Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 31. 12h:35' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 3 |
fkt 176 3 1 | felt. készítesz a 176. tárgyat (3 darabot) |
fkt 29 2 | felt. készítesz a 29. tárgyat (2 darabot) |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [92,-33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-34] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [89,-35] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. (ld. enc.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 110 1 | elkészíted a 110. tárgyat (1 darabot) |
f 110 | kísérletezel a 110. tárggyal |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét jobb hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [91,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Továbbmész...) [92,-34] Szűnni nem akar a zöld síkság.
gyk 181 50 | gyakorolsz a 181. tárggyal 50 pontért |
gyk 181 30 | gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért |
* 1. BP: szk 99 0 0 | keresed a 99. szörnyet |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 182/182 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 209 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 19 | lőfegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
92,78 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 23 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. versengés: | 1 | 8. szörnyismeret: | 2 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
piromenyét (#99), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), halálhozó (#419), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | 12 | * | tüske (#22) | ||
24 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 6 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
16 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fémrúd (#104) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapkorong (#80) | 42 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
18 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 19 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 9 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | vapár ág (#110) | 4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 51.01 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | dözmöng szív (#122) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | tankány karom (#237) | 12 | tüske (#22) | 1 | vapár ág (#110) | |||
9 | víz (#27) |
88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
-37 | |
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|