Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 2. 20h:08' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 3 |
vi 1 1 30 | viselkedésed: 1 1 30 |
kno 7 11 | képesség-növelés 7 |
kt 111 | elkészíted a 111. tárgyat |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [100,-33] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Quirov. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a Quirov bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 69 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-33] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 598 | bemész az 598. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, |
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | városi teleport (#96) 110 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, |
emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, |
harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
vtn 30 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
vi 6 6 30 | viselkedésed: 6 6 30 |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,-32] Folytatod sétádat a házak közt. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [98,-31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
* 1. BP: szk 99 0 0 | keresed a 99. szörnyet |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 185/183 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 49/1 | Pénz: | 84 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 20 | lőfegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
98,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 23 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 12 (+11) | 8. versengés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 2 |
10. vadászat: | 2 | 11. bányászat: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
piromenyét (#99), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), halálhozó (#419), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. sötét kastplom (566): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||
3 | tankány karom (#237) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | 8 | * | tüske (#22) | ||
24 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | kötél (#92) | ||
1 | rézkulcs (#75) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | dözmöng szív (#122) | 14 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
39 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | |||
9 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfin (#676) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 44.31 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
56 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 12 | tüske (#22) | 1 | vapár ág (#110) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
-36 | |
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) |
gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | fémbontó szójer (#150) |
nukleáris cickány (#155) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) |
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | Quirov (#975) | Nehéz Norbi (#7119) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) |
oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vasvért (#164) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | uzbány csőr (#169) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | vasalt bunkó (#181) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | trikornis szarv (#198) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | templom (#256) | zan indukátor (#288) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Hősök csarnoka (#496) | Chara-din monolitja (#534) |
Thargodan tábor (#588) | rinóbőr (#651) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) | szulfin (#676) |
szulfagor agyar (#677) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | berzerker tüske (#713) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | tündöklő szobor (#1587) | elhagyott bánya (#1685) | koponya gyűrű (#1733) | Khór szobra (#1824) |
asztrális vortex (#2324) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |