Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:10' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
id 91 5 | idomítod a 91. szörnyet 5 pontért |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
beaj 1935 | beajánlod a K.T.-be az 1935. kalandozót |
szm 91 | megölöd a 91. szörnyet |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
be 709 19 138 | bemész a 709. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [103,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [102,77] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
fog 10 274 | elfogod a 10. szörnyet a 274. tárggyal |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [100,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány vadász tatu nyomokat fedezel fel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a vadász tatu köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
id 10 10 | idomítod a 10. szörnyet 10 pontért |
szm 10 | megölöd a 10. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadász tatu farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
fog 59 217 | elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [98,74] Fák, mindenütt csak fák. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.
(Továbbmész...) [97,74] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.
im 0 2 | imádkozol |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 202/107 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 287/4 | Pénz: | 501 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 12/0 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 20/50 (+16%) | ütőfegyverek: | 2/26 (+11%) | dobófegyverek: | 15/78 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/69 | 2. nyomkövetés: | 21/45 (+36%) | 3. mászás: | 7/9 |
4. csapdakészítés: | 7/2 (+22%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. felderítés: | 4/30 |
7. szörnyidomítás: | 2/14 (+15%) | 8. teológia: | 7/23 | 9. taumaturgia: | 20/99 (+22%) |
10. versengés: | 1/55 | 11. zene: | 6/46 | 12. szörnyismeret: | 4/0 (+18%) |
13. vadászat: | 1/53 | 14. bányászat: | 4/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
80 | arany (#50) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |