56. forduló, 58. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 31. 12h:35'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 3

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-31] koordinátán.
Hanyatt fekve bámulod az elvonuló felhőket, mikor egy a felhőkön áttörő fénysugár vakít el. Szemedet behunyva fürösztöd arcodat kellemes melegében. - Üdvözöllek kalandor - szólal meg egy hang a közeledben. Napsütéstől hunyorogva pillantasz körbe, de nem látsz senkit magadon kívül.
- Ne ijedj meg, hogy nem látsz, csak az elmédben vagyok jelen. - szól az előbb hallott hang.
- Ki vagy te? - kérdezed meglepetten.
- A FÉNY hordozóinak a hírnöke vagyok.
- És mit akarsz tőlem?
- Egy üzenetet hoztam számodra attól a Közös Tudattól, melynek tagjai azért küldtek hozzád, hogy segítsék utadat ezen vad világban, ahol a társ, a barát a legnagyobb kincs. Azért küldtek, hogy elmondjam neked, nem vagy egyedül e rideg földön. A FÉNY hordozói Közös Tudat tagjai igyekeznek mindenkin segíteni, aki elfogadja szerény szolgálataikat, és aki nem túl gonosz vagy agresszív ahhoz, hogy meghallgasson engem - és segítségükért nem várnak cserébe semmit. Ha bármi gondod, bajod van, és segítség kéne - vagy csak szükséged van valakire, aki meghallgat, keresd meg valamelyik "Sötét fellegeken áttörő dicsfényt körbeálló alakok" jelvényt viselő kalandozót. Ők szívesen segítenek...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

fkt 176 3 1 felt. készítesz a 176. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

fkt 29 2 felt. készítesz a 29. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[93,-32] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ragyás burástya. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy grok-képződményt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet (ld. enc.). Miután lemásztál, továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [92,-33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [91,-34] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[90,-35] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alaron lábát masszírozza.

(Továbbmész...) [89,-35] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. (ld. enc.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 110 1 elkészíted a 110. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vapár ágat. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz hosszú íjat. (ld. enc.) 141 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[90,-36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét jobb hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [91,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Jo-Lee a Mágus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,-34] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). [30 pontot használtál fel, van még 87.]

gyk 181 50 gyakorolsz a 181. tárggyal 50 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez.

[50 pontot használtál fel, van még 37.]

gyk 181 30 gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 255 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 15 Életpont: 182/182 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 209 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 273 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 923 TP-t kaptál. Jelenleg 58 076 TP-d van. A következő szinthez még 16 924 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, erszényes elkarog, nukleáris cickány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
92,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 23 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. szörnyismeret: 2 9. vadászat: 2
10. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
piromenyét (#99), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), halálhozó (#419), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * fúvócső (#20) 1 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 2 nyu-shuriken (#157)
3 orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18) 12 * tüske (#22)
24 ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 dözmöng szív (#122)
16 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 3 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 3 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 42 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
18 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 19 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 9 sünmedve tüske (#14) 1 szulfin (#676)
1 trikornis szarv (#198) 1 vapár ág (#110) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 51.01 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122) 4 pirkit (#153)
1 tankány karom (#237) 12 tüske (#22) 1 vapár ág (#110)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(89,-35) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), agglomerátor (#138)
(90,-36) tavacska, 24. jellempróba, piromenyét (#99)
(90,-35) süvítő rája (#113), patak, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(91,-35) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(91,-34) oltár, karmos tankány (#137)
(92,-34) 21. jellempróba
(92,-33) piromenyétek (#99), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve
(93,-32) ragyás burástya (#111), grok-képződmény (#149), 40. jellempróba, bundás csirmáz (#93)

Üzenet küldése a karakternek