57. forduló, 59. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 3. 9h:24'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,-12] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

v 6 1 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (teológia: 1. szint). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[50,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak proteinfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 445 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 178.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! (ld. enc.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[49,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget és egy mászókarmot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy tintacsiga trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy gyerek van vele! Összeismerkedtek. Az ő neve Schwarze Katze. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [49,-13] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol egy vörös, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy proteinfecske trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [49,-14] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy csontlepke nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [36 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 mozogsz északra
[49,-15] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Látsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. [12 pontot használtál fel, van még 116.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Valószínűleg tapasztalatlanságodnak tudható be, hogy az eredmény elég csekély.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[60 pontot használtál fel, van még 56.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[48,-14] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gorombilla. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-13] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.


(Továbbmész...) [46,-12] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Összeakadsz Yoshida. Egy mászókarmot visel. Ruházatát egy rájanyék trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [36 pontot használtál fel, van még 20.]

be 546 bemész az 546. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Biran vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bakkura csizma (#96) 11 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, rövid íj (#107) 8 ap /db, szöges bunkó (#8) 10 ap /db,
szöges páncél (#65) 24 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 15.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 10 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 16 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 17 Életpont: 149/85 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 20/10 Pénz: 81 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 162 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 937 TP-t kaptál. Jelenleg 13480 TP-d van. A következő szinthez még 3520 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, sullár, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 27
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1 (+1)
10. harcművészetek: 10 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 7 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 54.95 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,-12) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), Yoshida (4816. kalandozó)
(48,-14) gorombilla (#38)
(49,-15) garokk (#73), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), Chara-din rúnaköve
(49,-14) csontlepke (#746), oltár
(49,-13) Raia oltár, 23. jellempróba, egy ember férfi
(49,-12) oltár, Schwarze Katze (2915. kalandozó)
(50,-11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), oltár, ork sámán (#345), topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek