61. forduló, 63. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:20'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm férfival. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy proteinfecske trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dávid . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy süvítő rája trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alberto Margento. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Egy kígyóbőr övet, egy rejtőköpenyt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ásót, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia követője. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy északi aurach trófea, egy mutáns pók trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Loreen Hunter. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon egy vörös, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nektoraf trófea, egy kérődző etra trófea és egy vérszomjas csüldő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sheela O'lani. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 199.]

d 56 100 eldobod az 56. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 28 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

a 249 4673 2 átadod a 249. tárgyat a 4673. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 bumerángot Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

a 135 4673 3 átadod a 135. tárgyat a 4673. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 56 103 188 hulladék: 56 103 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 129 137 157 hulladék: 129 137 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

szm 89 megölöd a 89. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a sörényes ubuk: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk bal első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 199.]

fog 102 274 elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[90,81] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,80] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány uzbány nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az uzbány. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 171.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[91,81] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk bal középső lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,81] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,82] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 131.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 80 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 60 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [80 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 mozogsz keletre
[95,82] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy sóhajtó dorony trófea díszíti. Jobb kezében egy csontkést, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Szépmező Szárnya. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 856 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 11.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Követed a délnyugatra vezető emberi nyomokat: [94,83] A síkság után kisebb hegyek következnek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadtroll bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál az uzbány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 203 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 207/126 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 327/261 Pénz: 1563 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/8 EFejl: 7
Eddig összesen 411 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1543 TP-t kaptál. Jelenleg 113831 TP-d van. A következő szinthez még 6169 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, epokitféreg, szutykos remák. A 55. fordulódban 589 arany került a bankszámládra. 642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 20/84 (+10%) ütőfegyverek: 2/37 (+11%) dobófegyverek: 16/17 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/69 2. nyomkövetés: 22/77 (+52%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 8/3 (+23%) 5. gyógyítás: 1/63 6. felderítés: 4/30
7. szörnyidomítás: 3/1 8. teológia: 7/56 9. taumaturgia: 24/12 (+2%)
10. versengés: 1/55 11. zene: 6/46 12. szörnyismeret: 4/40 (+22%)
13. vadászat: 1/53 14. bányászat: 4/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 2 bumeráng (#249) 3 gyöngymangó (#135)
28 mákrózsa virág (#56) 3 spiritusz (#170) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
12 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 13 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,81) alpesi tehenek (#91), sörényes ubuk (#89)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), 36. jellempróba, manaelementál (#290), sóhajtó dorony (#112)
(91,80) uzbányok (#102), Leah oltár
(91,81) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 43. jellempróba, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(92,81) egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, 36. jellempróba, evaporőr (#69)
(93,81) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 30. jellempróba
(94,82) oltár, vaskohó (#155)
(94,83) világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), vadtrollok (#70)
(95,82) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Szépmező Szárnya (4795. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek