573. forduló, 575. forduló, Quek Der-Gar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 15. 9h:19'
EZ A 647. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD
648. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3056
SZÁMLA : XXXX

QUEK DER-GAR KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,28] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 30 sallank karmot (333 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 35 tükröt (350 arany). Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 13000 tapasztalati pontot.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Találkozol egy kalandozóval. Fejét hatalmas seb borítja, mintha... Rosszat sejtve övedre nézel. Ilyen nincs! De ha egyszer már sikerült, most se lehet nehéz - minden erődet összeszedve nekirontasz. Döbbenten látod, hogy fegyvered nem sebezte meg ellenfeledet. Ő nyugodt hangon közli, hogy legutóbbi találkozásotok óta már csak az ezüst fegyverek fogják, majd feléd mereszti csontos kezeit. Próbálsz védekezni, de ő sokkal erősebb. Lassan minden elsötétedik... Hangos sikollyal ébredsz a lidérces álomból.
Az aranytermő erszény 87 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Minden varázserőd visszatért. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+179 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronoelementál nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 139 életpontot vesztettél. Mérg. teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a kronoelementál oszloplábát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronoelementál bal karját. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 165, gyógyulás: 127, összesen: -38 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 900. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 890. Kapsz 10 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 886. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 884. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 882. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 880.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 878. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 876. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 876.]

* 5. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 874. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 874.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 874.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Leveszed a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 874.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1297. tárgyat
Felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 874.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 874.]
A csuklódra húzod a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 874.]

* 8. KP: használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 873. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 872. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 870. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 868. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 866. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 866.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 861. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 856. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 851. Kapsz 5 VP-t.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 846. Kapsz 5 VP-t.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 841. Kapsz 5 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid íj, egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Mérg. teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. teriád tőr. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mérg. teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 791. Kapsz 50 VP-t.]

kf 1390 2 kézbeveszed/felveszed az 1390. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ősi teknőcpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a Gonemutlan tőrét. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

v 169 40 elmormolod a 169. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 5 VP-t.]

v 198 291 22 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[192,29] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul.

(Továbbmész...) [191,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vezérfarkas közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas testét. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével megdöföd a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas karma a fejed mellett suhan el! A vezérfarkas megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 37, gyógyulás: 69, összesen: +32 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

(Továbbmész...) [190,29] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 765. Kapsz 21 VP-t.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[189,29] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [188,28] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével iszonyatosan megcsapod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Gonemutlan tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 2, gyógyulás: 41, összesen: +39 ÉP}


(Továbbmész...) [187,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 331 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Gonemutlan tőrével megdöföd a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az 5 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mérg. teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath nyakát. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mérg. teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranytű és 2 arany. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mérg. teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 5 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ferro Fist vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 9 hajító csillagot. Ügyességed TF-elődött. [137 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 137 VP-t.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[186,28] A bozótost sűrű erdő váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sonchus Arvensis lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [185,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. teriád tőr. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszúrod az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. [21 pontot használtál fel, van még 607. Kapsz 21 VP-t.]

szk 542 keresed az 542. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadászskorpiót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

h 341 436 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

v 21 50 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 50 kaja. [-150 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 5 VP-t.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 5 VP-t.]

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 587. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 5 VP-t.]

v 1 999 18 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 18 életpontot tudsz így gyógyulni. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 577. Kapsz 5 VP-t.]

bb 617 50 beraksz a bankba a 617. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 sárkányfogat. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

fkt 600 8 1 felt. készítesz a 600. tárgyat (8 darabot)
fkt 600 8 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 572. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 453. tárggyal a 956. tárgyat
Leveszed a teriádbőr karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 4. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia). [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 5. BP: használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 452. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 412. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 372. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vezérfarkas közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas fejét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszúrod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Törpregenerálsz! (+37 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 76, gyógyulás: 39, összesen: -37 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. teriád tőr. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével megcsapod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszúrod az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 212. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 12 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 16, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az eszement trappoló. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 715 pontot. A következő körben tehát 915 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Quek Der-Gar, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 709. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 574. fordulód.

Erő: 86 (120) Szint: 53 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 96 (105) Támadás: 91 (96) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 92 (99) Védekezés: 150 Menekülés: 40 % Életkor: 81/184 év
Egészség: 89 (110) Életpont: 1448/2271 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 88 (108) Varázspont: 4333/4015 Pénz: 9291 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 840/273 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 30
Eddig összesen 7987 szörnyet (16 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 46505 TP-t kaptál. Jelenleg 41212898 TP-d van. A következő szinthez még 10787102 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Fürge Maidena, káoszdémon. A 461. fordulódban 6078 arany került a bankszámládra. 9512 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 ökölvívás: 19/62 szúrófegyverek: 51/12 (+1%)
vágófegyverek: 33/43 ütőfegyverek: 33/48 (+6%) lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 41/41 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/20 (+11%) 2. nyomkövetés: 184/19 3. lopás: 6/79
4. mászás: 38/14 5. csapdakészítés: 42/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 26/72
7. gyógyítás: 67/83 8. titkosírás: 4/33 9. felderítés: 32/58 (+6%)
10. szörnyidomítás: 21/44 11. teológia: 269/35 (+57%) 12. taumaturgia: 160/58 (+2%)
13. szerencsejáték: 6/56 14. versengés: 16/87 15. harcművészetek: 3/77
16. zene: 7/4 17. szörnyismeret: 32/0 (+34%) 18. pszi: 50/46 (+40%)
19. zárnyitás: 3/37 20. vadászat: 10/73 21. vitalitás: 7/13
22. bányászat: 62/34 23. úszás: 24/64 24. főzés: 8/66

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 37
2. támadás bónusz: 5 9. gyors fejlődés: 4 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), Ylgoroth (#332), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), Folrang (#331), kronoelementál (#287)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)
agyburok (#90) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178)
esszenciavédelem 2 (#188) áldomás II (#169)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzgolyó (#155) >> pszi elementál lord (#272) jégoszlop (#231) >> Techiulan (#400)
jégoszlop (#231) >> elemi pulzátor (#440) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
villámcsapás (#50) >> púpos zsokarg (#451) tűzgolyó (#155) >> hájas okerón (#462)
tűzgolyó (#155) >> harci mugrath (#491) tűzgolyó (#155) >> fekélyes hernyó (#489)
tűzgolyó (#155) >> tüskés totemblarg (#482) tűzgolyó (#155) >> ében tigris (#488)
tűzgolyó (#155) >> pikkelyes ptog (#470) ryuku átokvarázs (#280) >> kísértetvándor (#568)
ryuku átokvarázs (#280) >> quwarg széltáncos (#540) éjfattyak végzete (#260) >> ml'othag szürcsölő (#415)
éjfattyak végzete (#260) >> rd'alv lélektipró (#413) éjfattyak végzete (#260) >> gh'raiton ölész (#412)
éjfattyak végzete (#260) >> kr'uagon pusztító (#414) éjfattyak végzete (#260) >> vg'axtol torzító (#416)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> Nateilena úrnő (#404)
éjfattyak végzete (#260) >> Dl'orkhaugruk (#425)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> Dl'orkhaugruk (#425) agytaposás (#180) >> vg'axtol torzító (#416)
agytaposás (#180) >> kr'uagon pusztító (#414) agytaposás (#180) >> gh'raiton ölész (#412)
agytaposás (#180) >> rd'alv lélektipró (#413) agytaposás (#180) >> ml'othag szürcsölő (#415)
agytaposás (#180) >> greén örvény (#443) védelem tűz ellen (#38) >> tleikan főbíra (#512)
pszi-acéltorony (#98) >> Nateilena úrnő (#404) védelem tűz ellen (#38) >> Eruol (#378)
agytaposás (#180) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (teljesítve)
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 3021. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 10.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 csillagbot (#929) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
1 réz masszariasztó (#436) 1 sallank karom (#128) 50 sárkányfog (#617)
1 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
413 arany (#50) 2 aranytű (#272) 2 dentor bőr (#551)
9 hajító csillag (#939) 98 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 mutáns csont (#331) 1 pézsmatökmag (#934) 1 rövid íj (#107)
4 sáfránypor (#211) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,28) ősdentor (#282), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vezérfarkas (#748)
(185,28) norpadolótika (#226), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(186,28) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tündöklő szobor (#1587), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(187,27) qwarg rohamosztagosok (#242), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(188,28) bűbájlidérc (#761), kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214)
(189,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(190,29) oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(191,28) vezérfarkas (#748), Leah rúnaköve, 255. jellempróba, 22. jellempróba
(192,29) szopógödör (#177), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(193,28) kronoelementál (#287), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek