Borax és Vlagyimir szobrát Alanorban, Zangrozban és Roxatban.
* - A papi rangok elnevezései megváltoztak. Az új elnevezéseket játékos javaslatok alapján állítottuk össze, és hosszab ideig lefedik a papi rangokat, mint korábban.
* - Az alábbi tárgyak enciklopédiájába és/vagy mini leírásába bekerült, hogy hány darab adódik össze belőlük:
Morgan szilánkja 20
* Mágikus pulzáns 30
* zyel katalizátor 144
* kockagyémánt 150
* draklen buborék 30
* rúnakristály 20
* kronokristály 25
* trix mágiafókusz 5
* Bartuac kristálya 3
* dimenziórekesz 20
* ében mágiafókusz 20
* - Az NJK-któl történő kihívásos lopás siker esetén nem fejlesztette a lopás képességet. 2016. jan. 11-től kellett volna fejlesztenie, az akkori hírnek megfelelően. A hibát javítottuk. Ha valakinek ez számoittevő hátrányt okozott, írjon nekünk, és jóvírájuk a különbözetet.
* - Az érckonvezióhoz lehet használni intarzitot is, ami 120-szoros VP-t ad.
* - Az elementáris csákány eddig hibásan nem ment tönkre. Ezentúl minden használatkor van 2% esély arra, hogy tönkre menjen.
* - Az Univerzális komponens varázslat hibás volt, javítottuk.
* - Az intarzit bányászatkor bizonyos eséllyel tönkre megy, hasonlóan a metakövekhez. Ez eddig nem működött, javítottuk a dolgot.

Üzenet küldése a karakternek