57. forduló, 59. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 3. 15h:01'
EZ A 831. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
832. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,7] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy spagulár nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 185.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Sajnos nincs nálad csuklyavirág. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

flh 1 189 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 189 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

id 82 45 idomítod a 82. szörnyet 45 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[19,6] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,5] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Itt csata lesz.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a láplidérc nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 13 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 6 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [20,4] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő bakkura mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bakkura testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 25 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[21,3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Matula orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc bal karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 11 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A láplidérc a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 98 (limit: 535), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10520.
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája farkát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 25 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy trikornis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [19,2] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megcsapod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Elszántan a másikra rontasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leanan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [30 pontot használtál fel, van még 123.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] Hamarosan egy vadtrollt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 6 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szőrös pók az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 10 10 1 mozogsz 10 10 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 68.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[18,3] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Shanon Dhar Wermon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [17,4] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy óriás csontváz volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 10 502 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 198 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 14 (18) Szint: 14 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 13 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 173/152 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 35/7 Pénz: 213 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/4
Eddig összesen 487 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 063 TP-t kaptál. Jelenleg 48 951 TP-d van. A következő szinthez még 26 049 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, élőholt mágus, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/96 (+28%) szúrófegyverek: 8/49 (+5%) dobófegyverek: 18/36 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/6 (+45%) 2. nyomkövetés: 12/28 (+35%) 3. mászás: 4/9
4. csapdakészítés: 6/45 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/27 (+6%) 6. gyógyítás: 20/98
7. felderítés: 4/59 8. szörnyidomítás: 1/54 9. teológia: 1/26
10. harcművészetek: 16/1 11. szörnyismeret: 4/56 (+20%) 12. vadászat: 4/22 (+2%)
13. bányászat: 7/12 (+85%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 41, 42, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 894 TU szükséges.)

Összsúly: 40.52 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36) 14 kaja (#2)
1 tudás gyöngye (#522) 2 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 1 grákóbőr (#41) 3 szvó-ektoplazma (#151)
3 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

16 17 18 19 20 21 22
1
2
3
4
5
6
7
8
(17,4) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(18,3) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(18,7) szürke kastély (#551)
(19,2) emberevő (#119), sírlidérc (#172), a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, vadtroll (#70), zombi (#49), szőrös pók (#100)
(19,6) világítótorony (#156), vadtroll (#70), zombi (#49)
(20,2) mélységi grittangok (#103), élőholt mágus (#175), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(20,4) Tharr oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, bakkura (#52), csontlepke (#746), élőholt mágus (#175)
(20,5) északi aurach (#350), láplidérc (#352), 28. jellempróba, Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(21,3) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, alpesi tehenek (#91), láplidérc (#352), csontváz (#48), süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek