5. forduló, 7. forduló, Tündöklő Rhodion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:14'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 6. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
E-mail!
KALANDOZÓ: #3636
SZÁMLA : XXXX

TÜNDÖKLŐ RHODION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,5] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

f 41 kísérletezel a 41. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. (Megjegyzés: Ha nem sikerül egy új tárgyat feltalálni, akkor az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az a tárgy nem jó semmire. Lehet, hogy egy olyan tárgyat lehet belőle készíteni, aminek még nem szerezted meg minden alkotórészét. Sok olyan tárgy van, amely több új tárgynak is komponense. Ha egy városban találsz egy bölcset, az megmondja, hogy a Nálad levő tárgyakból mit lehet készíteni, de ezért szép summát kér.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 18 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[34,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre színe zöld. Felszerelését egy drótszőrű pincsi trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Walno'rof. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [35,3] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. (ld. enc.)

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [36,2] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a királygyík testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Kinyersz egy alkalmas királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[36,1] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a tigroszlán bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a tigroszlán jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis királygyík trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tigroszlán trófeát. 43 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy sebesült evaporőr közeledik feléd! (ld. enc.) Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.


Összefutsz Pöcökkel. Fegyverzetét egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [36,0] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

(Továbbmész...) [36,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaszabolósáska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis tigroszlán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaszabolósáska trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[35,-2] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték.

(Továbbmész...) [34,-3] Síkság, továbbra is csak síkság.

[20 pontot használtál fel, van még 66.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 16 gyógyítás 16 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+6 életerő.) [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy csinos leányt, aki együtt kalandozna veled, kimosná a patakban a szakadt tatubőröket, megfőzné az elejtett lila brekkeket, és... hát igen, a dolognak lenne néhány más előnye is. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemű kalandozóval találkozol, megpróbálod meghódítani a szívét azzal, hogy mákrózsa virágot ajándékozol neki (ha van nálad - ha nincs, akkor csak kedves szavakat suttogsz a fülébe). Ha szerelmed viszonzásra talál, akkor, ha a bőrök mosására vagy a brekkfőzésre nem is, egyéb közös programra valószínűleg rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes neműeknél is - a párválasztást megkönnyítendő. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép működésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlődik egyben.]
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

GUMIFA (38. NÖVÉNY)
A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni?

KIRÁLYGYÍK (26. SZÖRNY)
A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni.

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY)
A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene.

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY)
Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni.

MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY)
A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket.

KARAKTERLAP

Tündöklő Rhodion, egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 6. fordulód.

Erő: 10 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 10 Életpont: 65/23 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 12 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 146 TP-t kaptál. Jelenleg 248 TP-d van. A következő szinthez még 2 TP szükséges. Trófeád: kaszabolósáska. A 5. fordulódban 395 arany került a bankszámládra. 395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 4

Összsúly: 11.16 kg Megterheltség: 37%
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 2 mandibulapenge (#125) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(34,4) Walno'rof (4733. kalandozó)
(35,-2) Sheran oltár
(35,3) gumifa (#38)
(36,-1) kaszabolósáska (#83), oltár
(36,0) 22. jellempróba
(36,1) tigroszlánok (#43), oltár, tímárkunyhó (#684), evaporőr (#69), Pöcök (2904. kalandozó)
(36,2) királygyík (#26)

Üzenet küldése a karakternek